Zobacz wątek - kontrolka zmiany biegów w Yamaha R1 2007 - pomocy!!!

Reklama

NAS Analytics TAG

kontrolka zmiany biegów w Yamaha R1 2007 - pomocy!!!

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

kontrolka zmiany biegów w Yamaha R1 2007 - pomocy!!!

Postprzez 46seba » 22/3/2009, 20:28

Witam,
potrzebna mi jest pomoc w przestawieniu kontrolki zmiany biegow. Jest ona ustawiona na dotarcie i zalacza sie przy 7tys obrotow. Orientuje sie ktos jak ja przestawic zeby zapalala sie na wyzszych obrotach?
46seba
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29/3/2008, 10:01
Lokalizacja: Kalisz


Postprzez Bilu. » 22/3/2009, 22:03

wcisnij select i reset na wyłączonym zapłonie, później przełącz kluczyk w pozycje startu i puść przyciski! wejdzie w tryb rożnych ustawień od podświetlenia licznika, do ustawienia lampki kontrolnej!
R1
Bilu.
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 9/2/2008, 23:05
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez 46seba » 22/3/2009, 23:47

dziękóweczka!
46seba
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29/3/2008, 10:01
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez YZF R1 » 22/3/2009, 23:53

Bilu. napisał(a):wcisnij select i reset na wyłączonym zapłonie, później przełącz kluczyk w pozycje startu i puść przyciski! wejdzie w tryb rożnych ustawień od podświetlenia licznika, do ustawienia lampki kontrolnej!



Bilu źle mówisz jak wciśnie dwa klawisze to wejdzie w funkcje servisowe, kody błędów, parametry zapłonu, wtrysków itd.... musi wcisnąć jeden klawisz już nie pamiętam który ale chyba select. :wink: w tych opcjach servisowych to nie grzeb kolego. dodam od siebie że jak przekręci zapłon to jeszcze musi kilka sekund potrzymać przycisk bo jak puści od razu po przekręceniu to nie wejdzie w opcje.
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez TomoR1 » 23/3/2009, 00:13

YZF R1 napisał(a):
Bilu. napisał(a):wcisnij select i reset na wyłączonym zapłonie, później przełącz kluczyk w pozycje startu i puść przyciski! wejdzie w tryb rożnych ustawień od podświetlenia licznika, do ustawienia lampki kontrolnej!



Bilu źle mówisz jak wciśnie dwa klawisze to wejdzie w funkcje servisowe, kody błędów, parametry zapłonu, wtrysków itd.... musi wcisnąć jeden klawisz już nie pamiętam który ale chyba select. :wink: w tych opcjach servisowych to nie grzeb kolego. dodam od siebie że jak przekręci zapłon to jeszcze musi kilka sekund potrzymać przycisk bo jak puści od razu po przekręceniu to nie wejdzie w opcje.



Ja zrobiłem tak jak napisał Bilu i trochę tam grzebałem i kilka razy zamiast select wcisnąłem reset bo i się przyciski pomyliły :oops:
Mogłem coś popierdol##??????????
Moto pali i niby wszystko jest ok
Avatar użytkownika
TomoR1
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 4/12/2008, 19:34
Lokalizacja: Nowodwór/Maynooth

Postprzez TomoR1 » 23/3/2009, 00:56

Może martwię się na zapas ale czy mógł by ktoś napisać kto ma R1 2007
Jaki jest szereg tych kodów 1 po 2 i napisać które z tych kodów powinny u mnie być takie same.
I czy jest możliwość przywrócenia ich tak jak były samemu (jeżeli cokolwiek poprzestawiałem) ???? :roll:
Avatar użytkownika
TomoR1
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 4/12/2008, 19:34
Lokalizacja: Nowodwór/Maynooth

Postprzez TomoR1 » 23/3/2009, 01:51

YZF R1 ma racje trzymasz select potem przekręcasz kluczyk trzymasz przez jeszcze kilka sekund na początku ustawia się jasność zegarów po przez wciskanie ,,reset " potem wciskasz,, select " i wybierasz miganie lampki poprzez wciśnięcie reset albo stałe świecenie potem znów ,,select" i wtedy wybierasz liczbę obrotów wciskając ,,reset"przy których chcesz żeby się zapalała lampka i na końcu select .
Avatar użytkownika
TomoR1
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 4/12/2008, 19:34
Lokalizacja: Nowodwór/Maynooth

Postprzez TomoR1 » 23/3/2009, 15:44

YZF R1 napisał(a):
Bilu. napisał(a):wcisnij select i reset na wyłączonym zapłonie, później przełącz kluczyk w pozycje startu i puść przyciski! wejdzie w tryb rożnych ustawień od podświetlenia licznika, do ustawienia lampki kontrolnej!



Bilu źle mówisz jak wciśnie dwa klawisze to wejdzie w funkcje servisowe, kody błędów, parametry zapłonu, wtrysków itd.... musi wcisnąć jeden klawisz już nie pamiętam który ale chyba select. :wink: w tych opcjach servisowych to nie grzeb kolego. dodam od siebie że jak przekręci zapłon to jeszcze musi kilka sekund potrzymać przycisk bo jak puści od razu po przekręceniu to nie wejdzie w opcje.



YZF R1 jak mogę sprawdzić czy czegoś nie poprzestawiałem i czy wszystko jest ok jak wszedłem w te ustawienia o których pisałeś czyli funkcje servisowe, kody błędów, parametry zapłonu itd.
Avatar użytkownika
TomoR1
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 4/12/2008, 19:34
Lokalizacja: Nowodwór/Maynooth

Postprzez YZF R1 » 23/3/2009, 18:59

Tomo edytuj posty kolego. Co do tematu to sam do tego nie dojdziesz mi w aso mechanik sprawdzał z komputerem miał jakiś soft i tam było wszystko podane. ja się podjąłem i pogrzebałem tam efekt był taki że do 4 tysiecy mogłeś mnie łyknąć motorynką po 4 tysiącach dopiero dostawała kopa. szybki service mechanik sprawdził poprawił i jest ok. jeśli pali tyle samo ma taką samą moc nie strzela z tłumików nie dławi się i nie ma muła to powinno być ok.
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez TomoR1 » 24/3/2009, 00:55

YZF R1 napisał(a):Tomo edytuj posty kolego. Co do tematu to sam do tego nie dojdziesz mi w aso mechanik sprawdzał z komputerem miał jakiś soft i tam było wszystko podane. ja się podjąłem i pogrzebałem tam efekt był taki że do 4 tysiecy mogłeś mnie łyknąć motorynką po 4 tysiącach dopiero dostawała kopa. szybki service mechanik sprawdził poprawił i jest ok. jeśli pali tyle samo ma taką samą moc nie strzela z tłumików nie dławi się i nie ma muła to powinno być ok.



Dzięki kolego chyba wszystko jest ok. :lol:
A ile kolego płaciłeś za podpięcie sprzęta pod komputer ???
Avatar użytkownika
TomoR1
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 4/12/2008, 19:34
Lokalizacja: Nowodwór/Maynooth

Postprzez TomoR1 » 24/3/2009, 14:42

TomoR1 napisał(a):YZF R1 ma racje trzymasz select potem przekręcasz kluczyk trzymasz przez jeszcze kilka sekund na początku ustawia się jasność zegarów po przez wciskanie ,,reset " potem wciskasz,, select " i wybierasz miganie lampki poprzez wciśnięcie reset albo stałe świecenie potem znów ,,select" i wtedy wybierasz liczbę obrotów wciskając ,,reset"przy których chcesz żeby się zapalała lampka i na końcu select .


Co w tym poście jest nie tak że dostałem ostrzeżenie :shock:
Avatar użytkownika
TomoR1
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 4/12/2008, 19:34
Lokalizacja: Nowodwór/Maynooth

Postprzez CeBeRek » 24/3/2009, 15:15

Napisałeś 2 posty pod sobą zamiast edytować. A teraz znów zrobiłeś to samo.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez YZF R1 » 24/3/2009, 18:23

TomoR1 napisał(a):
YZF R1 napisał(a):Tomo edytuj posty kolego. Co do tematu to sam do tego nie dojdziesz mi w aso mechanik sprawdzał z komputerem miał jakiś soft i tam było wszystko podane. ja się podjąłem i pogrzebałem tam efekt był taki że do 4 tysiecy mogłeś mnie łyknąć motorynką po 4 tysiącach dopiero dostawała kopa. szybki service mechanik sprawdził poprawił i jest ok. jeśli pali tyle samo ma taką samą moc nie strzela z tłumików nie dławi się i nie ma muła to powinno być ok.



Dzięki kolego chyba wszystko jest ok. :lol:
A ile kolego płaciłeś za podpięcie sprzęta pod komputer ???[/quote

Cała Yamaha w Warszawie to moi dobrzy znajomi więc miałem za free. :wink:

ale to nie są duże pieniądze do 150 zł. max
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 7 gości




na gr