SV 400
Posty: 11
• Strona 1 z 1
SV 400
Witam!Nie moge nigdzie znalesc informacji na temat suzuki sv 400 jesli ktos jest posiadaczem takiej maszynki to moze napisze jak w niej z awaryjnoscia,dostepem do czesci,spalaniem i czy wygodnie sie prowadzi.Z góry dziekuje i pozdrawiam
http://moto.allegro.pl/item583611956_sp ... ki_sv.html
http://moto.allegro.pl/item583611956_sp ... ki_sv.html
- FreeR
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 18/3/2009, 15:04
- Lokalizacja: Bytom
SV 400 to bardzo rzadki model. Z częściami nie będzie problemu aczkolwiek trzeba będzie je ściągać prosto od Suzuki. Na pewno typowe części jak klocki, filtry itp to nie będzie problem jeśli chodzi o zamienniki ale poważniejsze części to już tylko u Suzuki. A oryginalne części trochę kosztują. Ten co pokazałeś miał coś z przodem robione bo seryjnie była inna lampa.
Bandit 400 ma inny silnik i jest trochę bardziej popularny, łatwiej z zamiennikami do niego będzie.
Bandit 400 ma inny silnik i jest trochę bardziej popularny, łatwiej z zamiennikami do niego będzie.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Jakies dane techniczne:
http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki ... s_2002.php
http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki ... s_2002.php
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Jeśli Cie stać na autoryzowany serwis to bierz dowolną 400cm3.
Znam jednego gościa który sprzedał swoje vfr 400 na części po tym jak się dowiedział ile bedzie kosztował remont jego motocykla na oryginalnych częściach (brak zamienników).Poszukiwanie używanych części na allegro nic nie dało.
Niedawno był tu post użytkownika ZXR 400 nie mógł sobie poradzić ze znalezieniem sprzegła do tego modelu.
Najlepiej jak przed zakupem poszukacz podstawowych części ekploatacyjnych w sklepach internetowych i sam się przekonasz.
Jeśli to ma być 1 moto kup coś popularnego,będzie łatwiej naprawić po szlifach,lub sewrwisowaniu ograniczającemu sie do tankowania.
Ten egzemplarz jakoÅ› do mnie nie przemawia.
Znam jednego gościa który sprzedał swoje vfr 400 na części po tym jak się dowiedział ile bedzie kosztował remont jego motocykla na oryginalnych częściach (brak zamienników).Poszukiwanie używanych części na allegro nic nie dało.
Niedawno był tu post użytkownika ZXR 400 nie mógł sobie poradzić ze znalezieniem sprzegła do tego modelu.
Najlepiej jak przed zakupem poszukacz podstawowych części ekploatacyjnych w sklepach internetowych i sam się przekonasz.
Jeśli to ma być 1 moto kup coś popularnego,będzie łatwiej naprawić po szlifach,lub sewrwisowaniu ograniczającemu sie do tankowania.
Ten egzemplarz jakoÅ› do mnie nie przemawia.
- hENY
- Świeżak
- Posty: 128
- Dołączył(a): 11/12/2008, 22:15
- Lokalizacja: Wałcz
A po co 400?? Nie może być 650..? To samo z wyglądu, łatwiej z częściami a w sumie nie jest to wcale taki potwór do ogarnięcia
http://bikepics.com/members/reddie/ (otwórz link)
-
Redd - Świeżak
- Posty: 312
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:40
- Lokalizacja: Gdańsk
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
Bierz chłopie sv 650... zastanawiałem się między nim a cbr, i chyba tylko poprzez uniwersalność wziąłem f4, ale ten dźwięk v2 jest nie do pobicia.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
Ciekawe czy koleś dorzuca pilnik i imadło bo części do tego będziesz musiał sobie wystrugać we własnym zakresie. :D
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości