Zobacz wątek - Amortyzator skrętu CBR F3-F2
NAS Analytics TAG

Amortyzator skrętu CBR F3-F2

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Amortyzator skrętu CBR F3-F2

Postprzez -sailor- » 3/2/2009, 14:19

Witam czy ktoÅ› takowy posiada ??
Warto wydać te pieniądze na to czy raczej zbędna rzecz ??
F-czy %-) -sprzedane ;]
-sailor-
Świeżak
 
Posty: 118
Dołączył(a): 25/9/2008, 08:58
Lokalizacja: Gołdap


Re: Amortyzator skrętu CBR F3-F2

Postprzez kosta » 3/2/2009, 14:22

-sailor- napisał(a):Witam czy ktoś takowy posiada ??
Warto wydać te pieniądze na to czy raczej zbędna rzecz ??
każdy kogo stać i ma olej w głowie posiada coś takiego w sporcie, i oczywiście warto inwestować sub. can be locked
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA


Postprzez -sailor- » 3/2/2009, 14:24

aha i ta odpowiedz chyba rozwiewa moje wątpliwości %-)
F-czy %-) -sprzedane ;]
-sailor-
Świeżak
 
Posty: 118
Dołączył(a): 25/9/2008, 08:58
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez kosta » 3/2/2009, 14:29

-sailor- napisał(a):aha i ta odpowiedz chyba rozwiewa moje wątpliwości %-)
no problem anytime 8)
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez elco » 3/2/2009, 19:50

amortyzator skretu to w stosunku do tych nieco podstarzalych juz sprzetow to calkiem spory wydatek. Moim zdaniem taka inwestycja nie ma w tym przypadku uzasadnienia, chyba ze ktos uzywa motocykla w wiekszej mierze na torze, albo bawi sie w zaawansowany stunt.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez kosta » 3/2/2009, 22:20

wg mnie ma, sam miałem f3 i pamiętam że kiera lubiła tam pływać.......
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez limak14 » 3/2/2009, 22:51

moim zdaniem jak kasa jest to napewno można się o takowe "cudo" pokusić
bo napewno nie pogorszy to właściwości jezdnych
więc jak masz kase to kup
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez elco » 3/2/2009, 23:32

kosta napisał(a):wg mnie ma, sam miałem f3 i pamiętam że kiera lubiła tam pływać.......


musiales miec zle zestrojone zawieszenie :)
Podczas uzytkowania F2 rzadko spotykalem sie z shimmy'ami. Czasami zdazalo sie to na zakretach z nierownosciami. Inna sprawa jest wezykowanie kierownicy, ktore u mnie wystepowalo dosc czesto i czego amortyzator skretu nie rozwiaze.

Oczywiscie jezeli dla kogos to konieczny wydatek to mozna sie pokusic. IMO w warunkach normalnej eksploatacji ten gadzet wydaje mie sie zbedny w przypadku F2/F3 tym bardziej, ze na dzien dzisiejszy w przypadku F2 moze stanowic 1/5 wartosci motocykla.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez elco » 4/2/2009, 00:57

speedy to nie jest normalne zjawisko. pisalem o tym dosc "gesto". U mnie pojawilo sie wraz ze zmiana opony na calkiem nowa. Nie pomogly zadne zabiegi kontroli lozyska glowki ramy, zaciskow hamulcowych tarcz, czy inne ustawienia zawieszenia. Ostatecznie sie z tym pogodzilem, bo nie rzutowalo to w zaden sposob na bezpieczenstwo jazdy. To wezykowanie pojawialo sie tylko w zakresie 70-100km/h podczas puszczania kierownicy i bylo dosc slabe. Przyczyny do dzis nie moge dokladnie okreslic. Innej opony niestety nie zdazylem przetestowac i obarczyc wina poprzednia opone :cry:

Z tego co obserwuje to sklonnosc do wezykowania jest przypadloscia CBR F2/F3. Pojawia sie takze w Hornetach i o ile sie nie myle w 954. Ta sklonnosc ma bezposredni zwiazek z geometria motocykla. Głównie z katem glowki ramy oraz wyprzedzeniem widelca. Tych rzeczy nie da zmienic ani poprawic montujac amortyzator skretu.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez elco » 4/2/2009, 14:26

artur wiekszosc opon jest kierunkowa i radze nie poprawiac inzynierow zakladajac ja w kierunku, w ktorym nie powinna sie obracac. Kiedys ktos wspominal o obroceniu opony o 180st. na feldze po wywazeniu, aczkolwiek nie wiadomo czy w przypadku speedy'ego problem stanowi opona czy cokolwiek innego. Zeby wyeliminowac przyczyne trzeba bedzie znalezc dobrego fachowca. Jezeli wynika ona tylko i wylacznie z geometrii ramy to wlasciwie nic nam nie pomoze i po prostu trzeba sie z tym pogodzic i nie dac sie maszynie zaskoczyc.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez kosta » 4/2/2009, 18:50

ja nie wyobrażam sobie sporta bez amorka :?
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez elco » 5/2/2009, 20:20

zdaza sie odwrotnie zalozyc opone. To od razu jest odczuwalne, szczegolnie na deszczu.

Takze speedy czekamy jak zalozysz amortyzator i napiszesz o skutkach.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez kosta » 6/2/2009, 10:49

i nie zapomnij pochwalić się fotką :wink:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA



Powrót do Akcesoria motocyklowe



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê