Zobacz wątek - TOROWA f4 i sport

TOROWA f4 i sport

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

TOROWA f4 i sport

Postprzez klenio » 27/3/2009, 17:38

siemacie :) potrzebuje porady bo mam do kupienia F4 i sport z 2002 roku sprowadzona z włoch ma owiewki orginalne tylko bez czachy lampy wszystkoj est i ma owiewki torowe.. czyli śmigała na torze ... przebieg oczywiscie nie aktualny bo chyba 10 tysiecy ma:D całe zawieszenie sportowe przód \tył amor skretu crashpady kompletny wydech arrowa noweczki sport sety nowe opony,nowy napęd . w dodatku dostaje orginalny wydech, troche sie nia przeleciałem biegi wchodza czysto nic nie stuka na zimnym silniku chodzi chyba czysto , no i jej cena to 11 tysiecy ... czy to dobra cena jak za moto ktore latało po torze? i czy warto kupić moto z toru? wydatki oprocz 11 tysi to pomalowanie baku bo jest czarny mat + czacha i jej malowanie +rejestracja wiec warto?
klenio
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27/3/2009, 17:27
Lokalizacja: Olsztyn


Postprzez ChudyNs1 » 28/3/2009, 00:14

Moim zdaniem jak motocykl jezdzil po torze to nie nadaje sie na nasze drogi, silnik jest wyzyskany maksymalnie, a nasze drogi nie wyglądają za ładnie, zawiesznie z pewnoscią jest twarde, i zazwyczaj motocykle torowe nie mają homologacji
Pozdr
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez Młota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
ChudyNs1
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47

Postprzez dambandit » 28/3/2009, 08:01

Nie rozumiem o ci wam chodzi . Motor jeździł tam do czego został zaprojektowany i stworzony . Jeśli silnik jest ciepły korzystanie z pełnej mocy silnika raczej go nie obciąża .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez Raczek_6 » 29/3/2009, 00:06

Po za tym przy jeździe na torze motocykl mniej się zużywa jak przy jeździe po mieście lub na kole.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez miki750 » 29/3/2009, 07:43

raczej ci sie opłaca go kupić przecież zawsze możesz wymienić zawieszenie i bedzie ok :lol:
miki750
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 12/1/2009, 18:29
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA

Postprzez Seba_ER5 » 29/3/2009, 11:38

A zawias nie jest regulowany?
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez klenio » 29/3/2009, 18:03

zawias z pelna regulacja twardosc i wysokosc
klenio
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27/3/2009, 17:27
Lokalizacja: Olsztyn



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr