Kuferek Honda Varadero 125
• Strona 1 z 1
Kuferek Honda Varadero 125
Witam!
Mam mały problem. Otóż poszukuję jakiegoś kuferka, żebym mógł przymocować sobie do stelaża albo na boki (coś takiego na 100% jest w modelu 1000cc). Nie jestem pewien, czy trzeba kupić jakiś specjalny, czy może być pierwszy lepszy.
Proszę o pomoc, ponieważ w tych sprawach jestem zupełnym laikiem. Mile widziane jakieś linki do opisu sprzętu tudzież aukcji na allegro.
Z góry dziękuję za pomoc
Mam mały problem. Otóż poszukuję jakiegoś kuferka, żebym mógł przymocować sobie do stelaża albo na boki (coś takiego na 100% jest w modelu 1000cc). Nie jestem pewien, czy trzeba kupić jakiś specjalny, czy może być pierwszy lepszy.
Proszę o pomoc, ponieważ w tych sprawach jestem zupełnym laikiem. Mile widziane jakieś linki do opisu sprzętu tudzież aukcji na allegro.
Z góry dziękuję za pomoc

Varadero 125XL
- Ccysio
- Świeżak
w sklepie scigacza masz stelaze boczne na kufry. nie pamietam w jakiej cenie. ale ladniejszym i praktyczniejszym rozwiazaniem jest kufer centralny. Koszt to ok 500zl zaleznie od wielkosci. mozesz tez kupic orginalny kufer w serwisie hondy ale jego cena bedzie znacznie wieksza niz uniwersalnych 

- adamos19
- Świeżak
A taki kufer jest godny uwagi?
Serdecznie dziękuje za pomoc.
- Kod: Zaznacz cały
http://www.moto.allegro.pl/item581999551_kufer_50_litrow_na_2_kaski_skuter_motocykl.html
Serdecznie dziękuje za pomoc.
Varadero 125XL
- Ccysio
- Świeżak
no na zdjeciach wyglada calkiem dobrze. ale z drugiej strony 150pln za 50litrowy kufer to moim zdaniem troche malo. ja dalem 450zl za 28litrowy. (kappa) jestem wpelni zadowolony. 3lata mialem go na TGB f409 a teraz bede przekladal wlasnie do Varadero 125.
http://sklep.scigacz.pl/stelaz-kufry-bo ... 12900.html
a tutaj masz stelaze boczne pod kufry do Wiaderka. tylko zauwaz ze 500zl kosztuja same stelaze. za kufry musisz liczyc drugie tyle. wiec nie sadze zeby Ci sie to oplacalo.