Zobacz wątek - motocykl z Anglii brak umowy kupna sprzedazy
NAS Analytics TAG

motocykl z Anglii brak umowy kupna sprzedazy

Przepisy, prawo
_________

motocykl z Anglii brak umowy kupna sprzedazy

Postprzez hipishipis » 5/4/2009, 16:18

Witam mam motorek z Anglii juz stoi u mnie w garazu. mam pytanie co do rejestracji? Dokument v5c mam ale...

Jak jest z ta umowa kupna sprzedazy:

Jezeli nie mam serii i nr dowodu osobistego, peselu poprzedniego wlasciciela motocykla tylko adres i miejsce zamieszkania to moge juz na podstawie tych danych zarejestrowac moto ?

Poprzednim wlascicielem byl polak, ale i tak tego nie posiadam bo ktos jak go kupywal stwierdzil ze jakos to bedzie. Teraz ja kupilem ten motocykl no i co dalej?
hipishipis
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/9/2008, 19:19


Postprzez lubek3 » 5/4/2009, 19:01

Ja też jestem w tej samej sytuacji mam angielski dowód ale nie mam umowy k-s mozna samemu umowe napisać ale tez nie mam serii i numeru dowodu wlasciciela z angli , motor stoi w garażu i nie wiem co robić dalej :( Pomóżcie
lubek3
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26/12/2007, 14:09

Postprzez adam_89 » 5/4/2009, 19:43

We wrześniu rejestrowałem swoje moto z anglii, umowe napisałem sam, dane sprzedającego ograniczały sie wyłącznie do imiona nazwiska i adresu tak samo moje dane. Zarejestrowałem bez problemu
Załączniki
IMG_0001.jpg
:)
(43.68 KiB) Pobrane 73 razy
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez BARRNI82 » 12/4/2009, 14:38

mam pytanko kupiłem motor z angli i niemam umowy naoisze sobie ją sam tylko niewiem z jaką tatą ją zapisać bo na kartce z ang dowodu jest tamten rok czerwiec czy mam taką wpisać czy wogule nie trzeba daty wpisywać prosze o szybką odpowiedz
BARRNI82
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12/4/2009, 13:54
Lokalizacja: ruda śląska

Postprzez Spidey » 12/4/2009, 15:35

data jest nie zbyt wazna no bo tylko mowi o tym kiedy moto kupiles :D jak chcesz mozesz wpisac jak nie to nie ;] a jakby sie cos czepiali ze daty nie ma to poprostu wpiszesz ta kiedy go kupiles i tyle ;]
Spidey
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 3/10/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez masel » 12/4/2009, 20:55

lepiej wpisać datę np. dwa dni przed zaczęciem zabawy z rejestracją itd...bo w polskim prawie jest chyba tak że w ciągu miesiąca od zakupu pojazdu trzeba go zarejestrować...
masel
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 19/2/2009, 16:37

Postprzez BARRNI82 » 13/4/2009, 18:10

ok dzięki a jak data nie bendzie się zgadzać z tą z dowodu to myślicie że się nie czepią bo już niewiem co z tym zrobić
BARRNI82
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12/4/2009, 13:54
Lokalizacja: ruda śląska

Postprzez Sarin » 25/5/2009, 10:41

a w umowie miejsce kupna PL czy UK???
Szerszeń
Sarin
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 25/5/2009, 10:32

Postprzez gba4 » 25/5/2009, 11:41

Piszesz umowę k-s z jakims anglikiem który nie istnieje i już xD tak się robi i nikt się nie czepia ;p
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez reeich » 25/5/2009, 14:07

kolego ja napisałem ze spisana w belgii tylko wtedy kwota musi byc w odpowiedniej walucie ja napisalem 2000euro !a ty se napisz funty
Avatar użytkownika
reeich
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 19/2/2009, 18:45
Lokalizacja: Bąków

Postprzez jelonekkc2 » 5/6/2009, 10:15

witak zakupilem motocykl yamaha R1 w uk okolo 8 miesiecy temu ... motocykl w dvla zarejstrowany jest na mnie. jakis czas temu sprowadzilem motocykl do Polski jakie dokumety potrzebne sa mi do Rejstracji motocykla w PL ... posiadam registration certificate . czy ten dokumet wystarczy ? bo w sumie jestem wlascicielem . nie posiadam zadnej umowy kupna bo jak wiadomo w Uk nie wypisuje sie takiego dokumentu . przy zakupi dostalem tylko new keper supplement . stary wlasciciel wyslal papiery do dvla i po jakims czasie nowe papiery przyszly na moj Angielski adres . jakie czynnosci powinienem wykonac by nie bylo problemow z rejstracja w PL . ??
jelonekkc2
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/6/2009, 09:50



Powrót do Prawo



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr