Poziom paliwa FZR 1000 POMOCY !!!!
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Poziom paliwa FZR 1000 POMOCY !!!!
witam wszystkich, co moze byc przyczyną braku mocy przy ruszaniu z miejsca(dławienie, szarpanie) tak do 2500-3000 obr.,dzisiaj byłem zatankowac , zgasiłem moto, zalałem bak i po ponownym odpaleniu, nie załapał na wszystkie cyl od razu, tylko po 2-3 sekundach, na 100 procent się zalał . równiez jazda na wyzszym biegu ,na małych obrotach jest wrecz niemozliwa, moto szarpie i nie moze sie wkrecic, trzeba bardzo delikatnie się rozpędzac, wszystko dzieje sie w zakresie niskich obrotów , po przekroczeniu 3000 ciagnie jak szalony, Według mnie sie zalewa i na wyzszych obr daje rade to przepalic a na dole jest lapad.gif , próbowałem obnizyc iglice ale nie pomogło zawiele, moze troszeczke sie poprawiło ale za to brakowało "jadu" na wysokich obrotach, Jedyne co przychodzi mi do głowy to za wysoki poziom paliwa w gaziorach.
Sprawdziłem poziom paliwa i sie zdziwiłem icon_eek.gif wg. serwisówki jest za mały i jakies 1,5 cm !! sprawdzałem na zgaszonym silniku puzniej na zapalonym i było tak samo,
oto zdjecie z serwisówki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c0 ... 2f1a0.html na czerwono zaznaczyłem poziom paliwa jaki jest u mnie, wg serwisówki ma byc 10 mm od tej kreski na gazniku, chyba ze ja to zle pojmuje jesli tak to mnie poprawcie bigrazz.gif i chyba bedzie kicha z tego bo czy opisane przezemnie objawy mogą byc spowodowane za małym poziomem paliwa ??!! Postanowiłem sprubowac przestawic poziom na 11 mm tak jak w serwisówce podaja, lecz okazało sie ze nie da sie takiego poziomu ustawic gdyz pływaki spierają sie o korpus gaznika i najwyzszy poziom jaki dało sie ustawic to 5mm od tej kreski,
takze sam juz nie wiem , po przetestowaniu dalej kicha , szarpanie i dławienie sie na niskich obrotach( przy ruszaniu), POMOZCIE !!!!
Sprawdziłem poziom paliwa i sie zdziwiłem icon_eek.gif wg. serwisówki jest za mały i jakies 1,5 cm !! sprawdzałem na zgaszonym silniku puzniej na zapalonym i było tak samo,
oto zdjecie z serwisówki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c0 ... 2f1a0.html na czerwono zaznaczyłem poziom paliwa jaki jest u mnie, wg serwisówki ma byc 10 mm od tej kreski na gazniku, chyba ze ja to zle pojmuje jesli tak to mnie poprawcie bigrazz.gif i chyba bedzie kicha z tego bo czy opisane przezemnie objawy mogą byc spowodowane za małym poziomem paliwa ??!! Postanowiłem sprubowac przestawic poziom na 11 mm tak jak w serwisówce podaja, lecz okazało sie ze nie da sie takiego poziomu ustawic gdyz pływaki spierają sie o korpus gaznika i najwyzszy poziom jaki dało sie ustawic to 5mm od tej kreski,
takze sam juz nie wiem , po przetestowaniu dalej kicha , szarpanie i dławienie sie na niskich obrotach( przy ruszaniu), POMOZCIE !!!!
-
Rider666 - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 7/9/2008, 10:15
- Lokalizacja: Tarnów
a może to brak synchro a nie poziomy... chociaż to by musiało być mocno rozregulowane podciśnienie. Może po jakimś nieudolnym czyszczeniu. Nie wiem. Trudno powiedzieć.
A od jakiego momentu masz takie objawy?
A od jakiego momentu masz takie objawy?
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
od kad kupiłem motor , wiedziałem w jakim jest stanie i wydawało mi sie ze nie bedzie problemu z naprawieniem tego , a co do synchronizacji to jest idealnie , mam zegary w domu i sprawdzałem niedawno. swiece są czarne takze wydaje mi sie ze za duzo paliwa dostaje, probowałem iglice obnizyc ale nie pomogło, 

-
Rider666 - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 7/9/2008, 10:15
- Lokalizacja: Tarnów
JAXON80 napisał(a):a może poprostu za mało ma powietrza.ja na twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze czy wałki rozrządu są dobrze ustawione względem siebie.może poprzedni właściciel coś tam kombinował a potem do ładu nie mógł dojść.
za mało powietrza nie ma ,probowałem bez filtra i nie było zadnych zmian, a co do rozrzadu to na 100 % jest dobrze,bo sam go ustawiałem, motor pali od szczała, trzyma obroty, na luzie wkreca sie normalnie , a pod obciarzeniem jest lipa. Tak sie jeszcze zastanawiam, bo to jest wersja exup a ja mam załozony kolektor bez exupa, i moze to własnie przez to tak sie jebie. Choc znajomy mowił mi ze to nie przeszkadza . Co myslicie ?
-
Rider666 - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 7/9/2008, 10:15
- Lokalizacja: Tarnów
Co do exupa to Ci nie powiem czy to ma znaczenie, bo fizycznie nie znam zależności pomiędzy gaźnikami w sprzętach z exup i bez niego, ale ja bym prędzej obstawiał właśnie tą przyczynę.
A może spróbuj mu wkręcić wszystkie dysze wolnych obrotów o powiedzmy pół obrotu i sprawdź efekty...
Czyściłeś gaźniki? To powinna być podstawa, żeby szukać dalej przyczyny...
A może spróbuj mu wkręcić wszystkie dysze wolnych obrotów o powiedzmy pół obrotu i sprawdź efekty...
Czyściłeś gaźniki? To powinna być podstawa, żeby szukać dalej przyczyny...
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Ta yamaha przyznam, że trochę ma to os siebie, że nie da się nią jechać powoli gdy masz lekko odkręcona manetkę własnie też miałem takie wrażenie, że motocykl się zalewa. Ale nie był to tak drastyczny incydent jak w twoim motocyklu ponieważ przy odkręceniu manetki motocykl startował od razu jak szalony bez żadnej zadyszki w twoim przypadku to są za duże luzy zaworowe które trzeba wyrególować bądź motocykl domaga się synchro gaźników oraz wymiana filtra powietrza.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- <borut>
- Bywalec
- Posty: 619
- Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51
na 100 % to bedzie wina braku exupa, przytkałem dzisiaj tłumik i sprobowałem , było o wiele lepiej niz przedtem, zawory były ustawiane w wakacje poprzedniego roku takze mysle ze do tej pory nie powinny zabardzo sie przestawic a od tego czasu zrobiłem moze 150 km, takze napewno nie, pytałem mechanika w serwisie yamahy , powiedział mi ze na wolnych obr. exup prawie całkowicie przymyka wydech, zaczyna sie otwierac przy 2000 obr, a całkowicie jest otwarty przy 7-8 tys obr.
Takze to chyba bedzie to , teraz tylko znajsc taki kolektor. Ma ktos do sprzedania ?
Takze to chyba bedzie to , teraz tylko znajsc taki kolektor. Ma ktos do sprzedania ?
-
Rider666 - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 7/9/2008, 10:15
- Lokalizacja: Tarnów
Hehe. A tak szczerze, to nawet miałem pisać żebyś spróbował "przytkać" tłumik i sprawdził jaki rezultat, ale stwierdziłem, że jak pod obciążeniem ma problemy to ciężko będzie to wykonać podczas jazdy,ale widzę że dałeś radę 

http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
chciałbym wznowic ten temat ,gdyz wciaz nie rozwiazałem opisywanego problemu. A co do poprawy która niby nastapiła po przydkaniu wydechu to była to poprawa tylko chwilowa , bo nie testowałem w dłuzszej trasie. Zmieniłem kolektor na 4-2-1 z przelotem, widziałem taka fzr tez bez exupa z takim kolektorem i jezdziła normallnie, Tak wiec po załozniu 4-2-1 pojechałem i szok , jedzie normalnie nic nie muli wszystko ok, wiec wybralismy sie z kumplem w trase , jakies 20 km zrobiłem motor sie zagrzał i znowó lipa , załamałem sie totalnie , na wolnych obr ciezko ruszyc pow 3-4k obr ciagnie normalnie. myslałem nad zaworami , chodz ustawiałem je jakies 100 km wczesniej, czy do tej pory mogły by sie zmienic? po 100 km ? dodam ze robiłem remont głowicy i zawory były docierane, i tak sie zastanawiam ze moze sie "uklepały " i sa teraz za małe luzy, na zimnym jest ok im cieplejszy tym gorzej. Piszcie co myslicie.
-
Rider666 - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 7/9/2008, 10:15
- Lokalizacja: Tarnów
Czy nie byles z tym watkiem na FM ???
Jezeli to ten sam problem to do czego doszedles ?
Jezeli dalej jest zle to zacznij od sprawdzenia luzow zaworowych i cisnienia sprezania poszczegolnych cylindrow.
Sadze ze szczelinomierz masz , a koszt wkrecanego w gwint swiecy miernika nie jest gigantyczny.
Czy dokrecales glowice po kilkunast / kilkudziesieciu km jezdzenia ?
Jezeli to ten sam problem to do czego doszedles ?
Jezeli dalej jest zle to zacznij od sprawdzenia luzow zaworowych i cisnienia sprezania poszczegolnych cylindrow.
Sadze ze szczelinomierz masz , a koszt wkrecanego w gwint swiecy miernika nie jest gigantyczny.
Czy dokrecales glowice po kilkunast / kilkudziesieciu km jezdzenia ?
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Adam M. napisał(a):Czy nie byles z tym watkiem na FM ???
Jezeli to ten sam problem to do czego doszedles ?
Jezeli dalej jest zle to zacznij od sprawdzenia luzow zaworowych i cisnienia sprezania poszczegolnych cylindrow.
Sadze ze szczelinomierz masz , a koszt wkrecanego w gwint swiecy miernika nie jest gigantyczny.
Czy dokrecales glowice po kilkunast / kilkudziesieciu km jezdzenia ?
Tak pisałem na FM, na zimnym silniku jest dobrze, jak sie dobrze nagrzeje to zaczyna sie mulic tak do 3500 obr.A odnosnie zaworów ,to czy poczas uzywania moto luzy sie zmniejszają czy zwiekszaja ?bo ja docierałem zawory i luzy ustawiłem blizej górnej granicy, a przejechałem ok 100 km od tej pory, takze chyba jeszcze by sie tak nie uklepały zeby były za małe luzy. Głowicy nie dokrecałem 2 raz, zmierzenie luzow nie jest problemem, tylko najgorsze jest wyciaganie silnika

-
Rider666 - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 7/9/2008, 10:15
- Lokalizacja: Tarnów
witam po krotkiej przerwie , sprawdziłem zawory i wszystkie maja luzy posrodku( ma byc 0,21-0,30 wydech, u mnie 0,25 wchodzi z oporem,ssace 0,11-020 u mnie 0,15 z oporem wchodzi) takze raczej jest ok. przełozyłem cewke ,jedna bo 2 nie miałem, i chyba było lepiej chodz znowu na niskich zaczal mulic po przejechaniu ok 12 km , a przedtem przejechałem 3 km i juz było kiepesko. Ale watpie zeby to była wina cewek. moze jak sie zagrzeje to spada komprecha, bo jest to rocznik 91 i troche juz zrobił kilosow. olej tez wcina, chodz jak na razie nie az tak bardzo. Piszcie co to moze byc .
-
Rider666 - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 7/9/2008, 10:15
- Lokalizacja: Tarnów
Nasz pisanie ci duzo nie pomoze, jego glownym zadaniem jest zmuszenie ciebie do dzialania jesli nie chcesz placic serwisowi za znalezienie usterki.
Nastepny krok, pomiar cisnienia sprezania na cieplym silniku i porownanie z serwisowka.
Spalanie oleju nie jest miarodajne, bo FZR kocha olej
Nastepny krok, pomiar cisnienia sprezania na cieplym silniku i porownanie z serwisowka.
Spalanie oleju nie jest miarodajne, bo FZR kocha olej

- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Adam M. napisał(a):Nasz pisanie ci duzo nie pomoze, jego glownym zadaniem jest zmuszenie ciebie do dzialania jesli nie chcesz placic serwisowi za znalezienie usterki.
Nastepny krok, pomiar cisnienia sprezania na cieplym silniku i porownanie z serwisowka.
Spalanie oleju nie jest miarodajne, bo FZR kocha olej
Tak tez zrobie , zmierze cisnienie na ciepłym , chodz w serwisówce nie znalazłem danych na temat cisnienia na ciepłym, ale mysle ze jak bedzie ponizej 10 to chyba nie za dobrze

-
Rider666 - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 7/9/2008, 10:15
- Lokalizacja: Tarnów
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości