Zobacz wÄ…tek - RS 250, jest sens?
NAS Analytics TAG

RS 250, jest sens?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

RS 250, jest sens?

Postprzez herbatkowy » 1/4/2009, 20:25

Czesc nie znalazlem niczego o aprili rs 250 a interesuje sie tym sprzetem, z tego co widzialem to kilka ciekawych ofert w niemcowni wyluskalem do ok. 2.500euro ale nie jestem pewien czy jest sens sie w to pchac, bo u nas raczej takich sprzetow nie ma, nie wiem jak z czesciami. Zapierdalaka z tego nieprzecietna 3.9 do setki takze osiagi az oszalamiajace z tym ze nie wiem jak z trwaloscia. Z tego co wiem to te 125ccm aprili jedne z lepszych w tej klasie o 250 nic nie wiem takze jesli ktos sie orientuje to prosze o skromne sugestie.
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
Avatar użytkownika
herbatkowy
Bywalec
 
Posty: 608
Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
Lokalizacja: Ostrołęka


Postprzez kravec » 1/4/2009, 20:57

3,9 to w dobranocce chyba... było kilka tematów o tym moto (poszukaj, nie chce pisać po raz kolejny tego samego)..

co do opłacalności- za 2500 euro- ja bym nie wziął.. kupiłbym ją jeszcze raz gdybym miał większe moto i naprawde sporo pieniędzy bo zabawka jest zarąbista, ale niestety dość kosztowna..
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice


Postprzez herbatkowy » 1/4/2009, 21:10

Sory, 4.3 do setki.
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
Avatar użytkownika
herbatkowy
Bywalec
 
Posty: 608
Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Konio » 1/4/2009, 21:27

Ja bym wolal zainwetowac juz w jaks 500 w 4suwie np GS 500 i bedzie to oszczedniejszy motocykl
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez CeBeRek » 2/4/2009, 12:20

Nie wiem czy masz jakieś doświadczenie, ale byle jakie 600 hondy f2,3,4 będzie o wiele lepiej i przewidywalniej oddawało moc, o trwałości i ekonomice nie wspominając.

Nie ma co się pchać w 250.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez Seba_ER5 » 2/4/2009, 14:29

Ty lepiej patrz na awaryjnosc ja ze 125 ciagle sa problemy ;/.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez kravec » 2/4/2009, 16:46

do 100 jest kolo 5 sekund..

Konio- nie porównuj nawet 500 4t do rs 250 naprawde... to są dwa światy i to pod każdym względem (silnik-osiągi, pozycja, heble, rama, frajda z jazdy, spalanie niestety tez... wszystko wszystko, wszystko)..

u mnie z awaryjnościa problemu nie bylo (co prawda miałem ją tak troche ponad 1 sezon ale nigdy mnie nie zawiodła).. za to koszty przy remoncie są naprawde duze... z tym ze po czyms takim mamy pozniej świetne moto na kolejne 20 000km
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez LukasBST » 2/4/2009, 21:11

Z tego co mi wiadomo to rs 250 zapier$@!a jak złe ;] Spalanie przemilczmy,i jezeli chcesz to kupic to musisz byc w pelni swiadom w co sie pakujesz bo jesli chcesz ekonomicznego motocykla na codzien to kiepski pomysl.
Sracz 600
Avatar użytkownika
LukasBST
Świeżak
 
Posty: 343
Dołączył(a): 8/4/2007, 10:04

Postprzez kravec » 2/4/2009, 21:22

dokładnie.. ja jak zrobiłem sobie rachuneczek to wychodzilo 4000-4500 tak na oko jakbym chciał wszystko ładnie cacy zrobić... tylko że miałbym super moto a nie ponad 1,5 roku jazdy na tatowym (a z ceny nic by nie straciła)
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Traperoso » 2/4/2009, 23:07

Wnioski są takie, że nie pchaj się w to na co Cię nie stać. Napisałeś, że wyłuskałeś. Co jak będzie potrzeba wyłuskać kolejną kasę, na doprowadzenie motocykla do odpowiedniego stanu? Pojeździsz pół roku, niby wszystko oki, a jednak to do wymiany, tamto itp. (autopsja) Części do Aprili to drogie rzeczy są... Szczególnie, że ten model, nie jest jakoś super popularny.
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez gba4 » 3/4/2009, 11:59

Moim zdaniem nie ma sensu, pali to od groma, trzeba lać olej i jeszcze kręcic ciągle. Dodatkową atrakcją wymiana tłoka częstsza niż w 4t ;p

Ja brałbym jakiegoś GSa lub coś innego w 4t ale to zalezy od ciebie oczywiscie
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez kravec » 3/4/2009, 16:46

jak chcial rs 250 to mu nie polecajcie gs'a... 600 jakas predzej
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Traperoso » 3/4/2009, 22:15

Raczej jakąś sportową 400-setkę, coby moc była adekwatna! Choć popularność tego typu pojemności, zwraca sens tego zakupu, więc jednak zmieniam zdanie: 600-setka!
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez herbatkowy » 4/4/2009, 13:38

No wlasnie tego sie obawialem, ze to tak jakby kupic toyote supre, auto z bajki za 30.000 a jak dochodzi do remontu lub trzeba cos ogarnac to drugie tyle. Myslalem nad GSXF600, sprzet w miare lagodny, wygodny i niedrogi, w karierze raptem zrobilem z 15k takze wolalbym nie brac sie za 130 koni na poczatek tak czy siak dzieki za informacje tak jak myslalem RS250 to gra nie warta zachodu.
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
Avatar użytkownika
herbatkowy
Bywalec
 
Posty: 608
Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Seba_ER5 » 4/4/2009, 14:17

GSXF600 ma około 80 koni. Chyba ze chodzi ci o GSXR600 to ma około 110-120 zalezy od rozcznika. Moze nowsze wiecej.
Ale moze zle zrozumiałem :).
Masz racje lepiej pierwszo za cos slabszego :). CHyba ze masz respekt do manetki ale on w mlodym wieku zanika :).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez CeBeRek » 4/4/2009, 16:36

On napisał, że gsxf to sprzęt łagodny, wygodny i nie drogi, i że nie chce się brać za 130 koni, doskonale wie, że gsxf ma koło 85. To tak po polsku.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez Seba_ER5 » 4/4/2009, 18:10

okiookii okii gucio zrozumieć eeee chyba :P
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Landryss25 » 4/4/2009, 19:05

A może GS 500F (czyli ta zabudowana)?
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez herbatkowy » 4/4/2009, 19:12

Niee nie chce tego żółwia :P
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
Avatar użytkownika
herbatkowy
Bywalec
 
Posty: 608
Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Adam M. » 4/4/2009, 19:34

Zolw to wlasnie GSXF600, GS500 prowadzi sie o niebo lepiej, jest krotsze, zgrabniejsze, tyle ze konikow troche malo. Jak wiecej jezdzisz po miescie to o wiele wygodniejsze niz krowiaste GSXF, jak wiecej w trasie i w 2 osoby to GSXF bedzie lepszym wyborem.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê