Kreci ale nie pali PROSZE Pomocy :(
• Strona 1 z 1
Kreci ale nie pali PROSZE Pomocy :(
Witam serdecznie , chciałbym prosic o pomoc i wyrozumiałość iż jestem zielony
, chodzi o to że kupiłem sobie skuter keeway hurricane 2006r.
Przy zakupie poinformowali mnie ze musze wymienić akomulator, wiec kupiłem żelowy i wszystko było si:) , chodziło jak igła , lecz po przejechaniu ok 100 km szlak trafił pasek;/ zaznaczam iz odkreciłem pokrywe silnika, odkreciłem go i silnik chodził bez zarzutów lecz tylko w miejscu bo nie było paska dzis zamontowałem pasek i chciałem uruchomic skuter lecz sie nie dało kreci sie rozrusznik ale nie pali ;/ wszystko wyglaa tak jak by chodził , kiedy dymek idzie z tłumika ale nie taki jak przy normalnym chodzeniu a kiedy puszcze gasnie , co to moze byc? prosze bardzo o pomoc
iz zblizaja sie ładne pogody chciałbym sobie pojezdzic , paliwo jest akomulator w 100% sprawny iskra pewnie też jest chociaz tego nie spradze bo zębatka od kopniaka juz wczesniej poszła i pale na starter i pilota.
9.07.2008 zostały wymienione nizej wymienone częsci :
-Klakson qt50
-rozrusznik HURRICANE
-Castrol air filter oil 0,4l
-Dysza głowna gaznika
-Tłok keeway 60cm
-Akomulator T YT4L-bs ( lecz juz wymieniłem na nowy bo był dojechany przez zimę przez poprzedniego własciciela )
-Szlif cylindra motorower
-+ prace mechaniczne
oraz 7.06.2008r zostały wymienione takie czesci jak :
-Opaska zaciskowa
-Wolne koło rozrusznika
-Wałek z segm. rozruszn. hunnricane
-Łożysko wolnego koła
-prace mechaniczne.
+ to co ja zakupiłem czyli ten akomulator , pasek:)
odam ze nic nie grzebałem przy gazniku, ale przy filtrze powietrza chciałem poprawic osiagi i wyciagnełem rurke w filtrze powietrza nic wiecej , pasek był wymieniany na warsztacie dzis moze mechanik cos spieprzył? kiedy przecinakiem stuknoł w srobe od sprzegła zeby odkrecic i pasek nałozyc??z góry Dziekuje i pozdrawiam