Zobacz wątek - .

.

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

.

Postprzez pietluszka » 27/1/2009, 12:50

Wiem, co chcialam wiedziec, dlatego usunelam.
Ostatnio edytowano 27/1/2009, 21:00 przez pietluszka, łącznie edytowano 1 raz
pietluszka
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 26/1/2009, 22:31
Lokalizacja: Płock


Postprzez kosta » 27/1/2009, 13:01

no i ??

normalnie można usnąć, skróć troche i napisz wreszcie o co ci chodzi.....
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez <borut> » 27/1/2009, 13:07

Ja też nie wiem do czego to miało być...
Bardziej do Hydepark by pasowało...
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez pietluszka » 27/1/2009, 13:07

Nie skroce,bo to cos a'la artykul. Czyli tresc ubrana w slowa.
pietluszka
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 26/1/2009, 22:31
Lokalizacja: Płock

Postprzez OvertakeR » 27/1/2009, 13:29

Mnie sie artykul podobal. Szkoda tylko, ze nie mowi sie o tym czesciej.
Energie ist nichts ohne Steuerung.


Nie jest dla mnie ważna Twoja ranga na forum, staż, ilość wypisanych postów, dla mnie jesteś człowiekiem i tylko w takich kategoriach Cię postrzegam.
Avatar użytkownika
OvertakeR
Świeżak
 
Posty: 170
Dołączył(a): 21/12/2008, 13:53

Postprzez miki750 » 27/1/2009, 13:36

mnie się artykół podobał tylko troche długi :)
miki750
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 12/1/2009, 18:29
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA

Postprzez Lone » 27/1/2009, 13:43

Ostatni coś na forum pojawia się dużo pisarzy, najpierw pamiętniki użytkownika, teraz felietony może jutro ktoś książkę opublikuje na forum :twisted: btw artykuł niezły.
>>>Perłowy Dukat 848<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
Lone
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 9/5/2007, 15:59
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez 2pac » 27/1/2009, 14:16

bardzo fajny artykuł :)
Avatar użytkownika
2pac
Świeżak
 
Posty: 322
Dołączył(a): 7/4/2007, 19:00
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez pablomotors » 27/1/2009, 14:30

Mi się też bardzo podobało. Nie widzę powodu żeby tekst miałby być skracany. Trzeba się cieszyć, że są ludzie, którzy potrafią podejść do problemu.
Avatar użytkownika
pablomotors
Świeżak
 
Posty: 453
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
Lokalizacja: Maczu-Pikczu

Postprzez Jonyl » 27/1/2009, 14:45

Fajny artykuł, jest w nim napisana cała prawda o opinii ludzi na temat motocyklistów(tej niesłusznej opinii) :P Dobry
Ciekawośc to pierwszy stopień do piekła,
a prędkośc to drugi
:D
"I kto tu mówi ze moto nie ma duszy..."
Avatar użytkownika
Jonyl
Świeżak
 
Posty: 316
Dołączył(a): 6/11/2007, 17:15
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Postprzez bast » 27/1/2009, 14:45

spoko, czemu mialby skracac, kazdy pisze co musie podoba, gorzej jakby jakis belkot byl nie do przelkniecia, a tu mamy ciekawy tekscik
SPIDER DIARIES (otwórz link)

Yamaha YX 600 Radian ---> Suzuki DR-Z 400 SM
Avatar użytkownika
bast
Bywalec
 
Posty: 849
Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez leff » 27/1/2009, 14:48

ale z tym warnem to IMO siekson pojechal .......
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez mahomet84 » 27/1/2009, 15:21

leff napisał(a):ale z tym warnem to IMO siekson pojechal .......

Też tak myślę.

Artykuł dobry nic nie trzeba skracać ani nic dodawać.Jak ktoś pisze na temat to niech sobie pisze ,ważne ,żeby nie pisał głupot.Pozdro. :)
Ostatnio edytowano 27/1/2009, 15:22 przez mahomet84, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
mahomet84
Świeżak
 
Posty: 377
Dołączył(a): 15/6/2008, 15:12

Postprzez Manikotra » 27/1/2009, 15:22

Fajny tekst, mnie sie podobalo dobrze sie to czyta i gosc nie przynudza dla mnie spoko !
Avatar użytkownika
Manikotra
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 15/12/2008, 15:03
Lokalizacja: /Podkarpcie/

Postprzez melvin » 27/1/2009, 15:47

streści mi to ktoś w15 zdaniach? bo nie chce mi się czytać całego...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Konig » 27/1/2009, 15:50

Skracać? Tak fajnie napisane że chętnie więcej bym poczytał, true true
Konig
Świeżak
 
Posty: 433
Dołączył(a): 14/8/2008, 20:21
Lokalizacja: Triocity

Postprzez Justyn » 27/1/2009, 16:16

Moim zdaniem motocyklista to kierowca jak każdy jeden tyle że jednośladu. Wszystko jest dla ludzi, ale dla mądrych ludzi. Wg mnie takie porównania można również robić wśród kierowców samochodowych (normalny uczestnik ruchu drogowego oraz pirat drogowy jeżdżacy bez wyobraźni).
Kawasaki Er 5

Przypadki są przypadkami tylko dla ignorantów
Avatar użytkownika
Justyn
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 18/1/2009, 16:14
Lokalizacja: Wolbórz/Łódź

Postprzez zadzior » 27/1/2009, 16:24

Nie nudzi wam sie raz po raz debatowac ciagle o tym samym?Jest jak jest i za szybko sie nie zmieni.
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez melvin » 27/1/2009, 16:31

deadmaus właśnie dla tego nie chciało mi się czytać całości...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez zadzior » 27/1/2009, 16:36

Heh Melvin, to przypomina polityke, a jak wiadomo polityka = beee :lol:
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr