Honda VFR800 V-TEC Pytania.
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Honda VFR800 V-TEC Pytania.
Witam wszystkich forumowiczów. Tak jak w temacie mam pytania odnośnie tak pięknego motocykla turystycznego jakim jest Honda VFR 800.
1) Czy jest to motocykl wybaczający błędy?? Początkującym motocyklistą nie jestem ale Doświadczenia rzedu przejechanych kilometrów dużymi motocyklami nie mam (Przejechałem ok 40kkm na dużych maszynach reszta czyli bardzo dużo została zrobiona na skuterach klasy 125 i 250ccm ).
2) jak z awaryjnością tego motocykla?? Planuje ruszać nim w baaaaaardzo długie trasy i z racji tego zrozumiałe jest to że zależy mi na motocyklu mało awaryjnym...
3) Jak wyglądają ceny obsługi tego motocykla?? Tzn jakie są koszta za przegląd, wymianę, powiedzmy przednich klocków hamulcowych itd itp.
4) Jeżeli ktoś ma tą maszynkę to czy jest w stanie powiedzieć mi jak realnie wygląda spalanie?? Widziałem ze ona ma spalanie rzędu 6-9l / 100km ale jak to wygląda w rzeczywistości??
Panowie i Panie... Mam jeszcze jedną prośbę... Proszę o nie pisanie komentarzy typu "Na pewno jesteś gówniarzem i chcesz mieć motocykl którym przyszpanujesz... nie Wp****aj się w to bo to za mocne dla Ciebie i nie ogarniesz tego" Jeździłem naprawde poważnymi maszynkami ( np Yamahą R6 przygotowaną do profesjonalnego ścigania się )... Mam obecnie 21 lat a zacząłem przygode z motocyklami w wieku 12 lat i wczasie całego tego okresu jeźdżę bardzo dużo. Powtórze się jeszcze raz, zalezy mi na powaznym turystyku z zacięciem sportowym a nie na totalnym plastiku na którym bede zachrzaniac przez pol miasta z predkością średnią 170 kmh ( po prostu szanuję swoje życie )
Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich motocyklistów.
1) Czy jest to motocykl wybaczający błędy?? Początkującym motocyklistą nie jestem ale Doświadczenia rzedu przejechanych kilometrów dużymi motocyklami nie mam (Przejechałem ok 40kkm na dużych maszynach reszta czyli bardzo dużo została zrobiona na skuterach klasy 125 i 250ccm ).
2) jak z awaryjnością tego motocykla?? Planuje ruszać nim w baaaaaardzo długie trasy i z racji tego zrozumiałe jest to że zależy mi na motocyklu mało awaryjnym...
3) Jak wyglądają ceny obsługi tego motocykla?? Tzn jakie są koszta za przegląd, wymianę, powiedzmy przednich klocków hamulcowych itd itp.
4) Jeżeli ktoś ma tą maszynkę to czy jest w stanie powiedzieć mi jak realnie wygląda spalanie?? Widziałem ze ona ma spalanie rzędu 6-9l / 100km ale jak to wygląda w rzeczywistości??
Panowie i Panie... Mam jeszcze jedną prośbę... Proszę o nie pisanie komentarzy typu "Na pewno jesteś gówniarzem i chcesz mieć motocykl którym przyszpanujesz... nie Wp****aj się w to bo to za mocne dla Ciebie i nie ogarniesz tego" Jeździłem naprawde poważnymi maszynkami ( np Yamahą R6 przygotowaną do profesjonalnego ścigania się )... Mam obecnie 21 lat a zacząłem przygode z motocyklami w wieku 12 lat i wczasie całego tego okresu jeźdżę bardzo dużo. Powtórze się jeszcze raz, zalezy mi na powaznym turystyku z zacięciem sportowym a nie na totalnym plastiku na którym bede zachrzaniac przez pol miasta z predkością średnią 170 kmh ( po prostu szanuję swoje życie )
Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich motocyklistów.
- Dorikin
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 27/3/2009, 09:15
- Lokalizacja: Warszawa
Dla mnie vtec,od strony utrzymania,to same plusy.Poza regulacją zaworów,wiele rzeczy wykonałem sam.Dostępne są części,bo ten model jest już produkowany od początku tej dekady,to ceny nie są wygórowane,można je łatwo nabyć.Z drugiej strony,a więc jak się prowadzi,to już inna sprawa.Jak jeździsz solo,to jest ok.z plecaczkiem plus bagaż jest trochę słaby,trzeba mieć trochę miejsca do wyprzedzania,a jak zredukujesz na mniejszy bieg,to przy 7tyś. obr.uruchomią się uśpione zawory,szarpnie silnikiem i jedzie znacznie szybciej.Spalanie zależy od ruchu manetką,przy nie piłowaniu,to 7 litrów.
- Darek G
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 30/8/2008, 12:14
- Lokalizacja: laski * małopolska
zadajesz błache pytania, mam wrażenie, że jedynie się chwalisz chęcią zakupu VFR-y
jak wejdziesz na zakładkę motocykle i wybierzesz motocykle honda, a potem VFR to tam przeczytasz, lub przeczytałeś, że jest to jeden z najmniej awaryjnych motocykli
pzdr
jak wejdziesz na zakładkę motocykle i wybierzesz motocykle honda, a potem VFR to tam przeczytasz, lub przeczytałeś, że jest to jeden z najmniej awaryjnych motocykli
pzdr
- cb1000r
- Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 19/2/2009, 20:01
- Lokalizacja: warszawa
Tak czytałem.... Ale zależy mie też na opinii uzytkowników.... W końcu test jest przeprowadzany na pojedyńczej sztuce a nie na jakiejść grupie.... Dlatego pytam... jest to pierwsza maszyna na którą ciężko pracuje więc też zrozum moje pytania...
PZDR
PZDR
- Dorikin
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 27/3/2009, 09:15
- Lokalizacja: Warszawa
jak kupisz nowego to będzie dokładnie tak jak jest opisane w teście, jak kupisz złoma z drugiej ręki to będzie to najgłębsza skarbonka w Twoim życiu
czas podjąć męską decyzję w sprawie zakupu, a potem cieszyć się jedną z najmniej awaryjnych maszyn na rynku, a dodatkowo nabędziesz v-kę o pięknym brzmieniu i silnym dole
pzdr
czas podjąć męską decyzję w sprawie zakupu, a potem cieszyć się jedną z najmniej awaryjnych maszyn na rynku, a dodatkowo nabędziesz v-kę o pięknym brzmieniu i silnym dole
pzdr
- cb1000r
- Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 19/2/2009, 20:01
- Lokalizacja: warszawa
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
vfr
Od. 1 jeśli chodzi o błędy - trakcja jest super, natomiast jest jeden błąd który może cię kosztowa - przy za szybkim odkręcaniu manetki na 1 i 2 tył potrafi ładnie zarzucic- zwłaszcza na mokrym asfalcie
od,2 awaryjnośc? pogadajmy o spalonych żarówkach (wyjątek stanowi regulator napięcia)
od. 3 koszta przeglądów są poprostu średnie - klocki np w kilku modelach są te same, łożyska główki też, często wymienia się w tym moto tylną oponę
od. 4 mi pali 8, ale przyznaje - to głównie kręcenie na mieście
od. 5 jak naciskasz przednią klamkę to z tyłu jeden tłoczek też hamuje, jak hamujesz tyłem to z przodu po jednym tłoczku w każdym zacisku też odbywa się hamowanie - koła nie zablokuje, a trochę wyhamuje moto.
Do Twoich celów pasuje idealnie
od,2 awaryjnośc? pogadajmy o spalonych żarówkach (wyjątek stanowi regulator napięcia)
od. 3 koszta przeglądów są poprostu średnie - klocki np w kilku modelach są te same, łożyska główki też, często wymienia się w tym moto tylną oponę
od. 4 mi pali 8, ale przyznaje - to głównie kręcenie na mieście
od. 5 jak naciskasz przednią klamkę to z tyłu jeden tłoczek też hamuje, jak hamujesz tyłem to z przodu po jednym tłoczku w każdym zacisku też odbywa się hamowanie - koła nie zablokuje, a trochę wyhamuje moto.
Do Twoich celów pasuje idealnie
VFR - daje rade
-
WENICJUSZ - Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 12/3/2008, 17:21
- Lokalizacja: Toruń
Popytaj na forum VFR Owners Club. Tam znajdziesz wszystkie odpowiedzi na nurtujÄ…ce Cie pytania.
Z mojej strony:
1. Czy to jest motocykl wybaczajacy bledy ? Owszem prowadzi sie swietnie, ale trzeba sobie zdac sprawe, ze podobnie jak poprzedniczka to kawal maszyny - blisko 240 kg z pelnym zbiornikiem. Wbrew pozorom nie jest tym tak latwo manewrowac w kazdej sytuacji. Wielu nowych uzytkownikow narzeka na dzialanie v-teca w zakretach. Ten system potrafi zjezyc wlos na glowie.
2. Awaryjnosc - brak zastrzezen
3. Jezeli chodzi o koszta eksploatacji to powiedzialbym, ze sa relatywnie wysokie. Swiece, filtry powietrza do tanich nie naleza. Serwis jest takze stosunkowo skomplikowany i kosztowny. Spalanie rzekomo nigdy nie schodzi ponizej 6 litrow. A spalanie rzedu 9 litrow w miescie jest prawda.
Z mojej strony:
1. Czy to jest motocykl wybaczajacy bledy ? Owszem prowadzi sie swietnie, ale trzeba sobie zdac sprawe, ze podobnie jak poprzedniczka to kawal maszyny - blisko 240 kg z pelnym zbiornikiem. Wbrew pozorom nie jest tym tak latwo manewrowac w kazdej sytuacji. Wielu nowych uzytkownikow narzeka na dzialanie v-teca w zakretach. Ten system potrafi zjezyc wlos na glowie.
2. Awaryjnosc - brak zastrzezen
3. Jezeli chodzi o koszta eksploatacji to powiedzialbym, ze sa relatywnie wysokie. Swiece, filtry powietrza do tanich nie naleza. Serwis jest takze stosunkowo skomplikowany i kosztowny. Spalanie rzekomo nigdy nie schodzi ponizej 6 litrow. A spalanie rzedu 9 litrow w miescie jest prawda.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Ja osobiście śmigam również Hondą tylko Varadero 1000, ale miałem okazję zamienić się z kolegą na weekend na VFR 800 FI i mam takie odczucia:
1. Świetne hamulce, ten sam system dual cbs co w moim Wiadrze, świetnie się spisują.
2. Dobrze sie prowadzi, łatwo składa się w winkiel i nie zarejestrowałem uślizgów tylnego koła (sucho i ciepło) nawet przy pełnym odwinięciu.
3. Pozycja wygodna jak na tego typu moto.
4. Jedyne co mnie denerwowało to silnik, szczególnie ten moment kiedy zmieniały się fazy rozrządu - ten dźwięk i to że tak miękko idzie do 6-7 tyś a potem zrywa, to mi się nie podobało i jakoś nie mogłem się przyzwyczaić przez te dwa dni.
Pozdrawiam i nie gniewajcie się użytkownicy VFR - to tylko moja subiektywna opinia.
1. Świetne hamulce, ten sam system dual cbs co w moim Wiadrze, świetnie się spisują.
2. Dobrze sie prowadzi, łatwo składa się w winkiel i nie zarejestrowałem uślizgów tylnego koła (sucho i ciepło) nawet przy pełnym odwinięciu.
3. Pozycja wygodna jak na tego typu moto.
4. Jedyne co mnie denerwowało to silnik, szczególnie ten moment kiedy zmieniały się fazy rozrządu - ten dźwięk i to że tak miękko idzie do 6-7 tyś a potem zrywa, to mi się nie podobało i jakoś nie mogłem się przyzwyczaić przez te dwa dni.
Pozdrawiam i nie gniewajcie się użytkownicy VFR - to tylko moja subiektywna opinia.
- Sowulus
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 30/3/2009, 10:21
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości