Motocross pare pytań.
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Jazda po lasach państwowych jak i prywatnych bez zgody właściciela jest zabroniona!
Jeśli mam być szczery, to podejrzewam, że raczej marne szanse na zaistnienie w Mistrzostwach Polski. Może jakieś tam miejsca w Pucharze kiedyś, jeśli miałbyś spore zaplecze finansowe i dużo trenował, najlepiej z fachowcami. Poza tym, marne szanse. Musisz sobie też zdać sprawę, że kupno motocykla i ciuchów za 10k zł to tylko wierzchołek góry lodowej... Regularne treningi wyjazdy itd. kosztują więcej niż może Ci się wydawać. Średnie utrzymanie motocykla w sezonie przez osobę, która zajmuje się tym tylko i wyłącznie amatorsko, dla przyjemności to i tak wydatek rzędu kilku tysięcy złotych sezonowo. Niestety takie są realia i trzeba się z tym pogodzić.
Co do FMX'u, to proponuję wcześniej jednak pojeździć i poskakać normalne dirtowe hopy, bo wbrew pozorom, można sobie szybko krzywdę zrobić, szczególnie gdy nie ma się opanowanych zachowań i technik każdej z faz lotu. Raz, drugi, trzeci się uda, myślisz, że jesteś kozak, a potem lecisz na ryj, bo coś poszło nie tak jak dotychczas, a sam nie potrafisz nad tym zapanować...
Kupuj crossówę i zobacz czy Ci się to podoba. Pytanie, czy musisz być od razu Mistrzem Polski, żeby jeździć? Może warto jeździć po prostu dla przyjemności i starać się szlifować technikę i prędkość, by być jak najlepszym? Nie koniecznie trzeba być w czołówce, żeby czerpać z tego przyjemności - warto o tym pamiętać
Pzdr.
Jeśli mam być szczery, to podejrzewam, że raczej marne szanse na zaistnienie w Mistrzostwach Polski. Może jakieś tam miejsca w Pucharze kiedyś, jeśli miałbyś spore zaplecze finansowe i dużo trenował, najlepiej z fachowcami. Poza tym, marne szanse. Musisz sobie też zdać sprawę, że kupno motocykla i ciuchów za 10k zł to tylko wierzchołek góry lodowej... Regularne treningi wyjazdy itd. kosztują więcej niż może Ci się wydawać. Średnie utrzymanie motocykla w sezonie przez osobę, która zajmuje się tym tylko i wyłącznie amatorsko, dla przyjemności to i tak wydatek rzędu kilku tysięcy złotych sezonowo. Niestety takie są realia i trzeba się z tym pogodzić.
Co do FMX'u, to proponuję wcześniej jednak pojeździć i poskakać normalne dirtowe hopy, bo wbrew pozorom, można sobie szybko krzywdę zrobić, szczególnie gdy nie ma się opanowanych zachowań i technik każdej z faz lotu. Raz, drugi, trzeci się uda, myślisz, że jesteś kozak, a potem lecisz na ryj, bo coś poszło nie tak jak dotychczas, a sam nie potrafisz nad tym zapanować...
Kupuj crossówę i zobacz czy Ci się to podoba. Pytanie, czy musisz być od razu Mistrzem Polski, żeby jeździć? Może warto jeździć po prostu dla przyjemności i starać się szlifować technikę i prędkość, by być jak najlepszym? Nie koniecznie trzeba być w czołówce, żeby czerpać z tego przyjemności - warto o tym pamiętać

Pzdr.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Rozumiem ale myśle przyszłościowo trochę wiadomo ojciec nie będzie wiecznym sponsorem a fajnie jak byłyby z tego jakieś pieniądze nie mówie tu o milionach ale o zwykłych pieniądzach na motor.
P.S.Manhatan czy na wysokość 188cm wzrostu rm 125 byłby dobry?Widzę że posiadasz owy motor:)Słyszałem że dla super wysokich ludzi dobre są hondy bo śa duże ale ja nie jestem jakimś wielkoludem...
P.S.Manhatan czy na wysokość 188cm wzrostu rm 125 byłby dobry?Widzę że posiadasz owy motor:)Słyszałem że dla super wysokich ludzi dobre są hondy bo śa duże ale ja nie jestem jakimś wielkoludem...
- Misha600
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 1/1/2008, 21:37
- Lokalizacja: Wa-wa
To teraz przykre realia: W Polsce nie ma z motocrossu żadnych dochodów. Mimo iż za zwycięstwa są niejakie nagrody pieniężne, to i tak nie jesteś w stanie za to utrzymać motocykla. Co gorsza, jeszcze więcej niż w przypadku amatorszczyzny będziesz musiał w niego włożyć floty. Tak więc, czy będziesz latał po polu, czy na poziomie MP i tak będą to duże koszty, których na pewno nie pokryjesz za pieniądze z wygranych (to taka optymistyczna wersja, że będziesz drugim Lonką)
Co do RM. Sam mam 187cm wzrostu i nie narzekam. Wprawdzie mam niską kierę i trochę mi to wadzi, jednak zakładając podwyższenia i wysoką kierę będzie ok. Co do wielkości, to raczej się nie różni w porównaniu do innych setek. Prawda jest taka, że wysokość siodła jest porównywalna we wszystkich japońcach. KTM jako taki jest w porównaniu do reszty bardzo filigranowy, jednak ma to swoje plusy, jak chociażby poręczność. Ogólnie mówiąc, dasz radę
Co do RM. Sam mam 187cm wzrostu i nie narzekam. Wprawdzie mam niską kierę i trochę mi to wadzi, jednak zakładając podwyższenia i wysoką kierę będzie ok. Co do wielkości, to raczej się nie różni w porównaniu do innych setek. Prawda jest taka, że wysokość siodła jest porównywalna we wszystkich japońcach. KTM jako taki jest w porównaniu do reszty bardzo filigranowy, jednak ma to swoje plusy, jak chociażby poręczność. Ogólnie mówiąc, dasz radę

"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Więc motocross w Polsce jest aż tak ubogi? Naprawdę nawet najlepsi nie mają z tego kokosów?trudno mi w to uwierzyć ale chyba przez to że jedyny motocross jaki oglądam to amerykański a tam sponsorzy i kasa sama się znajduje...Trochę beznadziejnie że w Polsce marnuje się tyle talentów bo podejrzewam że jakbyśmy poszukali to sporo ludzi odchodzi od motocrossu czy innych dyscyplin tylko z powodów finansowych ahh te realia:)
- Misha600
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 1/1/2008, 21:37
- Lokalizacja: Wa-wa
Może potrzeba jeszcze czasu By ten sport u nas zaistniał wezmy pod uwage ze coraz czesciej o tym słychac w mediach teraz nam pozostaje albo czekac albo wyjechac za granice gdzie mozna sie dorobic kasy 

Pal Gume nie dusze:)
- Kamillo86
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 25/3/2009, 06:43
- Lokalizacja: Szczecin
wiesz co ci radze jak chcesz sie nauczyc skakac ? zrób sobie londowanie dłuższy niekoniecznie mocno nachylony zjazd, i zbuduj sobie rampe, poszperaj gdzies poszukaj planów takiej, i powiedzmy długosc 2 mnetry wysokosc wybicia powiedzmy 1 metr. i skacz narazie tak potem ci sie znudzi to oddalasz rampe od tego najazdu, potem doczepiasz więcej desek żeby rampa była dłuzsza i wyższa. na allegro ktos sprzedawał niedawno RM 125 i dozucał rampe długosc 3 metry czy tam 4 a wysokosc ze 2 moze metry. i mówi że skakał z niej na 13 metrów 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości