Zobacz wÄ…tek - 2007 Yamaha R6 VS. 2007 Suzuki GSX-R750
NAS Analytics TAG

2007 Yamaha R6 VS. 2007 Suzuki GSX-R750

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

2007 Yamaha R6 VS. 2007 Suzuki GSX-R750

Postprzez jordan23jumpman » 24/2/2009, 18:55

Witam! Mam pytanie do wszystkich ktorzy znaja obie maszynki i moga je porownac. Obecnie jezdze na R6 z 2007 roku i nie wiem czy zamienic ja na GSXra 750 z tego samego roku. Interesuja mnie porownania do przyjaznosci z jazdy na co dzien np w miescie. I co do zabawy np ktorym lepiej sie gumuje. Pozdrawiam wszystkich!
jordan23jumpman
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 1/5/2008, 13:14


Postprzez bc. » 24/2/2009, 19:27

Rozumiem, że mówisz o nowej budzie r6 na których jeździsz? Bo widziałem jeszcze w tym roku starszą budę. Jeżeli mówimy o nowej to właśnie sam sie zastanawiam który wybrać bo na ten sezon planuje zakup dokładnie któregoś z tych modeli (w grę wchodzi jeszcze ew gixer 600). Jeśli chodzi o gumowanie to była taka dyskusja na forum, że w k6 1000 i rzadziej 750 pękają ramy.. Ale z drugiej strony tyle tego jeździ i to tylko sporadyczne przypadki więc chyba nie a co się za bardzo przejmować, po prostu przy ewentualnym zakupie trzeba dokładnie obadać ten słabszy pkt. Ja osobiście bardziej jestem za gixerem. Jakoś bardziej do mnie przemawia ( wizualnie ), do r6 się nie przymierzałem ale wydaje się mniejsza ? Aha jeszcze jazda w mieście, gsx-r będzie na pewno wygodniejszy od r6 która jest typowo sportowa bez żadnych kompromisów. Nie wiem czy ogarniałeś ale warto przeczytać testy zarówno gixera 750 jak i nowej r6 która jest w testach na portalu ścigacz. mi to dało trochę do myślenia.

Pozdrawiam
bc.
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 30/12/2008, 17:25
Lokalizacja: k-p


Postprzez PajÄ…k » 24/2/2009, 19:47

GSX-R 750 ponad dwadzieścia lat doświadczenia z tym modelem mówi samo za siebie ;)
Zresztą gixer ma więcej mocy waży prawie tyle samo no i nim można się do litrów zbliżyć bez większych problemów zwłaszcza tych starszych
Avatar użytkownika
PajÄ…k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez jordan23jumpman » 24/2/2009, 20:01

tak jezdze na nowej budzie. Jest bardzo agresywna w gorze obrotow co w miescie jest denerwujace a dol za to jest bardzo mizerny. I wlasnie tez jest dosc meczaca pozycja przy dluzszych trasach. Nadgarstki siadaja. Testy czytalem i wg nich gikser wypada o wiele lepiej. A co do pekania ram to mysle ze nie jest z tym tak zle. Hahaha w sumie co do gumowania bla bla bla i streetfighting'g to przeciez na giskerze 750 k7 jezdzi Raptowny. Ale moze ktos jezdzil na obu sprzetach :) opinie mile widziane :)
jordan23jumpman
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 1/5/2008, 13:14

Postprzez Leg1oN » 24/2/2009, 20:44

gixer duzo bardziej elastyczny, co za tym idzie mocniejszy w dolnym zakresie.. tak poza tym dla zwyklego smiertelnika to praktycznie to samo..
btw. ja to chyba jestem jakis dziwny bo mialem okazje polatac troche taka r6.. i moje subiektywne odczucia sa takie ze moto prowadzi sie swietnie.. sprawia wrazenie bardzo lekkiego itp.. ale z nic nie moglem sie doszukac w nim agresji.. niby predkosci przybywa szybko itd ale zero emocji idzie z tym w parze..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez Kedar-88 » 24/2/2009, 21:37

gsxr bez porównania jest lepszy od r6 w końcu to już 3/4l.....ma dużo mocniejszy duł, co w mieście by się na pewno przydało, ale zastanowił bym się czy od razu z klasy 600 nie wsiąść na 1000, jeśli nie czujesz się jeszcze na siłach to ta 750 będzie fajną sprawą
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Leg1oN » 24/2/2009, 23:23

to jest idealna sprawa dla ludzi ktorzy nie czuja sie jeszcze na litra.. sam o takim marze... tym bardziej ze design motocykli suzuki idealnie trafia w moj gust.. na nast bede sie zastanawial nad gixerem 750 lub moze blady 954.. bierz kolego 750, bardzo fajna alternatywa dla ludzi ktorym 600 to za malo a 1000 za duzo
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez kosta » 25/2/2009, 10:32

mnie o 3/4 wogle sie nie podoba, po za wietnym prowadzeniem i hamulcami silnik mnie rozczarował najbardziej, już wolałbym mocną i agresywną 600 (np.r6) zamiast nudnego gixera bo nie jest to ani litr ani 600ta taki motocyklowy twór :wink:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez bc. » 25/2/2009, 11:07

Czyli wg Ciebie większa frajda z jazdy jest 600stka niż 750 ?
bc.
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 30/12/2008, 17:25
Lokalizacja: k-p

Postprzez kuba » 25/2/2009, 12:17

ja bym kupil Ducata 848, motor jak motor, ma dwa kola i przeglady nie sa drogie. Pozatym Moment obrotowy ma bardzo dobry i ma w kazdym zakresie obrotow. Ale to tylko moje zdanie.
Pasek od sieksona :D
Avatar użytkownika
kuba
Świeżak
 
Posty: 240
Dołączył(a): 17/9/2006, 11:12

Postprzez jordan23jumpman » 25/2/2009, 12:19

LegioN napisał(a): ja to chyba jestem jakis dziwny bo mialem okazje polatac troche taka r6.. i moje subiektywne odczucia sa takie ze moto prowadzi sie swietnie.. sprawia wrazenie bardzo lekkiego itp.. ale z nic nie moglem sie doszukac w nim agresji.. niby predkosci przybywa szybko itd ale zero emocji idzie z tym w parze..


Hmm no moim zdaniem emocja sa ale w gornym zakresie bo faktycznie w dolnym i srednim jest nudno. A wracajac do tematu to czy faktycznie bede widzial duza roznice pomiedzy tymi 2 bajkami. Spotkalem sie z opinia ze gikser 750 jest bardzo spokojny i r6 jest o wiele bardziej agresywna i nieprzewidywalna. Ale w sumie porownujac gole dane techniczne 750 k7 ma tyle pary co blady 954 przy mniejszej masie. No ale kontynuujmy :) opinie opinie opnie :)
jordan23jumpman
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 1/5/2008, 13:14

Postprzez Leg1oN » 25/2/2009, 12:35

kuba napisał(a):ja bym kupil Ducata 848, motor jak motor, ma dwa kola i przeglady nie sa drogie. Pozatym Moment obrotowy ma bardzo dobry i ma w kazdym zakresie obrotow. Ale to tylko moje zdanie.

no tak.. ale kolega chce moto z przedzialu 25-35 tys zl a na dukata trzeba przyszykowac 45 tys.. wiec raczej odpada..

co do r6 i jej agresji to ja mam takie odczucie... gixer robi na mnie duzo bardziej agresywne wrazenie.. choc nie znam zbytnio tego motocykla.. jak ze wszystkim, kazdy ma swoje zdanie..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez kuba » 25/2/2009, 12:58

kosta napisał(a):mnie o 3/4 wogle sie nie podoba, po za wietnym prowadzeniem i hamulcami silnik mnie rozczarował najbardziej, już wolałbym mocną i agresywną 600 (np.r6) zamiast nudnego gixera bo nie jest to ani litr ani 600ta taki motocyklowy twór :wink:


Jak 750 moze byc "nudna" skoro ma wiekszy stosunek mocy do masy niz 600 ? I jeszcze moze miec wiekszy moment obrotowy. Napewno zbiera sie lepiej z zakretu, napewno jest bardziej elastyczna i jest przyjemniejsza z jazdy.

Nierozumiem cie.

LegioN napisał(a):no tak.. ale kolega chce moto z przedzialu 25-35 tys zl a na dukata trzeba przyszykowac 45 tys.. wiec raczej odpada..


No tak, cos za cos w koncu, to tylko taka druga opcja scenariuszowa gdyby znalazl fundusze i chcial motocykl z duzym momentem w niskich obortach :)
Pasek od sieksona :D
Avatar użytkownika
kuba
Świeżak
 
Posty: 240
Dołączył(a): 17/9/2006, 11:12

Postprzez kosta » 25/2/2009, 14:05

kuba napisał(a):Jak 750 moze byc "nudna" skoro ma wiekszy stosunek mocy do masy niz 600 ? I jeszcze moze miec wiekszy moment obrotowy. Napewno zbiera sie lepiej z zakretu, napewno jest bardziej elastyczna i jest przyjemniejsza z jazdy.

Nierozumiem cie.


sposób w jaki 3/4 oddaje moc pozostawia wiele do życzenia, dla mnie i kilku innych dealrów suzuki ten sprzęt poprostu jest "tempy". dlaczego 600 daje więcej radości :?: bo wiesz że z dołu nie jedzie, ale od 9 tysięcy zaczyna sie wolna amerykanka, wściekłość i siła czego brak w 3/4. litr skolei płynnie ciągnie już od samego dołu a z góry jest wogle bajka. także ja wole dobrą porypaną 600 albo monstrualnego litra :wink:

P.S użyte określenia to moje subiektywne odczucia i nie czepiać się :twisted: :arrow: :wink:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez jordan23jumpman » 25/2/2009, 21:17

no czyli dobrze rozumiem ze przez to jak oddawana jest moc w gikserze mozna go objechac 600? w sumie 750 ma ta sama rame i wszystko jak gikser 600. Mowie o k6 i k7. 750 w recenzji na naszym kochanym portalu zebral rewelacyjne oceny. Stad moglbym wnioskowac ze nie jest taki 'tepy' ;p ? a co do dukata to juz inna bajka i chyba 2 cylindy? nie ten dzwiek ;p
jordan23jumpman
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 1/5/2008, 13:14

Postprzez dambandit » 25/2/2009, 21:34

Wątpię by można 600 objechać 750 , oczywiście na drodze ta moc w 600 i tak jest wystarczająca . Ale myśle że na torze 750 w reku profesjonalisty spokojnie odstawi 600 .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez jordan23jumpman » 25/2/2009, 23:03

no tak ale uzytkownik kosta wydaje mi sie ze ma pojecie w temacie bo z tego co wyczytalem jest zamieszany w dilerstwo suzuki ;p hehe ale wciaz nie mam jasnosci czy zostac przy swojej r6 czy wsiadac na giksa. a moze na cos starszego np 954? :roll:
jordan23jumpman
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 1/5/2008, 13:14

Postprzez kuba » 25/2/2009, 23:22

jordan23jumpman napisał(a):a co do dukata to juz inna bajka i chyba 2 cylindy? nie ten dzwiek ;p


No i nie ten moment co w 600 ;P Sam mam 600 i to R6 '08, w porownaniu do 848 to wydaje sie byc "zepsuty".
Ja tez bylem sceptyczny, czasem ludzie sie zmieniaja :)

BTW, jak juz masz brac motor to bierz tysiaca.
Pasek od sieksona :D
Avatar użytkownika
kuba
Świeżak
 
Posty: 240
Dołączył(a): 17/9/2006, 11:12

Postprzez kosta » 25/2/2009, 23:36

jordan23jumpman napisał(a):no czyli dobrze rozumiem ze przez to jak oddawana jest moc w gikserze mozna go objechac 600?
no nie dokońca sie zrozumieliśmy, osiągi są po stronie gixera i to bez wątpienia, natomiast ilość dostarczego podniecenia które dostaje kierowca jest zdecydowanie po stronie 600. ak już mówiłem to są subiektywne odczucia, generalnie mnie osobiście więcej radochy daje 600. ale jak już chcesz sie wściekać i mieć poczucie niekończącej sie mocy to polecam lytra. od siebie powiem że 954 też daje rade i to bardzo 8)
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez jordan23jumpman » 26/2/2009, 13:09

co do dukata to jest inna kasa i inna bajka jak juz mowilem:) po tym co czytam mam troche watpliwosci czy bede zadowolony z 750 jesli chodzi o zabawe i radoche a tutaj chyba glownie o to chodzi :) ale tez nie chce sie cofac kupujac 954 bo to wspanialy motorek na ktorym jezdzilem ale jednak juz paru letni. A co mozecie powiedziec o R1 z lat 2004 - 2006 ? bo z tego co lyszalem od uzytkownikow to jest troche malo poreczny w porownaniu np do mojej r6, ale za to mocy ma tyle ze chyba o dawke adrenaliny martwic sie nie trzeba... ;p ale co do giksa to tez kazdy jednak ma swoje odczucia i najlepiej samemu przejachac sie sprzetem i miec porownanie tylko i wylacznie pod siebie. Moja r6 jest spoko ale jednak cos bym zmienil.
jordan23jumpman
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 1/5/2008, 13:14

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê