CO LEPSZE? ZELIWNA TULEJA CZY POKRYCIE CYLINDRA NIKASILEM?:)
Posty: 6
• Strona 1 z 1
CO LEPSZE? ZELIWNA TULEJA CZY POKRYCIE CYLINDRA NIKASILEM?:)
Witam Forumowicze . Mam Pytanie... Robie remont Aprilii Rs 125 z 2000 roku<rotax 123> Zatarla mi sie i mam troche rys na cylinderku... Zastanawiam sie co bedzie lepsze?? Czy zeliwna tuleja, ktora bede mogl w razie W , zrobic szlif i git, albo pokrycie cylinderka nikasilem... Wiec bardzo prosze o pomoc !! Co lepsze?? Jakie beda potem osiagi na zeliwnej yuleii a jakie na nikasilu ?? I jakie plusy sa zeliwnej tuleii a jakie nikasilu?? I jakie sa minusy?? Z GORY DZIEKUJE
Powdrawiam 


-
krynciu125 - Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 25/1/2009, 12:44
- Lokalizacja: Koszyce
Powiem Ci tak w oryginalnych 2t cylindrach w większości jest stosowany cylinder z nicasilem. Ja miałem taki w Peugeocie Speed. 1 AC pracował jak marzenie normalnie
Cichutko ładnie wchodził na obroty temp szybko łapał do tej właściwej.. ogólnie lepszy. Żelwo>> możliwość szlifowania, tansze koszta to +, ale znowu głośna praca, przy zużyciu słychać juz brzdęki pierścieni, długo się rozgrzewa silnik. to niestety minusy.. szczerze polecam nicasil..
Ale nie słyszałem że mozna takie pokrywy nicasilowe robić.. serio..

Ale nie słyszałem że mozna takie pokrywy nicasilowe robić.. serio..
Peugeot Speed 1 AC, Honda CBR 600F2, Yamaha R1 RN19 

- rumian_1989
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 7/6/2008, 09:41
- Lokalizacja: Raciąż/Warszawa
Re: CO LEPSZE? ZELIWNA TULEJA CZY POKRYCIE CYLINDRA NIKASILE
krynciu125 napisał(a):Witam Forumowicze . Mam Pytanie... Robie remont Aprilii Rs 125 z 2000 roku<rotax 123> Zatarla mi sie i mam troche rys na cylinderku... Zastanawiam sie co bedzie lepsze?? Czy zeliwna tuleja, ktora bede mogl w razie W , zrobic szlif i git, albo pokrycie cylinderka nikasilem... Wiec bardzo prosze o pomoc !! Co lepsze?? Jakie beda potem osiagi na zeliwnej yuleii a jakie na nikasilu ?? I jakie plusy sa zeliwnej tuleii a jakie nikasilu?? I jakie sa minusy?? Z GORY DZIEKUJEPowdrawiam
Jak myślicz co jest lepsze do biegania ?
1 Gumofilce?
2 czy obuwie sportowe dedykowane do biegów?
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
senekkorzenna napisał(a):Samo pokrycie nicasilem nic nie da ponieważ na pewno masz już pierścienie ułożone do cylindra.Pasowało by również zmienić pierścienie.Myślę ze lepszym rozwiązaniem jest przygotowanie się na zmianę całości tz.cylinder tłok komplet.Jeżeli chodzi o żeliwny to niestety nie polecam w t2 a po zatem szlify w takich pojemnościach to takie sobie ponieważ każdy następny szlif skraca żywotność układu.
W ogóle nie brałem pod uwagę pozostawienia starego tłoka i pierścieni, tylko wymiana na nowy komplet... Ale dobrze radzisz.. tylko taki zestawik ok 1000zł kosztuje, jak nie więcej lepszej firmy aluminiowy. A tuleja jest sporo tańsza.
P.S. Skwy nie bądź taki ostry

Peugeot Speed 1 AC, Honda CBR 600F2, Yamaha R1 RN19 

- rumian_1989
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 7/6/2008, 09:41
- Lokalizacja: Raciąż/Warszawa
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości