kontrolka zmiany biegów w Yamaha R1 2007 - pomocy!!!
Posty: 13
• Strona 1 z 1
kontrolka zmiany biegów w Yamaha R1 2007 - pomocy!!!
Witam,
potrzebna mi jest pomoc w przestawieniu kontrolki zmiany biegow. Jest ona ustawiona na dotarcie i zalacza sie przy 7tys obrotow. Orientuje sie ktos jak ja przestawic zeby zapalala sie na wyzszych obrotach?
potrzebna mi jest pomoc w przestawieniu kontrolki zmiany biegow. Jest ona ustawiona na dotarcie i zalacza sie przy 7tys obrotow. Orientuje sie ktos jak ja przestawic zeby zapalala sie na wyzszych obrotach?
- 46seba
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 29/3/2008, 10:01
- Lokalizacja: Kalisz
Bilu. napisał(a):wcisnij select i reset na wyłączonym zapłonie, później przełącz kluczyk w pozycje startu i puść przyciski! wejdzie w tryb rożnych ustawień od podświetlenia licznika, do ustawienia lampki kontrolnej!
Bilu źle mówisz jak wciśnie dwa klawisze to wejdzie w funkcje servisowe, kody błędów, parametry zapłonu, wtrysków itd.... musi wcisnąć jeden klawisz już nie pamiętam który ale chyba select.

-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
YZF R1 napisał(a):Bilu. napisał(a):wcisnij select i reset na wyłączonym zapłonie, później przełącz kluczyk w pozycje startu i puść przyciski! wejdzie w tryb rożnych ustawień od podświetlenia licznika, do ustawienia lampki kontrolnej!
Bilu źle mówisz jak wciśnie dwa klawisze to wejdzie w funkcje servisowe, kody błędów, parametry zapłonu, wtrysków itd.... musi wcisnąć jeden klawisz już nie pamiętam który ale chyba select.w tych opcjach servisowych to nie grzeb kolego. dodam od siebie że jak przekręci zapłon to jeszcze musi kilka sekund potrzymać przycisk bo jak puści od razu po przekręceniu to nie wejdzie w opcje.
Ja zrobiłem tak jak napisał Bilu i trochę tam grzebałem i kilka razy zamiast select wcisnąłem reset bo i się przyciski pomyliły

Mogłem coś popierdol##??????????
Moto pali i niby wszystko jest ok
-
TomoR1 - Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 4/12/2008, 19:34
- Lokalizacja: Nowodwór/Maynooth
Może martwię się na zapas ale czy mógł by ktoś napisać kto ma R1 2007
Jaki jest szereg tych kodów 1 po 2 i napisać które z tych kodów powinny u mnie być takie same.
I czy jest możliwość przywrócenia ich tak jak były samemu (jeżeli cokolwiek poprzestawiałem) ????
Jaki jest szereg tych kodów 1 po 2 i napisać które z tych kodów powinny u mnie być takie same.
I czy jest możliwość przywrócenia ich tak jak były samemu (jeżeli cokolwiek poprzestawiałem) ????

-
TomoR1 - Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 4/12/2008, 19:34
- Lokalizacja: Nowodwór/Maynooth
YZF R1 ma racje trzymasz select potem przekręcasz kluczyk trzymasz przez jeszcze kilka sekund na początku ustawia się jasność zegarów po przez wciskanie ,,reset " potem wciskasz,, select " i wybierasz miganie lampki poprzez wciśnięcie reset albo stałe świecenie potem znów ,,select" i wtedy wybierasz liczbę obrotów wciskając ,,reset"przy których chcesz żeby się zapalała lampka i na końcu select .
-
TomoR1 - Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 4/12/2008, 19:34
- Lokalizacja: Nowodwór/Maynooth
YZF R1 napisał(a):Bilu. napisał(a):wcisnij select i reset na wyłączonym zapłonie, później przełącz kluczyk w pozycje startu i puść przyciski! wejdzie w tryb rożnych ustawień od podświetlenia licznika, do ustawienia lampki kontrolnej!
Bilu źle mówisz jak wciśnie dwa klawisze to wejdzie w funkcje servisowe, kody błędów, parametry zapłonu, wtrysków itd.... musi wcisnąć jeden klawisz już nie pamiętam który ale chyba select.w tych opcjach servisowych to nie grzeb kolego. dodam od siebie że jak przekręci zapłon to jeszcze musi kilka sekund potrzymać przycisk bo jak puści od razu po przekręceniu to nie wejdzie w opcje.
YZF R1 jak mogę sprawdzić czy czegoś nie poprzestawiałem i czy wszystko jest ok jak wszedłem w te ustawienia o których pisałeś czyli funkcje servisowe, kody błędów, parametry zapłonu itd.
-
TomoR1 - Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 4/12/2008, 19:34
- Lokalizacja: Nowodwór/Maynooth
Tomo edytuj posty kolego. Co do tematu to sam do tego nie dojdziesz mi w aso mechanik sprawdzał z komputerem miał jakiś soft i tam było wszystko podane. ja się podjąłem i pogrzebałem tam efekt był taki że do 4 tysiecy mogłeś mnie łyknąć motorynką po 4 tysiącach dopiero dostawała kopa. szybki service mechanik sprawdził poprawił i jest ok. jeśli pali tyle samo ma taką samą moc nie strzela z tłumików nie dławi się i nie ma muła to powinno być ok.
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
YZF R1 napisał(a):Tomo edytuj posty kolego. Co do tematu to sam do tego nie dojdziesz mi w aso mechanik sprawdzał z komputerem miał jakiś soft i tam było wszystko podane. ja się podjąłem i pogrzebałem tam efekt był taki że do 4 tysiecy mogłeś mnie łyknąć motorynką po 4 tysiącach dopiero dostawała kopa. szybki service mechanik sprawdził poprawił i jest ok. jeśli pali tyle samo ma taką samą moc nie strzela z tłumików nie dławi się i nie ma muła to powinno być ok.
Dzięki kolego chyba wszystko jest ok.

A ile kolego płaciłeś za podpięcie sprzęta pod komputer ???
-
TomoR1 - Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 4/12/2008, 19:34
- Lokalizacja: Nowodwór/Maynooth
TomoR1 napisał(a):YZF R1 ma racje trzymasz select potem przekręcasz kluczyk trzymasz przez jeszcze kilka sekund na początku ustawia się jasność zegarów po przez wciskanie ,,reset " potem wciskasz,, select " i wybierasz miganie lampki poprzez wciśnięcie reset albo stałe świecenie potem znów ,,select" i wtedy wybierasz liczbę obrotów wciskając ,,reset"przy których chcesz żeby się zapalała lampka i na końcu select .
Co w tym poście jest nie tak że dostałem ostrzeżenie

-
TomoR1 - Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 4/12/2008, 19:34
- Lokalizacja: Nowodwór/Maynooth
Napisałeś 2 posty pod sobą zamiast edytować. A teraz znów zrobiłeś to samo.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
TomoR1 napisał(a):YZF R1 napisał(a):Tomo edytuj posty kolego. Co do tematu to sam do tego nie dojdziesz mi w aso mechanik sprawdzał z komputerem miał jakiś soft i tam było wszystko podane. ja się podjąłem i pogrzebałem tam efekt był taki że do 4 tysiecy mogłeś mnie łyknąć motorynką po 4 tysiącach dopiero dostawała kopa. szybki service mechanik sprawdził poprawił i jest ok. jeśli pali tyle samo ma taką samą moc nie strzela z tłumików nie dławi się i nie ma muła to powinno być ok.
Dzięki kolego chyba wszystko jest ok.

A ile kolego płaciłeś za podpięcie sprzęta pod komputer ???[/quote
Cała Yamaha w Warszawie to moi dobrzy znajomi więc miałem za free.

ale to nie są duże pieniądze do 150 zł. max
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości