Stacyjka w GS500 - działa tylko w prawo, nie działa [push]
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Stacyjka w GS500 - działa tylko w prawo, nie działa [push]
Witam,
czy ktoś mógłby mi wyjaśnić co może być przyczyną nie działającej blokady kierownicy i świateł pozycyjnych. Zamek da się wcisnąć, ale nie można go przekręcić i zablokować kierownicy w żadnym zakresie skrętu. Co może być przyczyną, co ew. należałoby wymienić i jaki może być przybliżony koszt?
czy ktoś mógłby mi wyjaśnić co może być przyczyną nie działającej blokady kierownicy i świateł pozycyjnych. Zamek da się wcisnąć, ale nie można go przekręcić i zablokować kierownicy w żadnym zakresie skrętu. Co może być przyczyną, co ew. należałoby wymienić i jaki może być przybliżony koszt?
- michuu78
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 10/3/2009, 23:05
- Lokalizacja: Poznań
-
bartek1234 - Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 5/6/2009, 20:29
- Lokalizacja: okolice Elbląga
bartek1234 napisał(a):Edit.
Juz jest ok.
Może wyjaśniłbyś wszystkim co zrobiłeś/ jak naprawiłeś tą usterkę bo takie posty zaśmiecają tylko forum, same pytania bez odpowiedzi. Mam ten sam problem i posiadam tylko jeden kluczyk(muszę dorobić zapasowe), nie chce zepsuć stacyjki a nie mogę zablokować kiery wiec nie kombinuje narazie :/
-
Michal_burnout - Świeżak
- Posty: 101
- Dołączył(a): 4/5/2009, 21:04
- Lokalizacja: Mława
Nic nie zrobiłem. Po prostu ja nieumiejętnie próbowałem blokować.
odzywały sie stare nawyki z blokowania kiery w skuterze.
Jakbym wymieniał jakieś cześć czy coś naprawiał to wybacz ale na pewno bym o tym napisał.
Nie napisałem nic bo okazało sie ze jednak nie było żadnej usterki mechanicznej. Moja wina a nie moto.
odzywały sie stare nawyki z blokowania kiery w skuterze.
Jakbym wymieniał jakieś cześć czy coś naprawiał to wybacz ale na pewno bym o tym napisał.
Nie napisałem nic bo okazało sie ze jednak nie było żadnej usterki mechanicznej. Moja wina a nie moto.
-
bartek1234 - Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 5/6/2009, 20:29
- Lokalizacja: okolice Elbląga
Nie wiem jak jest w GS, ale w Hondzie CB 500 muszę skierować kierownicę maksymalnie (no prawie, centymetr luzu zostaje) w lewo, wdusić mocno kluczyk-wchodzi z częścią stacyjki i dopiero przekręcić.
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
-
krydka - Świeżak
- Posty: 304
- Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
- Lokalizacja: Janowiec Wlkp
krydka napisał(a):Nie wiem jak jest w GS, ale w Hondzie CB 500 muszę skierować kierownicę maksymalnie (no prawie, centymetr luzu zostaje) w lewo, wdusić mocno kluczyk-wchodzi z częścią stacyjki i dopiero przekręcić.
Dokladnie tak ja musze skrecic w lewo na maxa wduszasz kluczyk(push) i przekrecasz w lewo.. i powinna sie zalaczyc blokaca po puszczeniu push-a i jeszcze przekrecisz w lewo zalaczja sie postojowki....
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Czy podczas włączania zapłonu (kręcenia w prawo) kluczyk chodzi Ci lekko i bez oporów?
Bo miałem coś takiego w samochodzie, po około 60 tyś kilometrów nie działało włączanie świateł pozycyjnych (kręciło się w lewo z wduszonym takim guzikiem i można było samochód na pozycyjnych zostawić) a po jakimś czasie zaczęła stacyjka ciężko chodzić podczas załączania zapłonu. Pewnego razu przez przypadek wziąłem zapasowy kluczyk i okazało się, że wszystko gra. To kluczyk się wytarł i dlatego nie działało jak powinno. sprawdź czy kluczyk ma wytarte krawędzie a jeśli masz drugi to spróbuj nim.
Bo miałem coś takiego w samochodzie, po około 60 tyś kilometrów nie działało włączanie świateł pozycyjnych (kręciło się w lewo z wduszonym takim guzikiem i można było samochód na pozycyjnych zostawić) a po jakimś czasie zaczęła stacyjka ciężko chodzić podczas załączania zapłonu. Pewnego razu przez przypadek wziąłem zapasowy kluczyk i okazało się, że wszystko gra. To kluczyk się wytarł i dlatego nie działało jak powinno. sprawdź czy kluczyk ma wytarte krawędzie a jeśli masz drugi to spróbuj nim.
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
-
krydka - Świeżak
- Posty: 304
- Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
- Lokalizacja: Janowiec Wlkp
1. przesmaruj stacyjkę np WD 40,
2. być może coś jest skrzywione i niemożliwa zablokowanie kierownicy(w fajerze kierownica powinna się blokować w obie strony a u mnie blokuje się tylko jak jest skręcona w prawo)
3. może to tez być zużyty kluczyk (wytarte ząbki, lekko skrzywiony)
2. być może coś jest skrzywione i niemożliwa zablokowanie kierownicy(w fajerze kierownica powinna się blokować w obie strony a u mnie blokuje się tylko jak jest skręcona w prawo)
3. może to tez być zużyty kluczyk (wytarte ząbki, lekko skrzywiony)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości