Grubas napisał(a):(...) może jednak lepiej hamować oponami, które chyba mają największą przyczepność z całego zestawu motocykl + motocyklista.
2) Jeśli uważasz, że są sytuacje w których jednak się opłaca położyć, zrobiłeś to i przeżyłeś, to napisz jak to się powinno robić.
Poniekąd sam sobie odpowiedziałeś. Dopóki zostajesz na kołach, masz po pierwsze największą możliwą przyczepność i możesz hamować, a po drugie - masz wpływ na to, co robi motocykl. W momencie, kiedy przewracasz się na ziemię możesz tylko sunąć sobie koło niego czekając, aż coś Ci wjedzie na głowę (Prawda, Kajuś?
).
Jedyna sytuacja, kiedy opłaca się przewrócić to ta, kiedy w poprzek drogi stanie ci tir i masz szansę na boku zmieścić się pod naczepą (widziałem to na jakimś filmie, gdzie dużo strzelali, co chwila coś wybuchało, a wszystkie kobiety były piękne i łatwe - więc chyba nie ma co tego traktować jak wyznacznika
)
Aha, Motoman, zanim napiszesz coś, co "ci się wydaje", to się dwa razy zastanów, bo ktoś po twoich radach może sobie krzywdę zrobić.
WR81