Problem z gaznikami Suzuki GSXR 1100 (olejak)
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Problem z gaznikami Suzuki GSXR 1100 (olejak)
Witam,
Przekladalem silnik w moim olejaku, ale zostawilem te same gazniki co w poprzednim. Przy poprzednim silniku wszystko bylo ok. Wczoraj chcialem odpalic silnik, i okazalo sie ze na drugim gazniku jest przeciek, a dokladniej na takim malym zaworku (chyba do spuszczania benzyny) jest tam sróbka (imbus), myslalem ze jak sie ja dokreci bedzie ok, ale to nic nie dalo. Przy reszcie gaznikow odkrecenie tej sróby powoduje spust paliwa. Zastanawiam sie co moze byc przyczyna ze nagle w jednym z nich zaczelo kapac paliwo.
Druga sprawa dotyczy podlaczenia przewodow paliwa do gaznikow. Sa tam 2 przewody grube idace od baku do gaznikow i teraz nie wiem czy mozna je podlaczyc zamiennie? jest tez maly przewod idacy z baku do prawego gaznika, taki cienki. Jest w ogole takie cos jak powrot do baku, niepobranego przez gazniki paliwa?
Jest to moje pierwsze moto, i jeszcze go nie rozbieralem wiec wybaczcie mi moj laicyzm

Przekladalem silnik w moim olejaku, ale zostawilem te same gazniki co w poprzednim. Przy poprzednim silniku wszystko bylo ok. Wczoraj chcialem odpalic silnik, i okazalo sie ze na drugim gazniku jest przeciek, a dokladniej na takim malym zaworku (chyba do spuszczania benzyny) jest tam sróbka (imbus), myslalem ze jak sie ja dokreci bedzie ok, ale to nic nie dalo. Przy reszcie gaznikow odkrecenie tej sróby powoduje spust paliwa. Zastanawiam sie co moze byc przyczyna ze nagle w jednym z nich zaczelo kapac paliwo.

Druga sprawa dotyczy podlaczenia przewodow paliwa do gaznikow. Sa tam 2 przewody grube idace od baku do gaznikow i teraz nie wiem czy mozna je podlaczyc zamiennie? jest tez maly przewod idacy z baku do prawego gaznika, taki cienki. Jest w ogole takie cos jak powrot do baku, niepobranego przez gazniki paliwa?
Jest to moje pierwsze moto, i jeszcze go nie rozbieralem wiec wybaczcie mi moj laicyzm


- messer
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 10/4/2008, 23:14
Z tego co kojarzę w Olejakach nie było pompy paliwa więc o czymś takim jak powrót paliwa można zapomnieć.. Ps podaj konkretne dane który to rok bo chyba były różne gaźniki.. Poszukaj serwisówki tam powinieneś znaleźć wszystko co i jak podłączyć a co do paliwka kapiącego to ja bym wyjął gaźniki i je obejrzał.. bo coś musi być nie tak jakaś uszczelka czy coś..
-
PajÄ…k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
pierwszy powazniejszy, byl nsr 125 i gs 500 ale krotko, teraz nigdy mniej niz litr
moto bardzo przyjemne od roku w moich rekach...bo jezdzic trzeba z glowa
rok 91' , tymczasowo owinalem ta srobke teflonem i jak narazie nie leci, wyciagne gazniki pozniej bo to nie jest latwa sprawa w tym modelu


rok 91' , tymczasowo owinalem ta srobke teflonem i jak narazie nie leci, wyciagne gazniki pozniej bo to nie jest latwa sprawa w tym modelu

- messer
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 10/4/2008, 23:14
Prawdopodobnie zaworek iglicowy w gaźniku nie trzyma lub pływak się zawiesił, koniecznie zrób gaźniki, jak tak zostawisz to paliwo może dostać się do oleju przez cylinder i oprócz zalania świecy będziesz miał olej do wymiany.
Wyjmij gaźniki i wyczyść oraz sprawdź przed włożeniem czy nie cieknie paliwo z nich.
Wyjmij gaźniki i wyczyść oraz sprawdź przed włożeniem czy nie cieknie paliwo z nich.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości