Zobacz wątek - Yamaha wr 400,426,450.. czym się różnią.
NAS Analytics TAG

Yamaha wr 400,426,450.. czym się różnią.

Enduro, Cross
_________

Yamaha wr 400,426,450.. czym się różnią.

Postprzez StarsKtm » 14/2/2009, 19:41

Witam może ktoś mi powie bo nie mam pojęcia czym różnią się te modele wr-ek to znaczy 400 od 426 i 450.
Jak często trzeba robić w takich sprzętach remonty?(Jak bym jezdził pół na pół po ulicach i po terenie.)
Ile remont kosztuje?
Co wchodzi w skład remontu?
Z jakich lat wr-ki są najlepsze?

Proszę o pomoc. Pozdro
Mam jeden cel, pionować cały dzień.
Avatar użytkownika
StarsKtm
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 12/2/2009, 17:08
Lokalizacja: Kobyłka koło Wawy


Postprzez Bostorn » 14/2/2009, 20:05

wszystko zależy ile masz kasy??

w skład remontu wchodzi tłok, korbowód łożyska oleje

podstawa
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez StarsKtm » 14/2/2009, 20:19

kolo 12 tys.
a wiesz czym się róznia te modele?
Mam jeden cel, pionować cały dzień.
Avatar użytkownika
StarsKtm
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 12/2/2009, 17:08
Lokalizacja: Kobyłka koło Wawy

Postprzez Bostorn » 14/2/2009, 20:35

hmm pojemnością?? nie wiem aż tak obcykany nie jestem poczekaj az ktos bardziej kompatybilny odpowie

za 12k kupisz ja wiem?? zaraz cos moze znajde
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez woj2900 » 14/2/2009, 21:25

ja wiem ze 400 sa starsze od 450 ale 426 to jest jak ktos podaje dokładna pojemnosc 450
Avatar użytkownika
woj2900
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 26/4/2008, 19:08
Lokalizacja: ptaszkowa

Postprzez Bostorn » 14/2/2009, 21:56

Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez StarsKtm » 14/2/2009, 22:06

aha a ktora lepsza ta 400 czy 450. A i jak z tym remontem co ile on? Przy normalnej jezdzie tylko prosze o nie motogodz. tylko w przyblizeniu miesiace.
Mam jeden cel, pionować cały dzień.
Avatar użytkownika
StarsKtm
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 12/2/2009, 17:08
Lokalizacja: Kobyłka koło Wawy

Postprzez bartexo » 14/2/2009, 22:53

Tego nie określisz tak dokładnie co ile remont robić. Sam będziesz czuł jak moto chodzi i będziesz wiedział czy czas na remont. To jest enduro więc silnik nie jest tak wyciśnięty jak w full crossie więc nie będzie z nim problemów tak często. Podstawa to dbać o niego na bierząco (olej, zawory, itp.)
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Postprzez panzernacker » 14/2/2009, 23:49

Najpierw były 400 od 1998 roku, potem 426 od 2001 i na końcu 450 od 2003 do teraz.
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Postprzez StarsKtm » 15/2/2009, 08:49

bo koleszka od Yamaszek na motobajzlu mowil do mnie ze remonty wr-ek robi sie co 1-1,5 roku. To moze bym prawda?
Mam jeden cel, pionować cały dzień.
Avatar użytkownika
StarsKtm
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 12/2/2009, 17:08
Lokalizacja: Kobyłka koło Wawy

Postprzez Landryss25 » 15/2/2009, 09:16

To może być prawda ale jak jesteś profesjonalistą i katujesz na torze. Normalnie sądzę że jak ustawisz zawory 2 razy w roku, rozrząd raz na rok i oleje wraz z filtrami kilka razy. Więcej raczej w niej się nie robi, chyba że jest porządnie zakatowana.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Duriv » 15/2/2009, 14:40

Pojemnością...
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez StarsKtm » 15/2/2009, 15:50

Aha no to się ciesze. Olej i filtr to sam wymienie ale juz do regulacji zaworów i do rozrzadu sie nie dotykam.
Mam jeden cel, pionować cały dzień.
Avatar użytkownika
StarsKtm
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 12/2/2009, 17:08
Lokalizacja: Kobyłka koło Wawy

Postprzez Bostorn » 15/2/2009, 16:38

od tego są serwisy ;)
bez nich ani rusz niestety, chyba że masz zaufanego mechaniora, który zna się na rzeczy
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez weteran » 15/2/2009, 16:54

panzernacker napisał(a):Najpierw były 400 od 1998 roku, potem 426 od 2001 i na końcu 450 od 2003 do teraz.
Jest tak, jak napisał panzernaker. Główna różnica między tymi pierwszymi modelami, a więc WR 400 a WR 426 jest niewielka, z tego co pamiętam wizualnie dotyczy tylnej zębatki i gaźnika. W silniku główne zmiany dotyczą sprzęgła i zaworów, gdzie w WR 400 są trzy zawory ssące stalowe i dwa zawory wydechowe tytanowe w WR 426 wszystkie zawory są tytanowe, cylindry i tłoki też są inne. Za to WR 450 to już inny motocykl, nieporównywalnie lepszy ze względu na elektryczny rozrusznik, ale też posiadający automatyczny odprężnik, co bardzo pozytywnie wpływa na uruchamianie silnika nawet nożnym starterem. Dla niewtajemniczonych w uruchamianiu 4T większych pojemności, nie posiadających automatycznych odprężników uruchomienie takiego silnika będzie raczej trudne. Więc jeśli Cię stać na WR 450 to z tych trzech modeli wybierz właśnie ten.
weteran
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 7/12/2006, 18:44

Postprzez StarsKtm » 15/2/2009, 19:38

no własnie o taką porade mi chodziło :D wielkie dzieki. A może wiecie co bedzie potrzebne zeby go na supermoto zrobić. Znaczy wiem, że tarcza większa, trzeba usztywnić amorek z przodu, felgi, oponki i co jeszcze jest potrzebne proszę o pomoc.
Mam jeden cel, pionować cały dzień.
Avatar użytkownika
StarsKtm
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 12/2/2009, 17:08
Lokalizacja: Kobyłka koło Wawy



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na g�r�