Nie wiem nic o kufrach
• Strona 1 z 1
Nie wiem nic o kufrach
Witam,
mam kawasaki Er5 '97 i odłożyłem troszkę kasy i chciałbym kupić tylny centralny kufer ale w ogóle nie mam pojęcia z jakich elementów to sie składa ani czego szukać. Czytałem że są jakieś płyty, stelaże, kufry wszystko oddzielnie. Ale gdzieniegdzie wyczytałem że wystarczy uchwyt uniwersalny dołączany do kufra. Wiem że brzmię jak jakiś totalny debil co się w ogóle nie zna, no ale nie bedę ukrywał na kufrach nie znam się nawet w 1%
Czy ktoś mógłby trochę mi to poukładać i wytłumaczyć jak to działa:/
Z góry wielkie dzięki
mam kawasaki Er5 '97 i odłożyłem troszkę kasy i chciałbym kupić tylny centralny kufer ale w ogóle nie mam pojęcia z jakich elementów to sie składa ani czego szukać. Czytałem że są jakieś płyty, stelaże, kufry wszystko oddzielnie. Ale gdzieniegdzie wyczytałem że wystarczy uchwyt uniwersalny dołączany do kufra. Wiem że brzmię jak jakiś totalny debil co się w ogóle nie zna, no ale nie bedę ukrywał na kufrach nie znam się nawet w 1%

Z góry wielkie dzięki

- evrybobry
- Świeżak
http://sklep.scigacz.pl/stelaz-kufer-ce ... 12838.html
Co prawda to do rocznika 98-00, ale zawsze możesz wysłać zapytanie pod podany tam adres mailowy, doradzą
Co prawda to do rocznika 98-00, ale zawsze możesz wysłać zapytanie pod podany tam adres mailowy, doradzą

-
t_racer_ - VIP Åšcigacz.pl
Dokładnie tak to działa. Wyślij maila, wszystko Ci skompletują i wytłumaczą. Podaj model i rocznik i czego potrzebujesz.
-
Dobierasz stelaż do modelu motocykla. Płytę do typu stelaża. Kufry centralne mają mocowanie do płyty w systemach monolock, lub monokey. Płyta i kufer muszą być w tym samym systemie.
-
Ok dzięki wielkie, a tak już przy okazji to jaką firmę byście polecili, nie chodzi mi oto żeby był super tubro wypasione wszystko jak coocase, tylko żeby wrzucić tam jakieś graty i nie przepłacić za to wszystko.
- evrybobry
- Świeżak
Givi lub Kappa - Bardzo wysoka jakość, wodoszczelne, wytrzymałe. Przemyślana konstrukcja.