Problem z chłodzeniem i wolnymi obrotami - Honda Cbr 125R
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Problem z chłodzeniem i wolnymi obrotami - Honda Cbr 125R
Witam
Pierwszy problem to : uruchamiam motor ,czekam aby nabrał temperatury i pojawia się następujący problem : cylinder jest bardzo nagrzany ,a chłodnica jest kompletnie zimna.Wężyk ,który wychodzi z pompki jest ciepły ale na około 3-4 cm od chłodnicy jest już chłodny.Cały silnik jest mocno nagrzany ,a wg. wskaźnika temp. nawet nie sięga pierwszej z czterech kresek skali.Sprawdzałem i płyn chłodniczy jest.Czy może tu mieć coś do rzeczy ,że akumulator jest wyładowany (spiepszony)?Drugi problem to to obroty - mianowicie moto po przegazowaniu nie schodzi z obrotów ,zostaje np. na pułapie 3-4 k i dopiero po chwili spada.Nie chce stać na " wolnych " tzn. jest ok.1,5 k i maleje aż zgaśnie.Podświetlenie zegarów ,kontrolki lekko migają jak już są dosyć niskie obroty.Nie wiem co z tymi "fantami" zrobić ,dlatego jak byście mogli pomóc w tym temacie to byłbym ogromnie wdzięczny.
Pozdrawiam

Pierwszy problem to : uruchamiam motor ,czekam aby nabrał temperatury i pojawia się następujący problem : cylinder jest bardzo nagrzany ,a chłodnica jest kompletnie zimna.Wężyk ,który wychodzi z pompki jest ciepły ale na około 3-4 cm od chłodnicy jest już chłodny.Cały silnik jest mocno nagrzany ,a wg. wskaźnika temp. nawet nie sięga pierwszej z czterech kresek skali.Sprawdzałem i płyn chłodniczy jest.Czy może tu mieć coś do rzeczy ,że akumulator jest wyładowany (spiepszony)?Drugi problem to to obroty - mianowicie moto po przegazowaniu nie schodzi z obrotów ,zostaje np. na pułapie 3-4 k i dopiero po chwili spada.Nie chce stać na " wolnych " tzn. jest ok.1,5 k i maleje aż zgaśnie.Podświetlenie zegarów ,kontrolki lekko migają jak już są dosyć niskie obroty.Nie wiem co z tymi "fantami" zrobić ,dlatego jak byście mogli pomóc w tym temacie to byłbym ogromnie wdzięczny.
Pozdrawiam
CBR F4 :]
- kisel
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 11/2/2007, 09:46
Kup nowy aku - to nie majatek, a od czegos trzeba zaczac. Potem uklad chlodzenia - wyglada ze termostat nie otwiera ci duzego obiegu, trzeba go wyjac i sprawdzic wsadzajac do gotujacej sie wody.
Jezeli nie otwiera, trzeba go wymienic.
jak to bedzie zrobione trzeba sie zabrac za szukanie lewego powietrza, ale zrob najpierw to co napisalem i dalsze dzialania potem.
Jezeli nie otwiera, trzeba go wymienic.
jak to bedzie zrobione trzeba sie zabrac za szukanie lewego powietrza, ale zrob najpierw to co napisalem i dalsze dzialania potem.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości