uszczelka pod głowicą yamaha xt 600
Posty: 4
• Strona 1 z 1
uszczelka pod głowicą yamaha xt 600
Witam.
Z pod głowicy ucieka mi ciśnienie wymiana uszczelki pomaga na krótko, myślałem że krzywa głowica ale szlifowanie nie wiele pomogło moje pytanie czy krzywy może być cylinder czy mogę oprucz uszczelki dać jakiś klej czy może są jakieś lepsze uszczelki niż aluminiowe.
Z pod głowicy ucieka mi ciśnienie wymiana uszczelki pomaga na krótko, myślałem że krzywa głowica ale szlifowanie nie wiele pomogło moje pytanie czy krzywy może być cylinder czy mogę oprucz uszczelki dać jakiś klej czy może są jakieś lepsze uszczelki niż aluminiowe.
- seba86
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 10/2/2009, 21:58
Cylinder do sprawdzenia, jeśli będzie krzywy to można go lekko zabielić + dać grubszą uszczelkę pod cylindrem.
A czy głowicę dokręcasz odpowiednim momentem i kluczem dynamometrycznym ?
Najlepiej dać oryginalną (jeśli zamienniki nie wytrzymują długo)
A czy głowicę dokręcasz odpowiednim momentem i kluczem dynamometrycznym ?
Najlepiej dać oryginalną (jeśli zamienniki nie wytrzymują długo)
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
dokręcam kluczem dynamometrycznym momentem 30Nm według instrukcji jak zabiele cylinder to nic się nie stanie z tuleją cylindra? z cylindra wychodzi jeszcze mała tulejka od kanału smarowania nie mogę jej wyciągnąć a inaczej nie da się go szlifnąć czy ona jest wogóle wyciągana?
- seba86
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 10/2/2009, 21:58
Powinna być wyciągana.
W manualu mam 30Nm i 42Nm (niestety nie znam niemieckiego a w takim języku mam manuala)
Jak zabielisz od góry lekko to nic nie powinno się stać, chyba że cylinder od góry jest mocno pokrzywiony to pozostaje tylko szlifowanie na magnesówce i montaż trochę grubszej uszczelki pod cylindrem.
W manualu mam 30Nm i 42Nm (niestety nie znam niemieckiego a w takim języku mam manuala)
Jak zabielisz od góry lekko to nic nie powinno się stać, chyba że cylinder od góry jest mocno pokrzywiony to pozostaje tylko szlifowanie na magnesówce i montaż trochę grubszej uszczelki pod cylindrem.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości