Zobacz wątek - pęknięta obudowa silnika
NAS Analytics TAG

pęknięta obudowa silnika

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

pęknięta obudowa silnika

Postprzez r6zg » 25/3/2009, 08:24

Witam, jest dramat. Wczoraj oddałam motor na wymianę uszczelki bo ciekł na dole silnik i okazało się ze jest pęknięcie które było juz wcześniej klejone.
Co teraz robić? 3 opcje są 1. rozbiórka silnika i spawanie, 2. sklejenie klejem do bloków silników, 3. podmianka silnika.
Motocykl - R6 - 2001 r
Co radzicie?
Dzięki za wszelkie odpowiedzi.
r6zg
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25/3/2009, 08:19


Postprzez MicronR1 » 25/3/2009, 09:49

silniki tego typu maja duze obciązenia tak wiec klejenie raczej nie ma sensu chociazby dlatego ze sam piszesz ze był juz klejony i z powrotem cieknie, taniej wyjdzie kupic jakis silnik w czesciach i przełozyc niz kleic co jakis czas,no chyba ze chcesz ja sprzedac i wsadzic kogos na mine czego raczej w zadnym wypadku nie sugeruje
Motor Jest Bogiem Prędkośc Nałogiem Życie Zabawą A Laski Podstawą... | http://www.youtube.com/watch?v=XtA8sRferlY
Avatar użytkownika
MicronR1
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez palma-r1 » 25/3/2009, 14:10

Hej

Zalezy jaki klej sa takie ze po sklejeniu nie da sie go rozwiercic ani palnikiem ruszyc ( nie pamietam nazwy ) sam tak pokleilem miche do bmw do dzis nie cieknie ... napewno to mniej roboty niz roskrecanie calosci ...
Nie daj się zabić !
Avatar użytkownika
palma-r1
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7/3/2009, 18:24
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez rider1000 » 25/3/2009, 15:53

Witaj.
Napisz, którą część masz pękniętą. Mam silnik do r6 2001r. Jeśli zdecydujesz się na kupno części to pisz.
rider1000
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 28/6/2007, 21:18
Lokalizacja: Gostynin

Postprzez elco » 25/3/2009, 20:09

Ktora czesc jest peknieta ?
jezeli jest to miska olejowa to poszukaj na allegro. Powinno sie cos znalezc.
Jezeli problem jest bardziej powazny to proponuje oddac to do spawania.
Klejenie jest ostatecznym rozwiazaniem. Do tego typu rzeczy nadaje sie tylko klej JB Weld. To bardzo mocny klej. Odpowiednio dobrze wykonane połączenie powinno wytrzymac.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez zomodj » 25/3/2009, 23:39

polecam alumi pro. w miejscach przy kanałach olejowych spawanie odradzam bo nawet najbardziej wprawiony operator tiga może go przepalić. Jak miejsca mało newralgiczne TiG pomoże :)
Avatar użytkownika
zomodj
Świeżak
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33

Postprzez r6zg » 26/3/2009, 17:10

rider1000 - na razie dzięki ale będę pamiętała.

Silnik pójdzie do pospawania - przynajmniej na razie taka decyzja, dopóki spawacz nie zobaczy wyjętego silnika
r6zg
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25/3/2009, 08:19

Postprzez hugo2003 » 26/3/2009, 18:46

nadal nie napisalas jaka to czesc silnika ;>
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez r6zg » 29/3/2009, 13:06

Jutro bedzie cos wiadomo, motocykl juz na serwisie.
r6zg
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25/3/2009, 08:19



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê