Zobacz wątek - Drgania przy Honda CB 750

Drgania przy Honda CB 750

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Drgania przy Honda CB 750

Postprzez szymon_budzinski » 4/3/2009, 12:35

witam, mam takie pytanko kupilem niedawno honde cb750 z niemiec, rocznik 99 i ma udokumentowane 13tys km. Silnik chodzi jak pszczola tylko jest jeden problem jak jade 50-60 km/h odczuwam drgania kierownicy i tylko w tym przedziale. Powiedzcie czy to jest normalne w tym motorze a jesli nie to czym to moze byc spowodowane??z gory dzieki
pozdro
szymon_budzinski
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3/3/2009, 22:23


Postprzez MicronR1 » 5/3/2009, 08:22

Jednym słowem masz "Shimy" choc one raczej przy większych prędkosciach występują, sprawdz stan przedniej opony i felgi, byc moze jest zle wywazone koło ew łożysko glówki ramy (jak sprawdzic pisałem w innym temacie)
Motor Jest Bogiem Prędkośc Nałogiem Życie Zabawą A Laski Podstawą... | http://www.youtube.com/watch?v=XtA8sRferlY
Avatar użytkownika
MicronR1
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez szymon_budzinski » 5/3/2009, 13:09

No wlasnie kupilem nowa opone michelin wiec zobaczymy co to bedzie po przelozeniu:] dzieki za info
pozdrawiam
szymon_budzinski
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3/3/2009, 22:23

Postprzez melvin » 5/3/2009, 13:13

jak już zdejmiesz koło to wymień od razu łożyska w nim, koszt to kilka złotych a powinno pomóc jeśli to nie łożysko główki ramy które jest znacznie droższe... w mojej CB drgania były spowodowane rozwalonym łożyskiem w kole...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez szymon_budzinski » 6/3/2009, 16:08

łożysko główki ramy jest ok, ewentualnie jeszcze sprawdze czy dobrze jest kolo wywazone..dzieki za info
szymon_budzinski
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3/3/2009, 22:23

Postprzez YZF R1 » 6/3/2009, 16:44

temat wałkowany 100 razy to po pierwsze a po drugie to nie ten dział....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr