Zobacz wątek - blokady senda
Advertisement
NAS Analytics TAG

blokady senda

O wszystkim
_________

blokady senda

Postprzez shrek95 » 25/2/2009, 01:02

siema, kupiłem sobie derbi senda 2003r drd i jedzie mi około 80 czy mam jakieś jeszcze blokady a jeśli tak to gdzie




z góry dzienki pozdro
shrek95
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/12/2008, 22:13
Lokalizacja: kalisz


Postprzez mar111cin » 25/2/2009, 01:17

daj w niedziele na tace że on tyle jedzie, a nie mniej.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez simonw » 25/2/2009, 10:11

Moim zdaniem musisz nakleic naklejke mocy w okolice baku i bedzie po sprawie.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Landryss25 » 25/2/2009, 10:20

Chcesz? Mam do sprzedania takowe naklejki wspomniane przez Simona. Duże które dają nawet do 5 dodatkowych km czyli jakieś 20-30km/h więcej i małe po 3km i do 20km/h.
Po taniości oddam bo już na swoim moto nie mam gdzie nakleić.

Jak coś to wal na PW.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez melvin » 25/2/2009, 10:58

z dużej górki jedzie te 80km/h?
myślę że klasyczny sposób na zwiększenie pojemności poprzez odwrócenie tłoka powinien pomóc i rozbujać SONDĘ czy jak to się nazywa do jakiichś 150km/h :)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez shrek95 » 25/2/2009, 12:52

no no widze ze sie znacie po **** wogóle wchodzicie na forum jak jesteci ciemni jak, zal mi wa z górki 80 to tój hiski skuter jedzie albo komarek
shrek95
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/12/2008, 22:13
Lokalizacja: kalisz

Postprzez melvin » 25/2/2009, 12:58

shrek95 napisał(a): z górki 80 to tój hiski skuter jedzie albo komarek

nie chiński tylko japoński :lol:

btw piankowy to twój ziomek?
Ostatnio edytowano 25/2/2009, 12:59 przez melvin, łącznie edytowano 1 raz
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez C-bool » 25/2/2009, 12:59

Hehe kolega chyba nie zrozumiał ironii ;) Ani też zasad ortografii. shrek95 po "****" wchodzisz na forum jak tematy zakładasz w złym dziale i nie korzystasz z opcji szukaj? Daj sensowne argumenty to może ci uwierzę :D

Landryss25 ile za naklejki? Ja mam już kilka przyklejonych i moja 50tka zamyka licznik.. (999 MPH) xD
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Re: blokady senda

Postprzez Ciechan666 » 25/2/2009, 13:07

shrek95 napisał(a):siema, kupiłem sobie derbi senda 2003r drd i jedzie mi około 80 czy mam jakieś jeszcze blokady a jeśli tak to gdzie




z góry dzienki pozdro


A to Diesel czy Benzyna?? Bo jak Diesel, to magnetyzer musisz zamontować, a jak benzyna, to bez naklejki mocy się nie obędzie!
Avatar użytkownika
Ciechan666
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez melvin » 25/2/2009, 13:17

http://www.youtube.com/watch?v=dKigNAaCTSQ
szczeku zrób z sentą tak jak w tym filmiku, na pewno pomoże...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Konio » 25/2/2009, 13:56

Musisz sprawdzic czy nie masz takich "wloskow" na oponach bo one bardzo hamuja motor. Mozesz miec rowniez zblokowane klocki hamulcowe - za bardzo dolegaja

Pozdro niech szmoc bedzie z toba!
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez mar111cin » 25/2/2009, 14:31

ja bym założył gaźnik od nowego turbodiesla =]
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez C-bool » 25/2/2009, 14:46

Ale nie zapominajmy też o sportowym tłumiku z Golfa III.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Ciechan666 » 25/2/2009, 15:18

Się nic nie znacie - trzeba obniżyć zawias - najlepiej spiłować sprężyny, doczepić sabłófer - jak się nie zmieści, to w przyczepce wozić, potem trzeba sportowy zderzak dołożyć i dopiero to da wzrost prentkości o 5 km/h. A to dopiero poczontek projektó. Potem dojdzie dolewanie nitro do palywa, ale to już hajer skól of jazda, więc wszystko po kolei.
Avatar użytkownika
Ciechan666
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez simonw » 25/2/2009, 15:19

Hyahahahahahahaha .... jaki gaznik, przeciez jesli to diesel to wtrysk musi byc, pompowtrysk i nie ma bata tak nakreci go na odwroconym tloku ze hej ho poleci doslownie czysta jak nic, ze ełłany beda w lusterkach niknąc ;)

Wogole to mozesz tez zmienic silnik. Jakbys wzial baterie jadrowa (np z bojki nawigacyjnej) wtenczas laczysz to na zespol akumulatorow. Bateria jadrowa niestety daje bardzo maly prad, wiec do jazdy w sumie styknie ale juz nie przyspieszy na elektryku. A tak , bateria nam laduje akumulatory zelowe a je mozemy obciazyc w impulsie 100 krotnie, podobnie jak silnik bezszczotkowy. Teoretycznie, stosujac sterowanie PWM dla takiego silnika, mozemy miec swietne osiagi jesli idzie o przyspieszanie i jednoczesnie podczas spokojnej jazdy doladowywac akumulatory z baterii jadrowej.

Jedyny problem jest taki, ze radzieckie baterie jadrowe waza po 30 kilo ale sie nadadza. Amerykanskie odpowiedniki nie dosc ze daja mniejszy prad to maja takze mocno nizsze napiecie, ale za to waza w granicach 3-5 kg sztuka, wiec mozna by je mostkowac.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Ciechan666 » 25/2/2009, 15:25

Widzę, że kolega administrator wypalił więcej niż ja :-)))
Avatar użytkownika
Ciechan666
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez simonw » 25/2/2009, 15:35

Akuratnie nie, calkiem powaznie zastanawiam sie nad zrobieniem elektryka i jezdzeniu nim po miescie, jako badz co badz dyplomowany elektronik nieco poczytalem o takowych projektach i nawiazalem kontakt z ludzmi z usa ktorzy takich rzeczy uzywaja na codzien. (m.in news na scigaczu o HybrydTechnology).

Kiedys przypadkowo czytajac o aferach znalazlem informacje iz z bezobslugowych latarni morskich ktos zawinal baterie jadrowe. Baterie jadrowe? Zaczalem szukac i znalazlem zarowno informacje jak i schematy, zastosowanie etc. Generalnie jest to sprawa prosta jak budowa cepa - bateria wykonana jest z oslony i preta materialu radioaktywnego jednakze promieniowanie nie jest szkodliwe (nie te dlugosci fali). Poprzez termoparę, odbierane jest cieplo z pręta i zamieniane na energie elektryczna. Czas pracy takich baterii to okolo 20-40 lat. Stosowane sa powszechnie do zasilania satelit (np gdy baterie sloneczne nie sa doswietlane), w bojach morskich (radiolokacyjnych) i bezobslugowych latarniach morskich. Modele radzieckie byly produkowane nawet w wersjach 300-500 kilowych o dosc duzym pradzie znamionowym, jednakze powszechnie uzywa sie max 1 amperowych dajacych napiecie rzedu 8-16 V (w satelitach nawet nizsze).
Dla tego nie mozna uzyc takiego wynalazku do jazdy, ale mozna doladowywac akumulatorki zelowe - a one moga byc obciazane bardzo bardzo powyzej pradu znamionowego.

Charakterystyka silnika elektrycznego jest taka, ze moc zalezy od obrotow. Teoretycznie moc jest nieskonczona, praktycznie spala sie po prostu przewody. Ale silniki elektryczne maja sprawnosc rzedu 95 % spalinowe rzedu 30% dwusuwy wyzsza pod 50%. Wiec nawet stosunkowo malutki silniczek elektryczny moze generowac moc taka jak np 500cc w czterosuwie z tym ze wymaga cholernie duzo pradu glownie przy ruszaniu i przyspieszaniu, stad oszczedne sterowanie PWM (wypelnieniem sygnalu) a nie rezystancyjne jak w lokomotywach.

Elektryczny motorek robi 100 w 1,6 sek (R1 w 2,3) w teorii, nawet taki film zapodalem gdzies z testow elektrycznego torowego scigacza.

Problem jedynie z ladowaniem :) Wiec albo ogniwa wodorowe albo takowe baterie, albo ladowanie w nocy przez 12 godzin xD
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Ciechan666 » 25/2/2009, 15:41

Uuuu to widzę, że jesteś oblatany w temacie :-) Tak to jest - powiedz coś mądrego wśród głupców a nazwą Cię idiotą :-) Myślałem, że w pierwszym poście robisz sobie jaja, bo nic nie zrozumiałem :-) Ale jak tak, to wyciągam swój zestaw małego majsterkowicza :-)
Avatar użytkownika
Ciechan666
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez mar111cin » 25/2/2009, 16:26

Szymon, wszystko dobrze, tylko nie zgodze się co do tego że dwusuwowe silniki mają większą sprawność od czterosuwów. Dwusuwowe mają większą moc, ale sprawność mniejszą.
Ogólnie teraz sprawność silników czterosuwowych jest już troche wieksza i sięga około 40%

są też silniki osiągające sprawność 80%, np okrętowe, z tym że tam wszystkie straty energi są wykorzystywane na ogrzewanie itp. Dlatego sprawność wychodzi taka duża.


Natomiast co do pojazdów hybrydowcyh z silnikami elektrycznymi i spalinowymi, to gówno prawda że są bardziej ekologiczne od zwykłych spalinowców. Prawda jest taka że recykling takiego pojazdu ma znacznie wyższy koszt.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez SzpiceR » 25/2/2009, 16:46

ja porponuje Ci rozwiercenie tuoka i montash dodatkowych fftryskow oraz zmienic swiece na żarowe
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na gr