Zobacz wątek - Przesiadka na wieksze moto

Przesiadka na wieksze moto

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Przesiadka na wieksze moto

Postprzez dudidudek93 » 13/2/2009, 14:51

Witam,
Z ktorego motocykla bedzie lepiej przesiasc na np. Yamahe Fz6 s2 , Honde cbf600s itp.: z yamahy tzr 125 czy z hondy varadero 125? Chodzi mi glownie o specyfike jazdy,czyli czy lepiej z "sciga"(yamaha tzr) na sport-turystyk(cbf600s) czy z szosowo-terenowego(varadero) na sport-turystyka?
dudidudek93
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/10/2008, 20:28


Postprzez Kris2k » 13/2/2009, 15:33

Czy ja wiem, bez roznicy, moze z malego viadra latwiej bo pozycja bedzie bardziej podobna do cbf'y czy fazerka.
Ale na wyzszym stopniu uogulnienia to moim zdaniem bez roznicy.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez dr.artur » 13/2/2009, 16:24

nie ma roznicy z jakiej 125 bys sie nie przesiadl i tak sie szybko przyzwyczaisz
dr.artur
 

Postprzez lachos R6 » 13/2/2009, 16:53

dokładnie to nie ma różnicy bo i tak później sie musisz wczuć i wyczuć nowe moto
lachos R6
Świeżak
 
Posty: 138
Dołączył(a): 26/1/2009, 23:25

Postprzez adam_89 » 13/2/2009, 17:25

różnicy nie ma, ale ważne żeby 2 moto nie było zbyt "narwane" poprostu żeby miało łagodną charakterystyke
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez YZF R1 » 13/2/2009, 19:54

Moim zdaniem Varadero bardziej podobna pozycja
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dr.artur » 14/2/2009, 00:27

a jak ja sie z cz350 na yamahe xz 550 przesiadlem to byla zmiana

skok dźwigni biegow z cm na milimetry
z prawie zera hamowania silnikiem na kosmos
hamulce o 180 stopni zwrot
elastycznosc

to byla zmina
dr.artur
 

Postprzez <borut> » 14/2/2009, 10:58

Ja nie wspomnę o mojej przesiadce z Simka na Kawasaki ZXR 750 :D to było coś po prostu walka by nie spaść z motocykla przy przyśpieszaniu.
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez Fenek16 » 14/2/2009, 11:28

Jak ja się przesiadłem ze 125 2T na GPZ 600 to chyba jedynym problemem było przyzwyczajenie się do charakterystki silnika i ruchów manetą no i hamowanie silnikiem tak, żeby jazda była płynna...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez YZF R1 » 14/2/2009, 13:44

Ja miałem tyle przesiadek że nie wiem o której napisać hehe pozdr.
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr