Suzuki GSX-R 600 Srad 98r PROBLEM GAÅšNIE;(
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Suzuki GSX-R 600 Srad 98r PROBLEM GAÅšNIE;(
Witam Mam delikatny problem otoz strasznie smierdzi paliwem jak pojezdze troche ;( z tego co slyszalem ponoc sika gdzies z jakies membrany??? nie mam pojecia zaraz pod bakiem strasznie czuc;( co to moze byc ? i jest jeszcze jeden mankament a otoz przy 140 jak daje w panik na wysokich obrotach to wskazowka zaczyna swirowac skacze gora dol gora dol nie mam pojecia czemu lecz wpenym monecie spadla do zera wraz z obrotami i zgasila silnik zaplila sie kontrolka od oleju;( hmm nie mam pojecia czemu zdziwilo mnie gdybym nie wycisnal szplegla bo czulem delikatne blokowanie kola to moglbym sobie pojezdic na tamtym swiecie;/ coz to moze byc??
Ostatnio edytowano 26/3/2009, 16:02 przez Drift_9, łącznie edytowano 2 razy
- Drift_9
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 10/12/2008, 21:16
- Lokalizacja: Brzeg
"Regulamin
5. Piszac post prosze nadac mu adekwatna do probemu nazwe. Posty o tytule "Prosze o pomoc" moga byc usuniete bez podania przyczyny. Prosze podac model oraz rok motocykla, badz opis usterki. "
Po twojej wypowiedzi sądzę że z mechaniką nie masz nic wspólnego.
Jedyne co mogę doradzić to jedź do serwisu.
Po za tym który rok o2o ?
5. Piszac post prosze nadac mu adekwatna do probemu nazwe. Posty o tytule "Prosze o pomoc" moga byc usuniete bez podania przyczyny. Prosze podac model oraz rok motocykla, badz opis usterki. "
Po twojej wypowiedzi sądzę że z mechaniką nie masz nic wspólnego.
Jedyne co mogę doradzić to jedź do serwisu.
Po za tym który rok o2o ?
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Przepraszam za moj blad w tytule napisalem odruchowo szybko moj motorcykl jest z roku 98 odebralem go dzisija byl po synchronizacji gaznikow swiec filtr oleju olej filtr powietrza linka od gazu zamykajaca zostala wymieniona lecz mialem tragiczny przypadek gosc wymusil mi pierwszenstwo i zaliczylem delikatnego crasha oparl sie na crash padzie i niec wiecej pozbieralem sie w moment lecz goscia nie bylo;/ spierdzielil;( i wsiadlem i pojechalm wracalem do domu zalamany i dalem mu w palnik i przy 140 wskazowka zaczela skakac 160-140 170-140 drag dziwnie i w pewnym momencie odcielo mi wszystko zapalone swiatla lecz zgasl silnik wskazowki wszystkie na zero i czerwona kontrolka ise zapalila i zaczelo blokowac kolo dobrze ze mialem lekko sprzeglo bo mialem zapinac wyzszy bieg bo bym juz glebnal na bank i zatrzymalem sie i nie moglem przez chwile odpalic po chwili odpalil lecz gdy doszedl do 100 znow bylo to samo zaczela skakc to juz odpuscilem bo zycie mam jedno i nie wiem czy to cos bedize spowodoane elektryka nie mam pojecia;( i strasznie smierdzi paliwem pod bakiem nie wiem wlasnie jaka tam membrana jest mechanik mi cos tlumaczyl jednak niestety jestem laikiem wiec nie mam pojecia jezeli ktos z was bylby tak laskaw mi doradzic bylbym bardzi ale to bardzo wdzieczny;(
- Drift_9
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 10/12/2008, 21:16
- Lokalizacja: Brzeg
Sluchajcie Jak Wczesnije pisalem co do wentylatora dowiedzialem sie tak juz powinno byc z tego co stwierdzil mechanik;) lecz mam problem gasnie mi nie wiem czemu sam ;/ czy to moze byc przyczyna pomki paliwa?? czy co moze byc przyczyna??
- Drift_9
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 10/12/2008, 21:16
- Lokalizacja: Brzeg
Pod bakiem masz kilka membran, wiec troche trudno zgadnac o ktora chodzi.
Dalej nie napisales jaki to motocykl.
Ciekawe jaki to mechanik wypuscil cie z warsztatu niesprawnym motocyklem ?
Z tego co piszesz wynikalo by ze albo membrana kranika podcisnieniowego jest walnieta i paliwo cieknie z kranika i do tego przelewa sie przewodem podcisnienia do silnika, powodujac trudnosci z jazda, albo jest walnieta jedna z membran gaznikow i silnik nie moze wejsc na obroty.( ale wowczas skad smrod paliwa ? )
Ogolnie to radze wrocic do mechanika i naprawic uszkodzenie.
Dalej nie napisales jaki to motocykl.
Ciekawe jaki to mechanik wypuscil cie z warsztatu niesprawnym motocyklem ?
Z tego co piszesz wynikalo by ze albo membrana kranika podcisnieniowego jest walnieta i paliwo cieknie z kranika i do tego przelewa sie przewodem podcisnienia do silnika, powodujac trudnosci z jazda, albo jest walnieta jedna z membran gaznikow i silnik nie moze wejsc na obroty.( ale wowczas skad smrod paliwa ? )
Ogolnie to radze wrocic do mechanika i naprawic uszkodzenie.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
jest w tytule SUZUKI GSX-R 600 Srad 98r chodzi ze on gasnie przyy wkrecaniu sie na obroty i raz zdazylo sie normlannie przy jezdzie nie jest to co chwile zdaza sie to raz na jakis czas jednak to moze byc bardzo niebezpieczne nie wiem wlasnie czemu tak sie dzieje;( myslalem ze to wynik pompy ze nie podaje paliwa lub sie gdzies przytyka i stad to gaszenie sie motocykla ewentualnie czy jest jakas mozliwosc zeby wymienic membrane i gdzie ja dostac i hmm jaki moze byc mozliwy koszt??
- Drift_9
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 10/12/2008, 21:16
- Lokalizacja: Brzeg
Oczywiscie ze mozesz wymienic pompe, ale z tego co wiem o pompach ( a troche wiem ) to gdyby byl to problem z nia to wogole nie mialbys mozliwosci jezdzic, albo moto stale nie wchodzilo by na wysokie obroty.
tymczasem ty normalnie jezdzisz i tylko od czasu do czasu masz problem.
Jezeli jest to moto na gaznikach to pierwsze czego bym sprobowal to dodal troche ssania, kiedy moto mi zaczyna przerywac na wysokich obrotach i zbaczyl co sie dzieje.
tymczasem ty normalnie jezdzisz i tylko od czasu do czasu masz problem.
Jezeli jest to moto na gaznikach to pierwsze czego bym sprobowal to dodal troche ssania, kiedy moto mi zaczyna przerywac na wysokich obrotach i zbaczyl co sie dzieje.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
ale chodzi ze on nie przerywa wiesz to jest tak ze jedzie plynnie wszystko elegancko sie wkreca na obroty tylko w pewnym momencie jest bach i cisz kontrolki od podswietlania zegarow sie pala kontrolka gdize jest temperatura i olej sie pali na czoerwono i dupa i musze chwile odstac bo nie da sie zaplic nawet starter nie dycha i dopiero po chwili moge odpalic coz to moze byc;( skonczyly mi sie pomysly a co do pompy jeszcze to smierdzi paliwo jak sie go odpali z pod baku i chyba z tym teez jest problem.Zapomnialem dodac ze po tym jak z gasnie starter hmm nie zawsze odrazu dychnie trzeba chwile poczekac i kumpel wlansie mi mowil ze moze to byc cos z iskra ze nie dostaje no nie wiem juz sam
(

- Drift_9
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 10/12/2008, 21:16
- Lokalizacja: Brzeg
Raczej instalacja elektryczna do przeglÄ…du.
Wszystkie kostki, punkty masowe bezpieczniki.
Chyba że brakuje ładowania lub napięcie jest zbyt niskie i dlatego gaśnie.
Sprawdź napięcie ładowania.
Wszystkie kostki, punkty masowe bezpieczniki.
Chyba że brakuje ładowania lub napięcie jest zbyt niskie i dlatego gaśnie.
Sprawdź napięcie ładowania.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Witam mam również Gsx-r 600 z `98r, latem miałem szlifa niby nie groźnego bo wróciłem do domu o własnych siłach, ale na drugi dzień jak wchodziłem do garażu to było czuć wszędzie paliwo, jak się później okazało wskutek całego szlifa szlak trafił kranik paliwa, i jak piszesz że mechanik wspominał coś o membranie to na myśl przyszła mi od razu ta membrana od podciśnieniowego kranika paliwa (którą zresztą wymieniłem ) a jego awaria powodowała że kranik na zgaszonym silniku cały czas puszczał paliwo i miałem cały czas zalany silnik, w twoim przypadku może być tak że kranik zawiesza się i np. zatrzymuje paliwo albo puszcza je cały czas (stąd np. ten zapach benzyny non stop)
ta membrana co ją wymieniłem to to : http://www.sklep1.larsson.pl/Towar.aspx ... View=Multi
ta membrana co ją wymieniłem to to : http://www.sklep1.larsson.pl/Towar.aspx ... View=Multi
- zoran
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 5/2/2008, 17:04
- Lokalizacja: L-wa
Tak jak napisal Raczek sprawdzic trzeba wszystkie laczki i przewody, czy np ktorys nie jest przerwany lub masuje, oprocz tego sprawdzilbym czy zaden z awaryjnych wylacznikow silnika ( przy rozkladanej stopce i przy sprzegle ) nie rozlacza obwodu zaplonowego.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Witam
Jestem nowy na forum wiem ze nie jest to przywitalnia ale z grzeczności chciałem przywitać się z wszystkimi.
Też mam ten sam problem co autor tematu tylko w miom wypadku nie czuć zapachu benzyny ani podczas postoju moto w garażu ani w trakcie jazdy.
Zapomniałem dodać iż moje moto to GSXR 600 z 97 roku.
Czy przyczyna takiego zachowania motoru może leżeć w module zapłonowym ??
Jestem nowy na forum wiem ze nie jest to przywitalnia ale z grzeczności chciałem przywitać się z wszystkimi.
Też mam ten sam problem co autor tematu tylko w miom wypadku nie czuć zapachu benzyny ani podczas postoju moto w garażu ani w trakcie jazdy.
Zapomniałem dodać iż moje moto to GSXR 600 z 97 roku.
Czy przyczyna takiego zachowania motoru może leżeć w module zapłonowym ??
- Dado
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 14/4/2009, 14:36
Stawiam na przekaznik pompki paliwa. O ile mi wiadomo, ten przekaznik jest razem z modułem zapłonu. Sprawdził bym cały moduł zapłonu, najlepiej jak ktoś ma taki sam i podmienić go na troche.
-
przemal_bmw - Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 27/5/2008, 10:05
- Lokalizacja: Radom
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości