silnik cbr 600
Posty: 9
• Strona 1 z 1
silnik cbr 600
witam serdecznie moj koeljny problem jest nastepujacy :
czy silnik od f2 pasuje do f3 i od f4 (gaznikowy) do f3 ? i jakie sa roznice.
czy silnik od f2 pasuje do f3 i od f4 (gaznikowy) do f3 ? i jakie sa roznice.
... gdy zakladam kask inaczej patrze na swiat...
- kuba17
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 27/7/2008, 11:21
- Lokalizacja: okolice wrocka;)
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
oj moje niedopatrzenie
silnik od f4 nie pasuje do f3. W F4 wystepuje juz aluminiowa rama z zupelnie innymi mocowaniami. Silnik takze zostal diametralnie zmieniony. Przekladajac silnik z F2 do F3 i odwrotnie ciezko jest uzyskac te same parametry. Poza silnikem te motocykle pozornie wygladajace tak samo posiadaja dosc znaczace roznice.

silnik od f4 nie pasuje do f3. W F4 wystepuje juz aluminiowa rama z zupelnie innymi mocowaniami. Silnik takze zostal diametralnie zmieniony. Przekladajac silnik z F2 do F3 i odwrotnie ciezko jest uzyskac te same parametry. Poza silnikem te motocykle pozornie wygladajace tak samo posiadaja dosc znaczace roznice.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
to hornetowski ma tyle samo koni ter same mocowania itp jak f3 zebym zonka nie mial.
?? ;> no i p.s podczas straty komprechy wymienic silnik czy poszczegolne czesci.

... gdy zakladam kask inaczej patrze na swiat...
- kuba17
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 27/7/2008, 11:21
- Lokalizacja: okolice wrocka;)
kurcze tez sie zapedzilem.. jestem calekiem przekonany ze mocowania ma te same, .. hornet jest odrobine (cos kolo 10 koni) slabszy bo ma inne gazniki (o ile dobrze pamietam gardziele o mniejszej srednicy) niz f3.. co do mocowań poczekaj na wypowiedz elcommendante.. zna sie na cebrach jak malo kto..
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
silnik ma dokladnie ten sam system mocowan.
Poza inna srednica gardzieli gaznikow i nieco innym systemem doladowania powietrzem o innych zmianach w silniku, a wlasciwie w sposobie zasilania silnika Horneta nie slyszalem. Niestety nie mam pewnosci czy samo przelozenie gaznikow poskutkuje zmiana mocy. Ale szczerze mowiac nawet jesli nie to powiem szczerze, ze 5 koni nie zrobi wiekszej roznicy.
Poza inna srednica gardzieli gaznikow i nieco innym systemem doladowania powietrzem o innych zmianach w silniku, a wlasciwie w sposobie zasilania silnika Horneta nie slyszalem. Niestety nie mam pewnosci czy samo przelozenie gaznikow poskutkuje zmiana mocy. Ale szczerze mowiac nawet jesli nie to powiem szczerze, ze 5 koni nie zrobi wiekszej roznicy.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości