GSXR 600 K5 dwa zasadnicze pytania ??
Posty: 6
• Strona 1 z 1
GSXR 600 K5 dwa zasadnicze pytania ??
Witam
Nawstpie chciałbym pozdrowić wszystkich starszych uczestników tego forum.
Zakupiłem nie tak dawno Suzuki GSXR 600 K5 czyli 2005 rok. Motor jest zdekompletowany bez kluczyków z ubezpieczalni z Włoch
1. Motor kaupiłem z silnikiem w ciemno gdyż nie jest po wypadku, jednakze sprawdzany był na tzw. "krótko" rozrusznik kręci. Jednakze teraz bym go zchęcia odpalił jednakze z tego co widze wersje europejskie maja IMMOBILAZIER nie uwzględniając USA. Mam takie dwa rozwiązania które przedstawie:
-mam na oku cały kmpletny w dobrej cenie sterownik z kluczykiem ale problem wtym że jest on od wersji 750 czy ktoś przerabiał dane zagadnienie, zda to egzamin?? badź szukać sterownika 600 od wersji USA, w ostatecznosci dorobienie kluczyka do orginalnego ster.
2. pisząc że mam zdekmpletoway motor zamieszczam fotografie na pdstawie której opisze problem: http://ostry.szefo.w.interia.pl obok skrzyneczki bezpieczników znajduje sie gniazdo na 7 pinów jest ono wolne. Orientuje sie ktos w temacie czy cos wogole powino zajmować te miejsce. Licze na wasze podpowiedzi
Z góry dziękuje i pozdrawiam
Nawstpie chciałbym pozdrowić wszystkich starszych uczestników tego forum.
Zakupiłem nie tak dawno Suzuki GSXR 600 K5 czyli 2005 rok. Motor jest zdekompletowany bez kluczyków z ubezpieczalni z Włoch
1. Motor kaupiłem z silnikiem w ciemno gdyż nie jest po wypadku, jednakze sprawdzany był na tzw. "krótko" rozrusznik kręci. Jednakze teraz bym go zchęcia odpalił jednakze z tego co widze wersje europejskie maja IMMOBILAZIER nie uwzględniając USA. Mam takie dwa rozwiązania które przedstawie:
-mam na oku cały kmpletny w dobrej cenie sterownik z kluczykiem ale problem wtym że jest on od wersji 750 czy ktoś przerabiał dane zagadnienie, zda to egzamin?? badź szukać sterownika 600 od wersji USA, w ostatecznosci dorobienie kluczyka do orginalnego ster.
2. pisząc że mam zdekmpletoway motor zamieszczam fotografie na pdstawie której opisze problem: http://ostry.szefo.w.interia.pl obok skrzyneczki bezpieczników znajduje sie gniazdo na 7 pinów jest ono wolne. Orientuje sie ktos w temacie czy cos wogole powino zajmować te miejsce. Licze na wasze podpowiedzi
Z góry dziękuje i pozdrawiam
- matism2
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 23/2/2009, 19:47
Witam. ja sienie znam co powinno byc alr u mnie w k4 jest tak jak nizej na foto. pozdro
- Załączniki
-
- 20090224199.jpg (39.71 KiB) PrzeglÄ…dane 2770 razy
Honda f4i '01
-
wojtek1303 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
- Lokalizacja: Wroclaw
Jedyna znana mi opcja zadzwonić do ASO Suzuki, ale z tego co wiem to sterownik silnika od 750 nie pasuje do 600.
Przede wszystkim sprawdź jaki masz numer sterownika i szukaj sterownika o takim samym numerze.
Przede wszystkim sprawdź jaki masz numer sterownika i szukaj sterownika o takim samym numerze.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
pytanie do kolegi Wojtka
Mogłbyś jeżeli nie stanowi to dla Ciebie problemu odczytać z tego przekążnika symbol z plastiku właśnie tego potrzebuje tylko nie wiem jak to się nazywa i utrudnia mi to poszukiwania??
podziekował za fotografie
podziekował za fotografie
- matism2
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 23/2/2009, 19:47
miałem taki sam problem niedawno-kupiłem pokradzieżowego k5 z niemiec i nie miał stacyjki.dodam,ze z końcówki roku.chciałem dokupować moduły i kluczyki ale koles który naprawia u mnie w miescie motocykle spojrzał i powiedział,ze nie ma immobilizera bo nie ma tej anteny wychodzacej z tego co zostało ze stacyjki.
dokupiłem wiec stacyjke z kompletem zamków od 750 bez modułu podłaczyłem i moto krecił ale nie zapalał.zawiozłem wiec moto do koleszki on stwierdził,ze nie ma iskry-wymienił jakis przekaznik za 20 zł i po sprawie.zmierzam do tego,ze przerabiałem sprawę co zrobić ,zeby zapalić gsxr-a.powiem ci,że wydzwaniałem do serwisu w warszawie i to nic nie dało,jest koles który sie ogłasza w allegro i dorabia kluczyki do immobiliserów i koduje moduły ale to koszty około 800-1000.a jeśli kupisz zestaw czyli stacyjka kluczyk i moduł ze stanów to one maja inne wiazki-też próbowałem
dokupiłem wiec stacyjke z kompletem zamków od 750 bez modułu podłaczyłem i moto krecił ale nie zapalał.zawiozłem wiec moto do koleszki on stwierdził,ze nie ma iskry-wymienił jakis przekaznik za 20 zł i po sprawie.zmierzam do tego,ze przerabiałem sprawę co zrobić ,zeby zapalić gsxr-a.powiem ci,że wydzwaniałem do serwisu w warszawie i to nic nie dało,jest koles który sie ogłasza w allegro i dorabia kluczyki do immobiliserów i koduje moduły ale to koszty około 800-1000.a jeśli kupisz zestaw czyli stacyjka kluczyk i moduł ze stanów to one maja inne wiazki-też próbowałem
- michaal_
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 12/11/2008, 16:05
- Lokalizacja: skierniewice
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości