Zobacz wątek - Honda CB500 synchronizacja gaźników,ustawianie zaworów...
NAS Analytics TAG

Honda CB500 synchronizacja gaźników,ustawianie zaworów...

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez Kamillo » 30/3/2009, 19:26

Tylko ten Leo Vince jest chyba przelotowy, a przelotowe to lubią strzelaćSmile? A ty Kamillo masz tłumik oryginalny czy jakiś akcesoryjny?

Ja mam zwykły tłumik tylko na koncu tłumika wokół wylotu są wywiercone 4 dziury aby głośniej chodziła,to może od tego to strzelanie??
kamilo1533
Avatar użytkownika
Kamillo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Radom


Postprzez krydka » 30/3/2009, 20:11

to już niestety wykracza poza moje kompetencje;)
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp


Postprzez Kamillo » 30/3/2009, 21:06

to już niestety wykracza poza moje kompetencje;)

Powiem szczerze że moje też,ale wydaje mi się że poprzedni właściciel miał na celu aby głośniej chodził,jak mi to powiedział też mnie trochę rozśmieszyło.Możliwe że to od tego??Bo jeśli tak to będzie trzeba to zaspawać,bo nic innego się nie wykombinuje.
kamilo1533
Avatar użytkownika
Kamillo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Radom

Postprzez Adam M. » 30/3/2009, 21:21

Sprawdz te uszczelki, rozwiercenie tylnej przegrody tlumika niewiele zmienia oprocz glosu.
Obroty nie powinny plywac, ale to juz zalezy od stanu kroccow ssacych, lewego powietrza i regulacji gaznika a jezeli masz ubite czy wypalone uszczelki to tamtedy zubazasz mieszanke w komorze spalania i moze to wplywac rowniez na wolne obroty.
Adam M.
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez Kamillo » 30/3/2009, 21:45

Sprawdz te uszczelki, rozwiercenie tylnej przegrody tlumika niewiele zmienia oprocz glosu.
Obroty nie powinny plywac, ale to juz zalezy od stanu kroccow ssacych, lewego powietrza i regulacji gaznika a jezeli masz ubite czy wypalone uszczelki to tamtedy zubazasz mieszanke w komorze spalania i moze to wplywac rowniez na wolne obroty.

Ok jutro wykręcę tłumik,kolektory i zobaczę właśnie stan tych uszczelek,i zdam relacje na forum.
kamilo1533
Avatar użytkownika
Kamillo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Radom

Postprzez Kamillo » 2/4/2009, 17:42

No i ciąg dalszy tego tematu.
Dziś wykręciłem kolektory wraz z tłumikiem no i fakt uszczelki już nie trzymały przy kolektorach kupiłem wyczyściłem wszystko i założyłem nowe no ale nic żadnej zmiany jak strzelało tak strzela.Dodam że zanitowałem te 4 dziury co były wywiercone na kącu tłumika strzela trochę ciszej i rzadziej niż wcześniej ale ciągle mnie to denerwuje.Macie jeszcze jakieś pomysły co to może być??
kamilo1533
Avatar użytkownika
Kamillo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Radom

Postprzez Adam M. » 3/4/2009, 02:21

Czy jak sciagnales i naprawiales tlumik to sprawdziles czy ma przegrody, czy jest wypruty ?
Jezeli ma przegrody to zostaje tylko regulacja gaznikow.
Adam M.
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez Kamillo » 3/4/2009, 09:43

Ma przegrody i nie jest wypruty,tylko na samym początku kolektorów widać było spawane gdyż pewnie ta główka się urwała i jest trochę mniejszy wlot spalin może to od tego?? Próbowałem trochę rozwiercić te spawy ale nie mogłem za dużo bo puźniej by spawy nie trzymały jak bym przykręcał kolektory do cylindra.Tak myślałem że on na pewno ustawił mieszankę identyczną na dwóch gaźnikach a może przez te spawy jest mniejszy wylot spalin i może to jest spowodowane tym strzelaniem??
kamilo1533
Avatar użytkownika
Kamillo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Radom

Postprzez Adam M. » 3/4/2009, 15:51

Czy tam jest to wszystko szczelne jezeli mocowanie kolektora do glowicy bylo spawane ???
Bo moze byc tak ze uszczelki zalozyles nowe, a tam dalej jest szpara i strzela dzieki niej.
Adam M.
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez Kamillo » 4/4/2009, 03:13

Czy tam jest to wszystko szczelne jezeli mocowanie kolektora do glowicy bylo spawane ???

Tak na samym początku kolektorów są takie kołnierze i pewnie poprzedniemu właścicielowi jeden się urwał i pospawał je i poprzez spawy jest mniejsza dziura wlotu spalin do kolektora.
Bo moze byc tak ze uszczelki zalozyles nowe, a tam dalej jest szpara i strzela dzieki niej.

Wydaje mi się że nie bo jak to rozkręciłem wyczyściłem szczotką drucianą to nie widziałem tam żadnych szczelin.
kamilo1533
Avatar użytkownika
Kamillo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Radom

Postprzez melvin » 4/4/2009, 14:42

zaprowadź cyśkę do innego mechanika, niech zrobi ją jak należy, spawane kolektory przy samej głowicy w CB to nie problem, one miały wadę że tam rdzewiały, moje spawałem i mimo tego nie strzelała...
podstawa to poprawienie synchronizacji gaźników.
mechanik któy to spier*olił powinien poprawić to za darmo!!!
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Kamillo » 5/4/2009, 03:08

No nic dzięki panowie na tyg podjadę do znajomego niech on rzuci na to okiem jeśli on też powie że to gaźniki tak, jadę do niego niech to poprawi bo jak by nie patrzeć 200zł drogą nie chodzi.
mechanik któy to spier*olił powinien poprawić to za darmo!!!

A co do tego to przed zapłatą się zabespieczyłem,i spytałem całego szefa czy mam na to jakąś gwarancję gdyż nie ufam temu Twojemu mechanikowi po tym jak mi naprawiał skutera,to on na to tak oczywiście jak by się coś działo to przyjeżdżaj więc na tyg się do niego wybiorę.Jeszcze raz wielkie dzięki pozdrawiam Kamil.
kamilo1533
Avatar użytkownika
Kamillo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Radom

Postprzez ghostrider007 » 4/11/2009, 17:16

witam ja mam pytanie kupiłem ok 2 miesiące temu honde cb500 która stała rok czasu u gościa w Polsce. Musiałem wymienić akumulator i świece. Jakoś miesiąc temu wyłożyłem się na trawie. Nie miałem kasy na remont tera kiedy zaoszczędziłem na remont to nie mogę jej odpalić. Wyczyściłem gaźniki i świece ale za każdym razem gdy gdy próbuję odpalić to muszę świecę czyścic bo są całe czarne (okopcone) nie wiem co zrobić ?
Pomocy!!!
MOTO JEST BOGIEM,PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM,JAZDA ZABAWĄ A DWA KOŁA PODSTAWĄ
ghostrider007
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/11/2009, 16:53
Lokalizacja: perkowo

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr