Zobacz wątek - Suzuki gsxr 750 1998/K1, wspolwymiennosc elementow nadwozia
NAS Analytics TAG

Suzuki gsxr 750 1998/K1, wspolwymiennosc elementow nadwozia

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Suzuki gsxr 750 1998/K1, wspolwymiennosc elementow nadwozia

Postprzez piwek » 26/2/2009, 19:25

Jak w temacie, chodzi o wrzucenie do srada 750 z roku 98 elementow nadwozia(owiewki, czacha, itd, by wygladal jak K1.Jest taka mozliwosc, sa wspolwymienne te elementy?Zna ktos fajna str i forum o gsxr?Dziekowac......
Avatar użytkownika
piwek
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 13/6/2007, 19:29
Lokalizacja: mazowieckie


Postprzez melvin » 26/2/2009, 19:41

przecież te moto sa kompletnie inne...
owiewki pewnie przełożysz ale pier*olenia z tym będzie masa a i wszystkie mocowania pewnie trzeba będzie przerabiać, nie mówiąc już o tym że moto będzie wyglądało paskudnie... w porównaniu do którejkolwiek oryginalnej wersji...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez Meciek » 26/2/2009, 21:37

Kiedyś jak szukałem srada to widziałem taki przeszczep na allegro.
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez melvin » 26/2/2009, 21:43

Meciek napisał(a):przeszczep
chyba najlepsze określenie
:lol:
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Kurt » 26/2/2009, 22:29

Sorry za OT ale jak przeczytałem o tych przeszczepach to przypomniał mi się Mercedes jakiego kiedyś na ulicy widziałem. Tył i większość budy od starego w124 a przód o okulara. Wyobraźcie sobie jak to wyglądało bo ja stałem obok i nie mogłem uwierzyć:p
Avatar użytkownika
Kurt
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21/1/2009, 14:21
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez piwek » 27/2/2009, 08:36

Jesli rama i tylny stelaz jest taki sam, to chyba nie bedzie problemy z tym, a mocowania.....zawsze mozna przerobic delikatnie, to nie ciecie ramy:)Mysle, ze bedzie to nomalnie wygladalo, tylko jestem ciekaw waszych doswiadczen i wiedzy czy sa te same rami i stelaz, przynajmniej tylny.Moj srad, to pol srada wlasciwie-bez owiewek, lamp, zegarow itd, dlatego pomyslalem zmianie wizerunku jego i odmlodzeniu.Stad moje zapytanie, czy RAMA I STELAZ JEST TEN SAM?Jesli tak, to chyba nie bedzie problemu i po skonczeniu bedzie wygladalo tak samo jak K1.Silnik mam na wtrysku, wiec chyba roznic nie bedzie wielkich w tej czesci moto:)
Avatar użytkownika
piwek
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 13/6/2007, 19:29
Lokalizacja: mazowieckie

Postprzez Invi » 27/2/2009, 09:10

Nie porównaj sobie chociaż rozmiar Srada i K1.
To dwa zupełnie inne moto!
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez piwek » 27/2/2009, 10:35

Ok, ale mam goly motocykl i jesli rama jest ta sama i sltelaz tez, to jaki problem zaadoptowac reszte od K1 , zmieniajac mocowania tu i tam?Ok, jesli rama jest szersza w sradzie-dupa blada, ale jesli nie, chyba ze wypuklosc plastikow jest inna, to juz zle(ale to tylko boczne.Sam nie wiem, zeby nie bylo kichy.Niech ktos mi powie, czy rama itp sa takie same?
Avatar użytkownika
piwek
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 13/6/2007, 19:29
Lokalizacja: mazowieckie

Postprzez Meciek » 27/2/2009, 11:40

Pomyśl lepiej jak Ty to później sprzedaż !
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 21 gości




na gr