Zobacz wątek - Zmniejszenie skoku tłoka
NAS Analytics TAG

Zmniejszenie skoku tłoka

i inne małe pojemności
_________

Zmniejszenie skoku tłoka

Postprzez Matissen » 28/2/2009, 19:16

Witam,

Tym razem mam pytanie w imieniu znajomego. Chce on kupic Piaggio X8 125 cm3, ale chciałby zmniejszyć pojemność skokową silnika i pyta czy jest to możliwe, ponieważ chciałby legalnie zarejestrować skuter na 50 cm3. Dzięki i pozdrawiam, Matissen
Matissen
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26/2/2009, 16:35


Postprzez Koval135 » 28/2/2009, 19:20

Mniejszy cylinder i skok tloka.Teoretycznie mozliwe,w praktyce chujnia.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa


Postprzez Matissen » 28/2/2009, 19:26

dlaczego?
Matissen
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26/2/2009, 16:35

Postprzez Koval135 » 28/2/2009, 19:33

Bo ten silnik jest zaprojektowany pod ponad dwa razy większa pojemnosc i zbyt wiele sie rózni.Najprostszy sposob to przeszczep silnika z 50 cc.calego.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Matissen » 28/2/2009, 20:13

To tak dla przy okazji jeszcze zapytam, samego silnika czy czegos jeszcze?
Matissen
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26/2/2009, 16:35

Postprzez kravec » 28/2/2009, 21:14

to zalezy czy reszta będzie pasowała... chociaż w skuterze chyba napęd jakoś łączy się z całym silnikiem przy takich wymianach nie?
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Koval135 » 28/2/2009, 22:18

Silnik jest jednym blokiem razem z wachczem i przekladnia.Tylko jest jeden problem.Chyba nie bylo tego wersji 50 cc.Wogole.Zmienisz silnik to muszisz i cala instalacje zmienic,przemodelowac rame itp.Pozatym bedzie to mul bo za cieżkie to bedzie na 50 cc.I nie wyjdzie tanie :? Nie mówie juz o papierkowej robocie.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez KAPELA911 » 1/3/2009, 09:23

Szczerze mówiąc to wszystko wyniesie gruba kase. Tak jak koval powiedział wymienisz cały silnik to będziesz musiał wymienić instalacje, pewnie jeszcze mocowanie silnika czymś się różni, ja bym tego nie robił bo to jest nie opłacalne.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez henio12323 » 1/3/2009, 12:31

niech sobie lepiej kupi 50 pojemnosci i jakÄ…Å› duzÄ… lekkÄ… krowe jak chce miec duzy motor. albo pokombinowac rejestracje na 125/50 :P nikt sie nie przyczepi jak w papierach masz 50 napisane. kumpel ma 15 lat i na panteonie smiga 125 ccm. :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Landryss25 » 1/3/2009, 13:11

Henio za takie rady na forum dziękujemy. Jak masz tak radzić to lepiej się nie odzywaj wcale.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Matissen » 2/3/2009, 00:08

Taaa, to już lepiej niech sobie kupi coś normalnego, a na X8 i tak bedzie potrzebował kat. A, bo na A1 ten skuter jest za mocny :wink:

Tak czy inaczej, dziękuje wszystkim za cenne uwagi, poza samym zainteresowanym napewno komuś również pomogą :)
Matissen
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26/2/2009, 16:35



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê