Zobacz wątek - Stacyjka w GS500 - działa tylko w prawo, nie działa [push]
NAS Analytics TAG

Stacyjka w GS500 - działa tylko w prawo, nie działa [push]

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Stacyjka w GS500 - działa tylko w prawo, nie działa [push]

Postprzez michuu78 » 10/3/2009, 23:11

Witam,
czy ktoś mógłby mi wyjaśnić co może być przyczyną nie działającej blokady kierownicy i świateł pozycyjnych. Zamek da się wcisnąć, ale nie można go przekręcić i zablokować kierownicy w żadnym zakresie skrętu. Co może być przyczyną, co ew. należałoby wymienić i jaki może być przybliżony koszt?
michuu78
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10/3/2009, 23:05
Lokalizacja: Poznań


Postprzez bartek1234 » 22/6/2009, 07:43

Witam.
Odświeżam bo mam ten sam problem

Może ktoś pomóc??

Edit.
Juz jest ok.
Avatar użytkownika
bartek1234
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 5/6/2009, 20:29
Lokalizacja: okolice Elbląga


Postprzez Michal_burnout » 22/6/2009, 19:43

bartek1234 napisał(a):Edit.
Juz jest ok.



Może wyjaśniłbyś wszystkim co zrobiłeś/ jak naprawiłeś tą usterkę bo takie posty zaśmiecają tylko forum, same pytania bez odpowiedzi. Mam ten sam problem i posiadam tylko jeden kluczyk(muszę dorobić zapasowe), nie chce zepsuć stacyjki a nie mogę zablokować kiery wiec nie kombinuje narazie :/
Avatar użytkownika
Michal_burnout
Świeżak
 
Posty: 101
Dołączył(a): 4/5/2009, 21:04
Lokalizacja: Mława

Postprzez bartek1234 » 22/6/2009, 21:11

Nic nie zrobiłem. Po prostu ja nieumiejętnie próbowałem blokować.
odzywały sie stare nawyki z blokowania kiery w skuterze.
Jakbym wymieniał jakieś cześć czy coś naprawiał to wybacz ale na pewno bym o tym napisał.
Nie napisałem nic bo okazało sie ze jednak nie było żadnej usterki mechanicznej. Moja wina a nie moto.
Avatar użytkownika
bartek1234
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 5/6/2009, 20:29
Lokalizacja: okolice Elbląga

Postprzez krydka » 24/6/2009, 22:17

Nie wiem jak jest w GS, ale w Hondzie CB 500 muszę skierować kierownicę maksymalnie (no prawie, centymetr luzu zostaje) w lewo, wdusić mocno kluczyk-wchodzi z częścią stacyjki i dopiero przekręcić.
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp

Postprzez hugo2003 » 25/6/2009, 18:26

krydka napisał(a):Nie wiem jak jest w GS, ale w Hondzie CB 500 muszę skierować kierownicę maksymalnie (no prawie, centymetr luzu zostaje) w lewo, wdusić mocno kluczyk-wchodzi z częścią stacyjki i dopiero przekręcić.



Dokladnie tak ja musze skrecic w lewo na maxa wduszasz kluczyk(push) i przekrecasz w lewo.. i powinna sie zalaczyc blokaca po puszczeniu push-a i jeszcze przekrecisz w lewo zalaczja sie postojowki....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez YZF R1 » 25/6/2009, 20:27

a postaraj się wcisnąć kluczyk przekręcając stacyjkę i kierownice na full w jedną lub w drugą stronę sądzę że masz wszystko ok tylko nie dokładnie to robisz...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez krydka » 26/6/2009, 11:01

Czy podczas włączania zapłonu (kręcenia w prawo) kluczyk chodzi Ci lekko i bez oporów?
Bo miałem coś takiego w samochodzie, po około 60 tyś kilometrów nie działało włączanie świateł pozycyjnych (kręciło się w lewo z wduszonym takim guzikiem i można było samochód na pozycyjnych zostawić) a po jakimś czasie zaczęła stacyjka ciężko chodzić podczas załączania zapłonu. Pewnego razu przez przypadek wziąłem zapasowy kluczyk i okazało się, że wszystko gra. To kluczyk się wytarł i dlatego nie działało jak powinno. sprawdź czy kluczyk ma wytarte krawędzie a jeśli masz drugi to spróbuj nim.
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp

Postprzez melvin » 26/6/2009, 12:03

1. przesmaruj stacyjkę np WD 40,
2. być może coś jest skrzywione i niemożliwa zablokowanie kierownicy(w fajerze kierownica powinna się blokować w obie strony a u mnie blokuje się tylko jak jest skręcona w prawo)
3. może to tez być zużyty kluczyk (wytarte ząbki, lekko skrzywiony)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr