[używane] WspomnieÅ„ czar cz. II – MZ...
No było tak ja przy zatarciuKomentatorzy napisał(a):Witam.Mam pytanie.Dziś ma przejażdżce swoją maszynką chciałem zobaczyć na co ją stać i przez dłuższyczas(okolo 3km) jechałem piątka na pełnych obrotach, nagle motór gwałtownie zaczął spadać z obrotów i momentalnie zablokowało mi tylnie kolo wcisnąłem sprzęgło i zatrzymałem sie na poboczu.Myślałem że silnik się zatar ale zacząłem kopać w starter i po chwili motorek odpalił i normalnie zacząłem jechać choć wydaję mi się że troszke zmienił się dżwięk silnika.Czy ktoś może wie dlaczego tak sie stało i dlaczego zablokowało tylnie koło??Czekam na odp i Pozdrawiam miłośników MZ!!<br><hr>raVek<br>
może troche sie przytarł i puścił ale to by stracił dużo mocy, może miałeś podciągnięty hamulec i obcierał i spuchły klocki ale to i tak dla mnie nie możliwe

POZdraWiam<br><hr>OsteR9019
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No ale nie wydaje mi się że stracił na mocy bo normalnie nim potem jechałem...<br><hr>raVKomentatorzy napisał(a):Witam.Mam pytanie.Dziś ma przejażdżce swoją maszynką chciałem zobaczyć na co ją stać i przez dłuższyczas(okolo 3km) jechałem piątka na pełnych obrotach, nagle motór gwałtownie zaczął spadać z obrotów i momentalnie zablokowało mi tylnie kolo wcisnąłem sprzęgło i zatrzymałem sie na poboczu.Myślałem że silnik się zatar ale zacząłem kopać w starter i po chwili motorek odpalił i normalnie zacząłem jechać choć wydaję mi się że troszke zmienił się dżwięk silnika.Czy ktoś może wie dlaczego tak sie stało i dlaczego zablokowało tylnie koło??Czekam na odp i Pozdrawiam miłośników MZ!!<br><hr>raVek<br>Komentatorzy napisał(a):No było tak ja przy zatarciu
może troche sie przytarł i puścił ale to by stracił dużo mocy, może miałeś podciągnięty hamulec i obcierał i spuchły klocki ale to i tak dla mnie nie możliwe
POZdraWiam<br><hr>OsteR9019<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie stracił *<br><hr>raVKomentatorzy napisał(a):Witam.Mam pytanie.Dziś ma przejażdżce swoją maszynką chciałem zobaczyć na co ją stać i przez dłuższyczas(okolo 3km) jechałem piątka na pełnych obrotach, nagle motór gwałtownie zaczął spadać z obrotów i momentalnie zablokowało mi tylnie kolo wcisnąłem sprzęgło i zatrzymałem sie na poboczu.Myślałem że silnik się zatar ale zacząłem kopać w starter i po chwili motorek odpalił i normalnie zacząłem jechać choć wydaję mi się że troszke zmienił się dżwięk silnika.Czy ktoś może wie dlaczego tak sie stało i dlaczego zablokowało tylnie koło??Czekam na odp i Pozdrawiam miłośników MZ!!<br><hr>raVek<br>Komentatorzy napisał(a):No było tak ja przy zatarciu
może troche sie przytarł i puścił ale to by stracił dużo mocy, może miałeś podciągnięty hamulec i obcierał i spuchły klocki ale to i tak dla mnie nie możliwe
POZdraWiam<br><hr>OsteR9019<br>Komentatorzy napisał(a):No ale nie wydaje mi się że stracił na mocy bo normalnie nim potem jechałem...<br><hr>raV<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
prosze o pomoc.Chę zrobić w swojej MZ251 generalny remont tzn wynienic wal korbowod tłok i oczywiscie wszystkie łożyska.ile moze to wszystko kosztowac??i czy przy takim remoncie warto robic szlif??Pozdraiwm!!<br><hr>hipolek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak nie zrobisz szlifu to tak jakbyś wsypał cukier do herbaty i nie wymieszał.<br><hr>OsteR9019Komentatorzy napisał(a):prosze o pomoc.Chę zrobić w swojej MZ251 generalny remont tzn wynienic wal korbowod tłok i oczywiscie wszystkie łożyska.ile moze to wszystko kosztowac??i czy przy takim remoncie warto robic szlif??Pozdraiwm!!<br><hr>hipolek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
rozumiem a ile mniej więcej taki generalny remont bedzie mnie kosztowal??<br><hr>hipolekKomentatorzy napisał(a):prosze o pomoc.Chę zrobić w swojej MZ251 generalny remont tzn wynienic wal korbowod tłok i oczywiscie wszystkie łożyska.ile moze to wszystko kosztowac??i czy przy takim remoncie warto robic szlif??Pozdraiwm!!<br><hr>hipolek<br>Komentatorzy napisał(a):Jak nie zrobisz szlifu to tak jakbyś wsypał cukier do herbaty i nie wymieszał.<br><hr>OsteR9019<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam!!jaką świecę najlepiej założyć do MZ251 z jaką ciepłotą??i czy możliwe jest ze jak moto się nagrzeje to świeca straci iskrę??Pozdrawiam!!<br><hr>raVek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
iskra f100 naj lepsza bedzie pozdro<br><hr>lordiKomentatorzy napisał(a):Witam!!jaką świecę najlepiej założyć do MZ251 z jaką ciepłotą??i czy możliwe jest ze jak moto się nagrzeje to świeca straci iskrę??Pozdrawiam!!<br><hr>raVek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
iskra f100 naj lepsza bedzie pozdro<br><hr>lordiKomentatorzy napisał(a):Witam!!jaką świecę najlepiej założyć do MZ251 z jaką ciepłotą??i czy możliwe jest ze jak moto się nagrzeje to świeca straci iskrę??Pozdrawiam!!<br><hr>raVek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mozliwe gdy swieca sie nagrzeje bedzie tracic iskre naj lepsza swieca to ''iskra f 100''<br><hr>lordi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czy da się zmienić łożysko igiełkowe na wale bez rozpołowienia silnika tylko przy zdjęciu cylindra??i czy jeśli wymieniam to łożysko to czy wymieniać też korbowód??<br><hr>raVek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeśli chodzi Ci o łożysko igiełkowe które jest w główce korbowodu to można bez rozpoławiania silnika a jeśli chodzi Ci o to które znajduje się ja wykorbieniu wału a na nim korbowód to musisz wymontować wał z silnika czyli rozpołowić go. A wymiana samego łożyska jest bez sensu tak jak do nowego cylindra założyć stary tłok ze starymi pierścieniami, i chyba oddzielnie go nie kupisz tylko cały zestaw z korbowodem.<br><hr>OsteR9019Komentatorzy napisał(a):Czy da się zmienić łożysko igiełkowe na wale bez rozpołowienia silnika tylko przy zdjęciu cylindra??i czy jeśli wymieniam to łożysko to czy wymieniać też korbowód??<br><hr>raVek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wolal bym nie rozpoławiać silnika bo jak już go rozpołowie to bede chciał wymienić wał a narazie nie mam na to funduszy.A chciałem wymienic to łożysko bo strasznie mi puka na wysokich obrotach i nie wiem czy to jest to łożysko na wale czy przy tłoku.Nie wiesz możę które się częsciej psują i które może tak pukac??<br><hr>raVekKomentatorzy napisał(a):Czy da się zmienić łożysko igiełkowe na wale bez rozpołowienia silnika tylko przy zdjęciu cylindra??i czy jeśli wymieniam to łożysko to czy wymieniać też korbowód??<br><hr>raVek<br>Komentatorzy napisał(a):Jeśli chodzi Ci o łożysko igiełkowe które jest w główce korbowodu to można bez rozpoławiania silnika a jeśli chodzi Ci o to które znajduje się ja wykorbieniu wału a na nim korbowód to musisz wymontować wał z silnika czyli rozpołowić go. A wymiana samego łożyska jest bez sensu tak jak do nowego cylindra założyć stary tłok ze starymi pierścieniami, i chyba oddzielnie go nie kupisz tylko cały zestaw z korbowodem.<br><hr>OsteR9019<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jakbym stał przy motorze to może i bym wiedział które ale nie słysze go więc ciężko powiedzieć, co do stukania mogą to też być łożyska na wale<br><hr>OsteR9019Komentatorzy napisał(a):Czy da się zmienić łożysko igiełkowe na wale bez rozpołowienia silnika tylko przy zdjęciu cylindra??i czy jeśli wymieniam to łożysko to czy wymieniać też korbowód??<br><hr>raVek<br>Komentatorzy napisał(a):Jeśli chodzi Ci o łożysko igiełkowe które jest w główce korbowodu to można bez rozpoławiania silnika a jeśli chodzi Ci o to które znajduje się ja wykorbieniu wału a na nim korbowód to musisz wymontować wał z silnika czyli rozpołowić go. A wymiana samego łożyska jest bez sensu tak jak do nowego cylindra założyć stary tłok ze starymi pierścieniami, i chyba oddzielnie go nie kupisz tylko cały zestaw z korbowodem.<br><hr>OsteR9019<br>Komentatorzy napisał(a):Wolal bym nie rozpoławiać silnika bo jak już go rozpołowie to bede chciał wymienić wał a narazie nie mam na to funduszy.A chciałem wymienic to łożysko bo strasznie mi puka na wysokich obrotach i nie wiem czy to jest to łożysko na wale czy przy tłoku.Nie wiesz możę które się częsciej psują i które może tak pukac??<br><hr>raVek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ok dzięki za podpowiedź i rade;)Pozdrawiam!!<br><hr>raVekKomentatorzy napisał(a):Czy da się zmienić łożysko igiełkowe na wale bez rozpołowienia silnika tylko przy zdjęciu cylindra??i czy jeśli wymieniam to łożysko to czy wymieniać też korbowód??<br><hr>raVek<br>Komentatorzy napisał(a):Jeśli chodzi Ci o łożysko igiełkowe które jest w główce korbowodu to można bez rozpoławiania silnika a jeśli chodzi Ci o to które znajduje się ja wykorbieniu wału a na nim korbowód to musisz wymontować wał z silnika czyli rozpołowić go. A wymiana samego łożyska jest bez sensu tak jak do nowego cylindra założyć stary tłok ze starymi pierścieniami, i chyba oddzielnie go nie kupisz tylko cały zestaw z korbowodem.<br><hr>OsteR9019<br>Komentatorzy napisał(a):Wolal bym nie rozpoławiać silnika bo jak już go rozpołowie to bede chciał wymienić wał a narazie nie mam na to funduszy.A chciałem wymienic to łożysko bo strasznie mi puka na wysokich obrotach i nie wiem czy to jest to łożysko na wale czy przy tłoku.Nie wiesz możę które się częsciej psują i które może tak pukac??<br><hr>raVek<br>Komentatorzy napisał(a):Jakbym stał przy motorze to może i bym wiedział które ale nie słysze go więc ciężko powiedzieć, co do stukania mogą to też być łożyska na wale<br><hr>OsteR9019<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cieknie mi olej pomiędzy wałkiem od startera a wałkiem od zmiany biegów..
ProszÄ™ o rade <br><hr>Patryk
ProszÄ™ o rade <br><hr>Patryk
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hej cz ktos mi pomoze w mojej etz 251 jest iskra dopiero wtedy kiedy tlok jest na srodku jak z gory wraca a przestawic sie nie da zaplonu to co tam jest grane pozdro>>:):)<br><hr>lordi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A jaki masz zapłon? Wiem że 251 powinien mieć elektroniczny ale zawsze można zmienić, to wtedy zwiększ przerwe na platynach, jak masz elektroniczny to zdejmij wirnik i zamontuj inaczej to znaczy we wirniku są 3 wcięcia na bolec może masz zamontowane na niewłaściwy wciśnij na wcześniejszy i będzie ok.<br><hr>OsteR9019Komentatorzy napisał(a):hej cz ktos mi pomoze w mojej etz 251 jest iskra dopiero wtedy kiedy tlok jest na srodku jak z gory wraca a przestawic sie nie da zaplonu to co tam jest grane pozdro>>:):)<br><hr>lordi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości