honda cbr 600 f3
Posty: 12
• Strona 1 z 1
honda cbr 600 f3
Witam mam pytanie jestem nowym właścicielem cberki i proszę o radę jak samemu wymienić świece w cbr 600 f3 -jak w ogóle do nich dotrzeć ,z góry dziękuję i pozdrawiam
- rozmys.p
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 15/3/2009, 11:41
Wyjęcie obudowy filtra powietrza wymaga poświęcenia bardzo długiego czasu, oraz rozebrania ponad połowy motocykla, szybciej będzie przez boczki - na 100% potrzebujesz oryginalny klucz do świec bez niego może być to uciążliwe.
Po co radzić komuś aby rozbierał ponad pół motocykla, jak można szybciej wymienić świece.
Po co radzić komuś aby rozbierał ponad pół motocykla, jak można szybciej wymienić świece.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Nie wiem jak jest w F3 ale w mojej F4 musiałem ściągnąć bak, obudowe wraz z filtrem powietrza oraz górny dekiel, nie mam mowy zeby sie bez tego obeszło nawet z org kluczem bo bez rozbiórki tego wszystkiego jest moze 3cm miejsca między silnikiem a ramą... Kupa raoboty ale dalem rade:) Ściągdnij bak bo i tak do dwoch środkowych świec sie nie dostaniesz... Ściągdnij i zobacz...
-
Paleus - Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 1/12/2008, 18:30
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Nie wiem jak jest w f3,ale musi być bardzo podobnie jak nie tak samo jak w f2.. Noi w f2 do wszystkich świec dotarłem przez "boczki" i wykręcałem i wkręcałem nie raz.Chyba macie niezręczne rączki xD Ale musisz mieć oryginalny klucz do świec,bo inaczej czarno to widze;]
ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Pisiu napisał(a):Nie wiem jak jest w f3,ale musi być bardzo podobnie jak nie tak samo jak w f2.. Noi w f2 do wszystkich świec dotarłem przez "boczki" i wykręcałem i wkręcałem nie raz.Chyba macie niezręczne rączki xD Ale musisz mieć oryginalny klucz do świec,bo inaczej czarno to widze;]
zgadza sie

inna metoda wykrecenia swiec, ktora nie wymaga specjalnych narzedzi to sciagniecie plastikow bocznych i nastepnie chlodnicy. Wtedy mamy zapewniony dostep do swiec od przodu.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Przecież F4 to zupełnie inny motocykl niż F2 i F3.
W zasadzie różnice miedzy F2 a F3 to tylko kosmetyka, oraz zmiany gaźników, napinacza rozrządu, dołożona pompa paliwa elektro-magnetyczna membranowa ...
W zasadzie różnice miedzy F2 a F3 to tylko kosmetyka, oraz zmiany gaźników, napinacza rozrządu, dołożona pompa paliwa elektro-magnetyczna membranowa ...
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
- ScorpionLU
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 9/11/2009, 18:55
- Lokalizacja: Lublin
tu możesz zakupić oryginalny http://www.sklep.motorista.pl/
ewentualnie allegro i używany.
ewentualnie allegro i używany.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości