Gmole własnej roboty-czy są legalne?
Posty: 34
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Gmole własnej roboty-czy są legalne?
Witam!
Nie jestem pewien czy ten dział, więc jakby co to pokornie proszę o przeniesienie:)
Czy ktoś z was ma gmole wytworzone samodzielnie i czy nie miał jakiś nieprzyjemności związanych z brakiem homologacji? A właściwie to czy do gmoli (tak jak np. do haka holowniczego) potrzebna jest takowa homologacja?
Nie jestem pewien czy ten dział, więc jakby co to pokornie proszę o przeniesienie:)
Czy ktoś z was ma gmole wytworzone samodzielnie i czy nie miał jakiś nieprzyjemności związanych z brakiem homologacji? A właściwie to czy do gmoli (tak jak np. do haka holowniczego) potrzebna jest takowa homologacja?
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
-
krydka - Świeżak
- Posty: 304
- Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
- Lokalizacja: Janowiec Wlkp
-
Lukasiusclay - Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 1/7/2008, 10:12
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Jak montowałem gmole zakupione w Larssonie to był dołączony Niemiecki TUV. (tam na przeglądach sprawdzają i jest wymagany papier nawet na kierownice)
u nas nikt tego nie sprawdza, ale warto pokusić się o xero takiego papieru.
u nas nikt tego nie sprawdza, ale warto pokusić się o xero takiego papieru.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Jak ktoś ma dostęp do warsztatu i umie pewne rzeczy samemu zrobić to napewno wyjdzie taniej, czy lepiej to zależy jak bardzo się przyłoży do roboty. Wsumie to nie jest jakaś filozofia takie gmole ale jak ktoś chciałby zlecić cała robotę do jakiegoś zakładu to napewno trochę zapłaci. Myślę,że to się może opłacić przy chopperach gdzie te gmole są duże i drogie bo w nakedach to zwykle mała osłona silnika jest.
-
Kurt - Świeżak
- Posty: 387
- Dołączył(a): 21/1/2009, 14:21
- Lokalizacja: Pabianice
Klatka jak dla mnie zarezerwowana jest dla stuntu a stunterem to ja nie jestem:)
Crash pady do CB500? hmm... nie widziałem takowych;)
poza tym klatka trochę duża jest i trudniej jest się między samochodami przeciskać
Crash pady do CB500? hmm... nie widziałem takowych;)
poza tym klatka trochę duża jest i trudniej jest się między samochodami przeciskać
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
-
krydka - Świeżak
- Posty: 304
- Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
- Lokalizacja: Janowiec Wlkp
http://www.allegro.pl/item557540331_cra ... b_500.html
a klatka chyba aż tak nie przeszkadza w jeździe, latałem na 2ch moto z klatkami i w żadnym mi ona nie przeszkadzała, no może w sc33 bo była chu*owo zrobiona i zaczepiałem o nią butem przy zmianie biegów...
a klatka chyba aż tak nie przeszkadza w jeździe, latałem na 2ch moto z klatkami i w żadnym mi ona nie przeszkadzała, no może w sc33 bo była chu*owo zrobiona i zaczepiałem o nią butem przy zmianie biegów...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
melvin napisał(a):bo gmole są dla precli
crash pady albo klatka wyglądają o niebo lepiej
Chyba żartujesz, klatka wygląda jakbyś pospawał motocykl rurami z piwnicy. Wygląda to beznadziejnie. Gmole też mogą wyglądać beznadziejnie, choć tu jest różnica, niektórzy tak sprytnie robią gmole, że na prawdę wygląda to spoko. Tyle, że tu jest mowa bardziej o nakedach, bo w super sporcie trochę trudniej, tam lepiej zapodawać dobry crashpad
http://www.honda-hornet.pl/download.php?id=542
Zajebiście to wygląda, z tym że nie odważyłbym się bez full butów tym jechać, w razie co mogą piszczele zajebiście ucierpieć.
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Posty: 34
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości