Klocki hamulcowe potrzebne opinie
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Klocki hamulcowe potrzebne opinie
Witam koledzy zacząłem się interesować klockami hamulcowymi do motocykla klasy Sport 1000.
- powiedzcie co kupujecie do swoich maszyn
- co myślicie o Ferrodo, EBC, Lucas
- ma ktoś rozeznanie w temacie miękkich i twardych klocków.
słucham i pozdrawiam
- powiedzcie co kupujecie do swoich maszyn
- co myślicie o Ferrodo, EBC, Lucas
- ma ktoś rozeznanie w temacie miękkich i twardych klocków.
słucham i pozdrawiam

-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Powiem, że nigdy nie wgłębiałem się dokładnie w kupno klocków,....uważam że każda z tych firm ma swoje flagowe modele klocków które jakościowo są zbliżone do siebie, na początku tego sezonu będe wymianiał klocki i pewnie będą to ferrodo, chyba że ktoś przytoczy odpowiednie argumenty przeciw nim.
HEJ wie ktoÅ› jaki jest kod farby stosowanej na felgach w bandicie, chodzi mi o felgi czarne z lat 00-05
HEJ wie ktoÅ› jaki jest kod farby stosowanej na felgach w bandicie, chodzi mi o felgi czarne z lat 00-05
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
Do radialnych układów dobre są carbone lorainne, ferrodo i sbs też mogę polecić, oczywiście z serii sintermetal, czyli miękkie. Chyba że potrzebujesz typowo wyczynowe klocki, ale sintery dają radę w naprawdę trudnych warunkach.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Też chętnie posłucham bo gdzieś w połowie sezonu czeka mnie zmiana klocków . Aktualnie mam te ferrodo i sam nie wiem jakoś mnie niczym nie porwały , no ale nie mam tez wymienionych przewodów na metalowe .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
Ja kupiłem ferodo sitenerowe. Na gumowych przewodach był duży uskok siły hamowania w pewnym momencie ściskania klamki, ale i tak miałem wymienić przewody na oploty, więc wymieniłem. Teraz siłą hamowania i dozowalność jest świetna. Sprzęty mamy te same więc mam nadzieję, że trochę pomogłem. Napisz na jakie się zdecydujesz, pzdr
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
sonthin napisał(a):Z kim nie gadałem to każdy mówi, że Ferodo są nie za dobre, ja jeżdzę na SBS-ach i nie narzekam, najlepsze to są oczywiście Brembo, ale to już inna bajka jakościowa, trwałościowa i cenowa.
Oj z tego co wiem to brembo to syf... Moj ojciec zajmuje sie mechanika samochodowa i niestety Brembo od kilku lat jest produkowane w Polsce i stracilo bardzo na jakosci;/
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Blady 900 puk puk puk
-
Konio - Mieszkaniec forum
- Posty: 2925
- Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk
Myśle że jak ktoś nie wybiera się na tor, to nie ma co się wygłupiać z twardymi sportowymi klockami. To że szybko się zużyją to jeszcze nic, najgorzej że pociągną za sobą jeszcze tarcze hamulcowe.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Ale czytałem kiedyś że te twarde klocki trzeba grzać to znaczy działają dobrze na torze gdy mają swoja temperature na codziennie się nie sprawdzają .
Kiedyś tez napaliłem się na sportowe tarcze nawiercane do samochodu , po jakimś czasie musiałem to wyj.......... bo nie dało się jeździć . Hamulce działały super jak były ciepłem ale jak były zimne jechało się jakby bez hamulców . A jadąca na trasie te 120 czy więcej , nie da się ich grzać , trzeba by co chwile hamować co jest bez sensu . Teraz mam normalne tarcze brembo i działa to dużo lepiej .
Więc wydaje mi się że tez nie ma co przesadzać , bo wszystko działa dobrze w odpowiednich dla siebie warunkach .
Kiedyś tez napaliłem się na sportowe tarcze nawiercane do samochodu , po jakimś czasie musiałem to wyj.......... bo nie dało się jeździć . Hamulce działały super jak były ciepłem ale jak były zimne jechało się jakby bez hamulców . A jadąca na trasie te 120 czy więcej , nie da się ich grzać , trzeba by co chwile hamować co jest bez sensu . Teraz mam normalne tarcze brembo i działa to dużo lepiej .
Więc wydaje mi się że tez nie ma co przesadzać , bo wszystko działa dobrze w odpowiednich dla siebie warunkach .
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
Ja z wlasnych doswiadczen napisze o klockach zwyklych. Jezdzac jeszcze na hondzie NSR eksploatowalem klocki Ferodo a nastepnie EBC. Klocki Ferodo zuzywaja sie znacznie szybciej i sa malo skuteczne. Reakca na uzycie klamki jest powolna i nie zalezala wcale od stopnia zuzycia klockow. Klocki EBC zachowywaly sie znacznie lepiej, mimo ze tez nie zuzywaly sie wcale tak wolno. Poniekad wynika to z zastosowania tylko jednej tarczy i stylu jazdy ale tutaj podam przyklad juz z eksploatacji CBR. Nie mam pojecia skad sie tam znalazly oryginalne klocki Nissina. Jezdzilo mi sie na nich na prawde swietnie. Lapaly zawsze tak jak tego oczekiwalem i to niezaleznie od warunkow. Po dwoch sezonach (a moze nawet i wiecej) wykazywaly polowiczne zuzycie. Styl jazdy: szybka turystyka.
Ostatnio edytowano 1/3/2009, 21:57 przez elco, łącznie edytowano 1 raz
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości