ZX9R na koło z gazu?

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Moderatorzy: Czester, madcap, senekkorzenna, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Movi, andy7, melvin, Leg1oN, rosiboj, Żmija, Terror, leff

ZX9R na koło z gazu?

Postprzez TTomas » 1/11/2006, 00:21

Witam. Mam pytanie. Niewiem czy to wina motorka czy poprostu jest za ciężki, chodzi o kawe zx9r 96r. Ze sprzegła idzie na koło, z gazu próbowałem na wszystkie sposoby i nic. Powinien wstawac z gazu?
Speed kills, so you are looking for a dead man.
--==Kawasaki ZX9R==--
Avatar użytkownika
TTomas
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 4/5/2006, 04:01
Lokalizacja: Siedlce


Postprzez siekson » 1/11/2006, 09:48

dolaczam sie do pytania. mam rc211v i tez ni cholery nie moge wyrwac jej na kolo. ze sprzegla jakos idzie ale z gazu to juz nie da rady. to wina za duzej masy motocykla czy za malej mocy?? :wink:
Avatar użytkownika
siekson
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Lovtza » 1/11/2006, 11:45

hehehehehehe, dobre siekson :lol:

A napisz nam TTomas jak ty to robisz z ta ZX9 ??
Lovtza
 

Postprzez TTomas » 1/11/2006, 15:25

Co ty gadasz na tym rc211v to by nawet bez sprzęgła dał rade :shock:
Ze sprzegła strzelam i lece sobie na jednym, z gazu rozpędzam na jedynce do 10 tys i zakręcam manetke i szybko odkręcam i motorek co najwyżej na kilka cm podniesie koło, odchylam sie do tylu, ciągne za kiere i nic.
Speed kills, so you are looking for a dead man.
--==Kawasaki ZX9R==--
Avatar użytkownika
TTomas
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 4/5/2006, 04:01
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez Lovtza » 1/11/2006, 15:38

To zrob to samo przy 6-7 tys obr/min, albo i jeszcze nizej ;)

Pozdr,
Lovtza
 

Postprzez TTomas » 1/11/2006, 15:45

Jeszcze poprubuje jak asfalcik będzie suchy ale chyba zostane przy sprzęgle. Lepiej to wychodzi. Jak sie przesiąde na mocniejszy i lżejszy np. R1 to nie będzie problemu.
Pozdro
Speed kills, so you are looking for a dead man.
--==Kawasaki ZX9R==--
Avatar użytkownika
TTomas
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 4/5/2006, 04:01
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez Krzycho-cbr » 1/11/2006, 21:53

Fakt że kawa ZX9R do najlżejszych nie należy, ale to moto ma blisko 140KM, więc z gazu na koło musi iść. Spróbuj tak: dynamicznie przyśpieszasz do około 6 tys. obr przymykasz gaz i gwałtownie odkręcasz - mocniej niż w momencie przyśpieszania. Dobrze jest przesunąć się nieco na tył siedzenia i kiedy czujesz że przód idzie w górę odchylać się w tył próbując złapać balans. No i koniecznie prawa noga na hamulcu, bo później może być za późno by go znaleźć. Przy obecnie panujących temperaturach nawet przy suchej nawierzchni przyczepność już nie ta, więc pamiętać trzeba by robić to na rozgrzanej gumie, bo inaczej koło wpowadzisz w uślizg.
Pozdro
Avatar użytkownika
Krzycho-cbr
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15/7/2006, 14:51
Lokalizacja: Wlkp - ok Kalisza

Postprzez hefron » 1/11/2006, 23:00

I od razu najlepiej przedtem zadzwonić po karetke przy tej pogodzie.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez igus_199 » 16/1/2007, 18:45

Kurde dziwne jest to co piszesz :D Braciak ma R6 2002 motocykl fakt ze ciut lzejszy ale tez i slabszy o 20 koni i z gazu jak sie postarasz to juz od 4tys/obr idzie :D w przedziale 6-10tys/obr to trzeba byc wybitnym zeby nie wstac na niej na kolo z gazu :D powiem wrecz ze boje sie uzyc sprzegla w niej zeby dac na kolo bo podejrzewam ze odbyloby sie to zbyt spontanicznie :P ale z dwojki z gazu juz nie idzie-przynjamniej mi sie nie udalo-ze sprzegla to luzem.Moze jest to wina twoich przelozen w kawachu??bo jezeli np max na jednyce zrobisz 140km/h no to faktycznie przy tej wadze moto moze nie isc na kolo z gazu.R6 na jedynce tak 105 km/h zrobi i moze dzieki temu jest na niej bardzo dynamiczna i spontaniczna.


Pozdro i wypasnych power-gum zycze
igus_199
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15/1/2007, 16:07

Postprzez kuba9449 » 16/1/2007, 20:34

Skoro 50cc da się z gazu, to takiego się nieda?
Avatar użytkownika
kuba9449
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 5/9/2006, 20:41

Postprzez kravec » 16/1/2007, 20:38

nie mowimy o podbiciu kola na 8cm.... chodzi o jazde na kole a nie delikatne uniesienie przedniego kola
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5555
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez siekson » 16/1/2007, 20:49

igus dzieki za odkopanie tematu sprzed poltora miesiaca :x
Avatar użytkownika
siekson
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez TTomas » 16/1/2007, 21:52

Wiecie, martwię się deko o to że zawory i gaźniki mogą być do regulacji jeśli nie idzie na koło z gazu. Ze sprzęgła mam takie akcje że muszę znaleźć złoty środek, albo pójdzie i jadę jakiś czas albo w ogóle nie pójdzie albo mieli kołem. wiem że akurat dziewiątka z tych lat ma bardzo nieliniowy przyrost mocy, to może być problem.
Speed kills, so you are looking for a dead man.
--==Kawasaki ZX9R==--
Avatar użytkownika
TTomas
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 4/5/2006, 04:01
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez cinx » 20/1/2007, 14:47

TTomas, a jesteś pewien że gaz odkręcasz do oporu?? Ja też kiedyś myślałem że z moim motorem(600RR) jest coś nie tak bo z gazu iść nie chciał, a po prostu nie odkręcałem do samego końca:D
cinx
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 4/5/2006, 12:26
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez OKii » 28/1/2007, 09:13

Witam!!!
Kolego jak Ci ZX9R nie chce isc z gazu na kolo to albo trafiles na jakis wybitnie zakatowany model albo zabierasz sie do tego jak pies do jeża. Ja mam ZX9R z 99r to ona az sie prosi zeby na jednym smigac. Wiem ze moj model jest o wiele lzejszy ale przed tym sprzetem mialem ST1100, TDM 850, GS450 i wszstkie te sprzety szly na kolo z gazu. Przy ST i GS oraz w kumpla Zefirze 750 stosowałem cos takiego jak "falowanie gazem" czyli rozpedzasz moto do obrotow przy ktorych ma najwiekszy moment obrotowy i kilkakrotnie zamykasz i otwierasz manetke gazu zeby maszyna zaczeła sie bujać na amorach i gdy czujesz ze jest na odbiciu to dajesz ostro gazu i moto idzie w góre. Tym sposobem podnosilem na kolo ST1100 ktore ma zaledwie 100KM i wazy przeszlo 300kg i GS450 ktory mial niecale 200kg ale tylko 40KM.
Tylko uwazaj zeby Cie nie nakrylo bo booooli wiem z wlasnej praktyki:/
I pamietaj o nodze na hamulcu bo ja wlasnie o tym zapomnialem:P
Pozdro i owocnej nauki
OKii
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27/1/2007, 15:41

Postprzez lmpk » 28/1/2007, 09:36

jak sie buja na amorach to juz nie nazywa sie to amory tylko sprężyny :] i powodzenia w zakrętach
f3
Avatar użytkownika
lmpk
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
Lokalizacja: Mazury

Postprzez szatan » 1/2/2007, 23:47

luknij tu zx9 idzie ładnie na gume, nie wiem czy to twój model ale takie cos znalazłem http://video.google.pl/videoplay?docid= ... =zx9+stunt
szatan
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 10/12/2006, 12:15


Powrót do Technika jazdy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

na gr