R1 z USA
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Witaj...tez miałem i w zasadzie dalej mam ten problem ze swoja R6...z tego co wyszperałem i wyczytałem to jest możliwość jedynie zmiany wartości prędkości z mil na km/h ale o temperaturze nic nie znalazłem sensownego aby można było zmienić bez wymiany na europejską wersje...
a poza tym idzie sie przyzwyczaić po pewnym czasie do tych Fahrenheita
Wiesz jak to mówią Jak sie nie ma tego co sie lubi to sie lubi co sie ma
a poza tym idzie sie przyzwyczaić po pewnym czasie do tych Fahrenheita
Wiesz jak to mówią Jak sie nie ma tego co sie lubi to sie lubi co sie ma

- lachos R6
- Świeżak
- Posty: 138
- Dołączył(a): 26/1/2009, 23:25
Ja nabyłem fazera,też z USA.W salonie yamahy powiedzieli mi,że nie ma takiej możliwości,gdyż nie ma na wyświetlaczu opcji celsjusza,są tylko fahrenheity.Inaczej jest z kilometrami,które można zamieniać na mile.Ja skorzystałem z http://www.convertworld.com/pl/temperatura/ .Najważniejsza jest temp.rozgrzania motocykla i nie przekroczenie maxymalnej,w/w.program skutecznie to obliczy.Wg.manuala w fazerze(silnik z r1),min.wartość do jazdy to,od 104 do 242 fahrenheitów
- Darek G
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 30/8/2008, 12:14
- Lokalizacja: laski * małopolska
Stronka z serwisówki do R1 2004-2006
- Załączniki
-
- yam.JPG (80.57 KiB) PrzeglÄ…dane 7335 razy
Motor Jest Bogiem Prędkośc Nałogiem Życie Zabawą A Laski Podstawą... | http://www.youtube.com/watch?v=XtA8sRferlY
-
MicronR1 - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 30/1/2009, 09:57
- Lokalizacja: Warszawa
Koledzy jeszcze raz powtarzam nie da się zmienić tego ręcznie. nie wiem jak w roczniku 09 bo tylko się przejechałem na niej nie grzebałem bo to salonowa była więc trzeba było się obchodzić jak z jajeczkiem. ale każde pozostałe nie mają takiej opcji.
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
zadzwoń tu i poproś Pana Adama z Serwisu powie Ci jak z tym jest od strony technicznej.
http://www.yamaha-polczynska.pl/?d=kontakt
Co do R1 09 cóż paskudna jest jak diabli w porównaniu z CBR1000 z 09 to dzień do nocy ale za to mechanicznie sprawa ma się nieco inaczej. przede wszystkim dźwięk pracy silnika chodzi niczym V-ka no może nie tak typowo jak V-ka ale nie jak rzędówka. spowodowane jest to innym ukłądem pracy tłoków w pełnym cyklu (przesunięcie o 90 stopni) dlatego chodzi tak troszkęV-kowato. Cóż mi sie podobajądość spore gabaryty baku przedniej owiewki itd ma sie wrażenie że siedzi sie na motockyklu klasy turystycznej a nie na rasowym sporcie mi sieto podoba innym nie musi, ja lubię duz emotocykle a R1 sprawia wrażenie (jadąc czy siedząc na niej) że jest spora. kwestia mocy wiadomo jest jej pod dostatkiem oddaje bardzo szybko elekroniczna przepustnica powoduje że delikatne dotknięcie i już wskazówka szaleje. to co mi siępodoba to wskaźnik otwartej przepustnicy kapitalna żecz wiesz w danym momencie ile masz odkręconej manetki i czy masz coś jeszcze pod ręką czy musisz myśleć o kolejnym (wyższym) biegu. hamulce standardowe hamują tak jak powinny 6 tłoczków tak jak w modelu 07 różnicy nie czuć. pozycja również bez większych zmian aleee można ustawić sobie sety i to jest bardzo fajny patent szkoda że w tak małym zakresie ale można sobie regulować. Kolejna sprawa sprzęgło i skrzynia w modelu 07 była świetna tu jest 100 razy lepsza. biegi wchodzą kapitalnie gładko szybko bez niedociągnięć choć daleko jeszcze do skrzyni Hond ale jest postęp i to duży. to tyle pokrótce dla mnie świetny sprzęt szkoda zę taki brzydki ja osobiście gdybym miął budżet na motocykl z 2009 roku to tylko CBR1000 dla mnie jest piękna i dużo R1 brakuje z wyglądu do Franka, ale to rzecz gustu o tym się nie mówi.
http://www.yamaha-polczynska.pl/?d=kontakt
Co do R1 09 cóż paskudna jest jak diabli w porównaniu z CBR1000 z 09 to dzień do nocy ale za to mechanicznie sprawa ma się nieco inaczej. przede wszystkim dźwięk pracy silnika chodzi niczym V-ka no może nie tak typowo jak V-ka ale nie jak rzędówka. spowodowane jest to innym ukłądem pracy tłoków w pełnym cyklu (przesunięcie o 90 stopni) dlatego chodzi tak troszkęV-kowato. Cóż mi sie podobajądość spore gabaryty baku przedniej owiewki itd ma sie wrażenie że siedzi sie na motockyklu klasy turystycznej a nie na rasowym sporcie mi sieto podoba innym nie musi, ja lubię duz emotocykle a R1 sprawia wrażenie (jadąc czy siedząc na niej) że jest spora. kwestia mocy wiadomo jest jej pod dostatkiem oddaje bardzo szybko elekroniczna przepustnica powoduje że delikatne dotknięcie i już wskazówka szaleje. to co mi siępodoba to wskaźnik otwartej przepustnicy kapitalna żecz wiesz w danym momencie ile masz odkręconej manetki i czy masz coś jeszcze pod ręką czy musisz myśleć o kolejnym (wyższym) biegu. hamulce standardowe hamują tak jak powinny 6 tłoczków tak jak w modelu 07 różnicy nie czuć. pozycja również bez większych zmian aleee można ustawić sobie sety i to jest bardzo fajny patent szkoda że w tak małym zakresie ale można sobie regulować. Kolejna sprawa sprzęgło i skrzynia w modelu 07 była świetna tu jest 100 razy lepsza. biegi wchodzą kapitalnie gładko szybko bez niedociągnięć choć daleko jeszcze do skrzyni Hond ale jest postęp i to duży. to tyle pokrótce dla mnie świetny sprzęt szkoda zę taki brzydki ja osobiście gdybym miął budżet na motocykl z 2009 roku to tylko CBR1000 dla mnie jest piękna i dużo R1 brakuje z wyglądu do Franka, ale to rzecz gustu o tym się nie mówi.
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
speedygonzales napisał(a):w koncu pochwaliles honde
speedy to ze uważam że F4 to padlina nie warta złamanej złotówki to nie znaczy że nie doceniam Hond, nie każda honda jest hondą F4. Jest wiele Hond przed którymi chylę czoło, to ze jeżdże obecnie yamahą nie znaczy że tylko ona! miałem nie jedną hondę w tym F4 dlatego moje zdanie nie jest wyssane z palca jak w wielu przypadkach na forum. A CBR 1000 RR z 2009 jest dla mnie jak z piz.dy miąższ....

-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
interfejs, cos co generuje, wszystkie usterki w moto, i ogolnie zajmuje sie elektronika... nie wiem jak to dokladnie jest w motocyklach ale z tego co wiem to tez wlasnie tak to jest rozwiazane jak w samochodach... potecznie nazywane "podlaczenie pod komputer"... trzeba miec interfejs i oprogramowanie, zmienic kodowanie z f na C i poleci, tak samo jak mile na km, kazdy jeden sterownik jest odpowiednio zaprogramowany i trzeba zmienic mu kodowanie bo na pewno nie jest tak ze na danym kontynencie jest inny komputer
na stanie
trx 450r
ktm 530 excr
gsxr 750
trx 450r
ktm 530 excr
gsxr 750
- irko
- Świeżak
- Posty: 191
- Dołączył(a): 28/5/2008, 19:41
- Lokalizacja: że znowu
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości