Zobacz wątek - <i>[Ducati Monster 600]</i> Ducati Monster 600 – kocha
NAS Analytics TAG

[Ducati Monster 600] Ducati Monster 600 – kocha

Komentarze użytkowników
_________

[Ducati Monster 600] Ducati Monster 600 – kocha

Postprzez Ścigacz » 27/3/2009, 17:56

Dyskusja na temat: Ducati Monster 600 – kochaj albo rzuć
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati Monster 600 – kochaj albo rzuć
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 27/3/2009, 17:56

Fajny artykuł, jednak dodam parę rzeczy od siebie: sprzęgło jest mokre, a nie suche (jak starym M 900), jeśli olewało się serwisowanie i dbanie o motocykl, to się potem miało problemy, części nie są droższe niż japonii, kpl. pasków to koszt ok.300 zł- dodać należy że przy użyciu prostych narzędzi wymianę przeprowadzimy sami, wymiana płytek zaworowych to też nie kosmos( płytka ok.20- 50 zł), a jak ktoś ma pojęcie, to zrobi to 2 razy szybciej niż wymianę płytek w japońcu, problem z wysprzęglikiem to banał- wina zbyt częstego smarowania łańcucha napędowego i nie czyszczenia przed co 2 smarowaniem.
Najwięcej problemów, szczególnie w wersjach przed 1999 to układ ładowania, ale to też wina niedbalstwa( wystarczy przed sezonem zrobić przeglad instalacji, konektorków, złączek itp...Tak naprawdę porównując do 50KM japończyków to przegrywa tylko pod wzgledem przydatności do turystyki we dwoje, ale na 1 osobe jest O.K.
Sumując, jeden z najlepszych motocykli do nauki jazdy, do oszczędnego śmigania( spalanie ok. 4/100 km),jazdy po mieście, polecam szczególnie werje na wtrysku paliwa i po 1998 roku. Pozdr. Desmoquattro 748 S.<br><hr>Desmomaniak 748S.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/3/2009, 17:56

Monster 600 ma mokre sprzęgło!Co do awaryjności, przejechałem 30000 tys tym modelem i nie miałem żadnych problemów. <br><hr>Adi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/3/2009, 21:31

Witam,
Ja miałem takiego monstera przez dwa lata. Zrobiłem nim 25 tys, a na gwarancji wymienili mi podkładkę pod cylinder. To tyle w kwestii usterek. Przegląd jest co 10000 km, ale w japońskich sprzętach jest co 6000 - chyba raczej nie często. Monster z 2001 ma już 60 KM. Polecem - świetny sprzęt.<br><hr>Marcin Nowak
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/3/2009, 22:24

Awaryjnosc GPZ 500?
Cos typowego oprocz kola magnesowego i to tylko w rocznikach ponizej 95?
Prosze autora o stosowna argumentacje :)<br><hr>1000
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/3/2009, 11:41

Drodzy Czytelnicy, dziękujemy za czujność! Dzięki waszej spostrzegawczości mogliśmy szybko wprowadzić poprawki do artykułu.<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/4/2009, 12:51

Komentatorzy napisał(a):Drodzy Czytelnicy, dziękujemy za czujność! Dzięki waszej spostrzegawczości mogliśmy szybko wprowadzić poprawki do artykułu.<br><hr>Boczo<br>
Przeczytałem to wszystko i powiem, że mamy "prawdopodobnie" najlepszych czytelników na świecie :) Naprawdę, aż chce się coś robić w tym serwisie gdy widzi się potem, kto to czyta!<br><hr>Tomek - Alonzo - współzałożyciel ścigacz.pl
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/4/2009, 09:07

Komentatorzy napisał(a):Fajny artykuł, jednak dodam parę rzeczy od siebie: sprzęgło jest mokre, a nie suche (jak starym M 900), jeśli olewało się serwisowanie i dbanie o motocykl, to się potem miało problemy, części nie są droższe niż japonii, kpl. pasków to koszt ok.300 zł- dodać należy że przy użyciu prostych narzędzi wymianę przeprowadzimy sami, wymiana płytek zaworowych to też nie kosmos( płytka ok.20- 50 zł), a jak ktoś ma pojęcie, to zrobi to 2 razy szybciej niż wymianę płytek w japońcu, problem z wysprzęglikiem to banał- wina zbyt częstego smarowania łańcucha napędowego i nie czyszczenia przed co 2 smarowaniem.
Najwięcej problemów, szczególnie w wersjach przed 1999 to układ ładowania, ale to też wina niedbalstwa( wystarczy przed sezonem zrobić przeglad instalacji, konektorków, złączek itp...Tak naprawdę porównując do 50KM japończyków to przegrywa tylko pod wzgledem przydatności do turystyki we dwoje, ale na 1 osobe jest O.K.
Sumując, jeden z najlepszych motocykli do nauki jazdy, do oszczędnego śmigania( spalanie ok. 4/100 km),jazdy po mieście, polecam szczególnie werje na wtrysku paliwa i po 1998 roku. Pozdr. Desmoquattro 748 S.<br><hr>Desmomaniak 748S.<br>
Cześć,

czy mogę prosić Cię o kontakt mailowy na adres michal.zabawa(malpa)scigacz(kropka)pl albo PM do użytkownika Miczab? :)

Pzdr,
Michał<br><hr>Miczab
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/4/2009, 09:07

Komentatorzy napisał(a):Fajny artykuł, jednak dodam parę rzeczy od siebie: sprzęgło jest mokre, a nie suche (jak starym M 900), jeśli olewało się serwisowanie i dbanie o motocykl, to się potem miało problemy, części nie są droższe niż japonii, kpl. pasków to koszt ok.300 zł- dodać należy że przy użyciu prostych narzędzi wymianę przeprowadzimy sami, wymiana płytek zaworowych to też nie kosmos( płytka ok.20- 50 zł), a jak ktoś ma pojęcie, to zrobi to 2 razy szybciej niż wymianę płytek w japońcu, problem z wysprzęglikiem to banał- wina zbyt częstego smarowania łańcucha napędowego i nie czyszczenia przed co 2 smarowaniem.
Najwięcej problemów, szczególnie w wersjach przed 1999 to układ ładowania, ale to też wina niedbalstwa( wystarczy przed sezonem zrobić przeglad instalacji, konektorków, złączek itp...Tak naprawdę porównując do 50KM japończyków to przegrywa tylko pod wzgledem przydatności do turystyki we dwoje, ale na 1 osobe jest O.K.
Sumując, jeden z najlepszych motocykli do nauki jazdy, do oszczędnego śmigania( spalanie ok. 4/100 km),jazdy po mieście, polecam szczególnie werje na wtrysku paliwa i po 1998 roku. Pozdr. Desmoquattro 748 S.<br><hr>Desmomaniak 748S.<br>
Cześć,

czy mogę prosić Cię o kontakt mailowy na adres michal.zabawa(malpa)scigacz(kropka)pl albo PM do użytkownika Miczab? :)

Pzdr,
Michał<br><hr>Miczab
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/4/2009, 22:08

Świetny artykuł:) odzwierciedla rzeczywistość. Co do minusów:wysprzęglik zgadza się, elektronika- zmorą regulator napięcia, dla ,,lajka" regulacja zaworowa + paski, wciąż skąpy dostęp do części. Znakomity motocykl, by rozpocząć ducatowanie, natomiast czyżby dla początkującego kierowcy? Ten sprzęt nie wybacza błędów, tak jak wspomniana CB500.
pozdr.<br><hr>desmo biciem serca
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2009, 10:29

Cześć. Zastanawiam się nad pierwszym motocykle-to na początek....to prawda artykuł pasuje do tego motocykla, pewne rzeczy kupuje się emocjami, a nie logiką:).. świetne zwrócenie uwagi na fakt, aby jednak z trudem zachować głowę na karku;).. Rozglądam sie od pewnego czasu za takimi oto moto, myślę o następujących modelach:
-ducati monster 600 (marzenie 748, 916)
-cagiva, chyba 650,
-suzi gs500s lub sv650
-yamaha 600xj
-honde cb500 chyba trudno dostać

Wierzę, że kiedyś zrealizuje to marzenie....:). Kontakt do tej pory miałem ze skuterami-simsony.
Pozdr

ps.widzę, że przewaga V2, mi to nie przeszkadza:)<br><hr>darson
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/6/2009, 14:39

Rozdział ,,Błagam, odpal tym razem ..." bym wyrzucił z tego artykułu ponieważ moim zdaniem nijak ma się on do rzeczywistości. Ja jeżdżę monsterem, zrobiłem nim ok 10tyś a jego ogólny przebieg to lekko ponad 30tyś km. Nigdy nie miałem z nim najmniejszych problemów i nic się nie psuło. Serwis jest drogi ale tylko jak przeprowadzamy go w Ducati. A przecież poradzi sobie z nim każdy doświadczony mechanik bo dla takiego budowa silnika jest prosta jak konstrukcja cepa. W naszym kraju są drogie części, za paski rozrządu trzeba zapłacić 400zł a od sąsiadów zza zachodniej granicy można kupić za 200zł z przesyłką. Rozmawiałem z wieloma posiadaczami Dukatów i żaden nie skarżył się na awaryjność i duże koszty.

Moim zdaniem ten motocykl jest droższy w utrzymaniu od konkurencji ale wcale nie tak dużo. Cena zakupu jest sporo wyższa ale w końcu za coś płacimy :) <br><hr>Monster 600
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/7/2009, 15:02

panowie mam pytanie co do monstera planuje zakup tego motocykla i chcailbym wiedziec jak reaguje na zabawy na nim typu wheely itp. czy szkodzi mu to tam jak suzuki sv<br><hr>mlodzik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/7/2009, 17:20

Komentatorzy napisał(a):panowie mam pytanie co do monstera planuje zakup tego motocykla i chcailbym wiedziec jak reaguje na zabawy na nim typu wheely itp. czy szkodzi mu to tam jak suzuki sv<br><hr>mlodzik<br>
Monster do długich gum się nie nie nadaje. Po pierwsze szkoda tego moto do takich zabaw. A po drugie jeden cylinder nie będzie miał chłodzenia w pionie ponieważ jest to powietrzak. <br><hr>Monster
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/7/2009, 19:12

dzieki za odpowiedz a mozecie mi poradzic jaki naked bike byly dobry do jazdy na codzien i wyglupy by mu nie robily krzywdy<br><hr>mlody
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/7/2009, 10:00

Komentatorzy napisał(a):dzieki za odpowiedz a mozecie mi poradzic jaki naked bike byly dobry do jazdy na codzien i wyglupy by mu nie robily krzywdy<br><hr>mlody<br>
ER6n naprwde polecam:)....<br><hr>Katsumoto
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/9/2009, 13:48

Petit monstre to po francusku. Po włosku byłoby to piccolo monstro.<br><hr>macc
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/9/2009, 16:33

Bardzo dobry artykul - zastanawialem sie przez pewien czas nad tym motocyklem.... ale potwierdzily sie moje obawy awaryjnosc i dostepnosc czesci oraz ich cena.
chyba jednak pomysle nad Kawasaki er6f ( o nieco bardziej laskawej charakterystyce) <br><hr>rezus
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/3/2010, 22:55

Komentatorzy napisał(a):dzieki za odpowiedz a mozecie mi poradzic jaki naked bike byly dobry do jazdy na codzien i wyglupy by mu nie robily krzywdy<br><hr>mlody<br>
kup sv...ja mam 99 r jest zaj,,,moment,,zywotnosc,zero awarii<br><hr>gruby
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez kita4321 » 16/10/2011, 14:31

witam.Mam taki problem ze swoją maszyną.Chodzi o to drodzy panowie, że kiedy odpalę dukata dziwnie chodzi. Okazało się że nie pali na jeden cylinder.Wymieniłem więc świece lecz to nic nie dało. Zdarzało się że w ogóle nie odpalał a męcząc go na ssaniu nagle dochodziło do wystrzału z wydechu. Nie wiem co mam zrobić. Jeśli to pomoże to gdy odpalił wyciągałem fajkę z pierwszego cylindra(tego który nie pali) a motor nadal działał, lecz gdy wsadziłem ją z powrotem a wyciągałem drugą momentalnie gasł. Nie wiem może to coś z modułem czy jak. Prosiłbym o pomoc bo denerwuje mnie to że motor stoi w garażu i się nudzi :( .

Z góry Dzięks. Pozdrawiam :)
kita4321
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 16/10/2011, 14:12

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr