Zobacz wątek - koszty utrzymania moto w wersji US a EU

koszty utrzymania moto w wersji US a EU

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

koszty utrzymania moto w wersji US a EU

Postprzez hayabuser » 28/2/2009, 22:13

Witam :!:
...a jak wygląda sprawa utrzymania moto miedzy wersją EU a US. Zamierzam kupić sciga suzuki uzywke w wersji us (tańsza) ale nie wiem czy koszty serwisu (tzn przeglady eksploatacja czesci) są dużo wyzsze niż jesli bym miał to samo moto ale wersję EU :roll: Jak to jest w naszych rodzimych autoryzowanych serwisach traktowane, bo z rozmowy telefonicznej dowiedziałem sie ze nie ma wielkiej różnicy :?: Jakoś w to nie wierzę :? Zanim kupie chciabym sie zorientowac o ile bede miał wyzsze wydatki, czy zaoszczedzone w ten sposób pieniadze nie przedłożą sie na drozszy serwis :?: :?: :?: Bedę wdzieczny za kazdą rzetelną odpowiedź :D
-------------------------------------
być może przyszły hayabuser 8)
Avatar użytkownika
hayabuser
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 28/7/2007, 08:28
Lokalizacja: pdk


Postprzez YZF R1 » 28/2/2009, 22:36

nie ma żadnych różnic...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Raczek_6 » 28/2/2009, 22:49

Zależy z jakich lat motocykle ?
Koszty serwisu są te same, koszty części mogą być inne (te które występują tylko w wersji z USA)
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez limak14 » 1/3/2009, 09:22

nie ma różnic w serwisie,natomiast czasem na rynku UJŁESEJ występowały różnice jeżeli chodzi o modele UE. Dajmy na to CBR F4i :) -"za wodą" nie posiadała immobilaisera, a w Europie juz takowy wystepował. Więc ewentualna awaria takiego podzespołu zmuszała do szukania go albo u nas w PL (dość cięzko, aczkolwiek nie jest to niemożliwe),albo łatwiej było sprowadzić zza wody (czasochłonne).
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez kosta » 1/3/2009, 09:36

padne zaraz kolejny z du*y temat. mozna go przykleić do monatzu tablicy. a co za różnica jak do usa coś jest droższe to już nie kupisz ?? jak sie popsuje i tak wymienić trzeba a ścigi tanie nie są.........
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Seba_ER5 » 2/3/2009, 00:07

Kiedyś czytałem motyw ,że w tych samych modelach tylko ,że USA i EU różne uszczelki pod głowice były? Ale głowy sobie nie dam uciąć.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5219
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez kosta » 2/3/2009, 13:49

ja mam wersje usa r1 i co z tego :?: :?: :arrow: :twisted: NIC, części te same to po raz a po dwa mówi sie że amerykańce są sałabsze i dalej pytam co z tego przecierz żaden element nie jest w moto niezniszczalny i wszystko prędzej czy później podlega wymianie a mnie osobiście nie robi to żadnej różnicy.......
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Flow » 2/3/2009, 14:26

jak wyzej
mam 1000rr zza oceanu i to sa dokladnie takie same czesci jak w wersji EU , no moze procz tych ogromnych kierunkow montowanych z mysla o wielkich autostradach i lepszej widocznosci oraz odblaskami na bokach motocykla ktore natychmiastowo trzeba zdjac bo wygladaja jak w BMXie ;)

ale o tym ze slabsze są to nie slyszalem , moglbys mi Kosta na PW napisac o co dokladnie w tym chodzi bo 1szy raz sie sotykam z taka opinia,z gory dziex ;)
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez Nigga » 2/3/2009, 15:08

Witam. Nie wiem czy to prawda ale kiedyś słyszałem od mechanika że jakiemus kolesiowi w cbr 1000rr padło coś z elektryki to musiał wymieniać jakąś całą ścieżkę czy coś takiego (nie znam się za bardzo :oops: ).Nie mnie jednak kosztowało go to ok 3000pln. ponieważ różnią się one w EU. Nie chce cię wprowadzać w błąd bo nie jestem tego pewien.Najlepiej zapytaj się jakiegoś mechanika.
Avatar użytkownika
Nigga
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 3/10/2007, 09:30



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr