Zobacz wątek - wiadmomość usunięta
NAS Analytics TAG

wiadmomość usunięta

Katalog motocyklowy firm i serwisów
_________

Postprzez Olo_wawa » 30/1/2009, 09:43

Post został ocenzurowany przez - simonw -
Administratora scigacz.pl
Olo_wawa
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/1/2009, 20:45


Postprzez klientmotomotion » 30/1/2009, 10:16

wiadomosc usunieta
Ostatnio edytowano 2/2/2009, 10:24 przez klientmotomotion, łącznie edytowano 1 raz
klientmotomotion
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/1/2009, 14:12


Postprzez Bosu » 30/1/2009, 11:03

forumowiczu Olo_wawa jeżeli masz problemy z czytaniem tekstu ze zrozumieniem, to wróć do szkoły podstawowej.
Nie będę się powtarzał odpowiadając na Twoje zarzuty. Poczytaj sobie trochę o marketingu i zarządzaniu.
Nie tylko ja jestem niezadowolony z tej firmy.
Bosu
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7/4/2008, 13:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Olo_wawa » 30/1/2009, 11:11

Post został ocenzurowany przez - simonw -
Administratora scigacz.pl
Olo_wawa
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/1/2009, 20:45

Postprzez Sorbinian » 30/1/2009, 13:13

Olo_wawa napisał(a):
klientmotomotion napisał(a):O! Następny świeżak broni Motomotion :)


Ty naprawde jesteś baran :)
Sam jesteś Świerzak i Twój kolega Bosu czy jak mu tam też jest świerzakiem... wale te wasze bajeczki.. niech kazdy przed zakupem sam sobie oceni czy sprzedawca jest ok.. i nie mówie tu o mm... opinie są podzielone, kazdy ma swój rozum. a tera @#$%^


Mimo że pełno w tej wypowiedzi agresji, to fakt faktem, że najlepiej by było aby każdą maszynę indywidualnie sprawdzać, a do każdego komisu podchodzić z dystansem.

Trochę się zawiodłem, bo byłem przekonany, że po wypowiedzeniu się Pana Tomasza zacznie się walka na argumenty. Rzeczywiście coś tu się nie zgadza bo na początku tematu jest mowa o Vstormie. Tak więc proponuje zaprzestać słania epitetów, a wyłożyć kawę na ławę. Napiszcie co kto kupił, jak się sprawuje i to najlepiej zobrazuje kwestie, czy warto szukać w mm motocykla czy nie, ale wyzywanie się od baranów itp. nikomu tutaj nie da rozeznania czy istnieje jakiś problem z tym komisem, czy też go nie ma.

Na razie to wygląda tak:

-kilka anonimowych osób nie jest zadowolona z maszyn jakie twierdzą że zakupiły
-kilka anonimowych osób jest zadowolona z zakupionych maszyn i jedzie po tych pierwszych z odwzajemnieniem.

Proponuje zmienić nazwę tematu, w związku z czym też prośba do moderacji, aby temat był bardziej neutralny: np "opinie na temat MM", a was jako czytelnik i osoba zainteresowana, proszę jeszcze raz o konkrety.

Pozdrawiam
Sorbinian
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 5/4/2008, 09:30

Postprzez klientmotomotion » 30/1/2009, 13:57

wiadomosc usunieta
Ostatnio edytowano 2/2/2009, 10:24 przez klientmotomotion, łącznie edytowano 1 raz
klientmotomotion
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/1/2009, 14:12

Postprzez klientmotomotion » 30/1/2009, 14:41

wiadomosc usunieta
Ostatnio edytowano 2/2/2009, 10:24 przez klientmotomotion, łącznie edytowano 1 raz
klientmotomotion
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/1/2009, 14:12

Postprzez Bosu » 30/1/2009, 15:34

Nie wiem dlaczego jestem obrażany przez Olo_wawa ale to już świadczy o jego kulturze osobistej.
Też znam kogoś kto zna kogoś z MM :wink: wiem, że wystawiał u nich sprawny motocykl. Dlatego nie napisałm, że wszystkie mają złe :!:

Sprowadzają bite motocykle (nic nadzwyczajnego), mój też był, widziałem o tym bo mi sami powiedzieli. Ale zapomnieli 8) wspomnieć o wszystkich szczegółach. Jeżeli mówią, że bak był szpachlowany z prawej strony to co za problem wspomnieć o lewej :?: itd. A i jeszcze silnik nie był przykręcony na wszystkie mocowania. Bywa.

Reasumując... kupujta se gdzie chceta nawet w MM ale, mimo że jest do jeden z większych komisów, który chce uchodzić za poważną firmę, zwracajcie uwagę na to co bierzecie :lol:
Bosu
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7/4/2008, 13:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez tomraczek » 1/2/2009, 13:00

Witam, jakoś tak od kilku dni czytam TEMAT rozpoczęty przez Klienmotomotion i jakoś NADZIWIĆ się nie mogę.
Po pierwsze dziwi mnie absolutny brak konsekwencji u Kupującego, najpierw pisze on o tym, że nie jest już młodym człowiekiem ( gdzieś na forach doczytałem się, że ma 30 lat) wnioskuję, że z racji wieku posiada jakiekolwiek doświadczenie życiowe i uważam jeśli już spotkała go taka sytuacja, że pojechał do serwisu ponieważ stwierdził że "coś" jest nie tak z jego moto i wszelkie podejrzenia się potwierdziły a nawet przerosły jego oczekiwania to moim skromnym zdaniem BIERZEMY MOTOCYKL NA PRZYCZEPĘ I WIEZIEMY DO SPRZEDAWCY. Ludzie, zawsze pierwsze kroki kierujemy do SPRZEDAJĄCEGO. Jeśli natomiast Klientmotomotion ujął się honorem i przeprowadził naprawę u Jaskłowskiego to JEGO OBOWIĄZKIEM jest wziąć FAKTURĘ ZA NAPRAWĘ MOTOCYKLA, wtedy ma się podstawę do jakichkolwiek roszczeń
Po drugie, całkowity brak odwagi cywilnej , jeśli już piszemy jak ktoś nas "wsadził na konia" to poprzyjmy to konkretnymi dowodami.
Tak się składa że mam 40 lat i na motocyklach jezdżę już jakieś 22 lata (niestety z przerwami) Z PRZYJEMNOŚCIĄ stwierdzam, że ostatnie dwa motocykle kupiłem w MOTOMOTION W WARSZAWIE były to "XX" - y pierwszy z 1999 roku a w ubiegłym roku kupiłem drugiego z 2005 roku, nie było i nie ma z nimi jakichkolwiek problemów. Oczywiście wystarczyło mi wyobraźni na to żeby wiedzieć, że większość motocykli sprowadzonych do Polski są to moto po "przygodach". Znam przypadki że motocykl na Życzenie Kupującego zawieziony był na przegląd do autoryzowanego serwisu.
Reasumując, Klient motomotion nie kupił DL 650, prawdopodobnie nie kupił 1,5 rocznego moto, tylko starsze i to pewnie DUŻO starsze, pewnie na dodatek nie naprawiał wcale tych rzeczy o których napisał a już napewno nie zapłacił 6000 złotych (nawet w Warszawie nie ma takich cen)
Tak przy okazji, u Jaskłowskiego ZAWSZE dostajemy paragon fiskalny. NIE JEST SZTUKĄ NAWYMYŚLAĆ, ŻE KUPIŁO SIE NOWE MOTO I W ZASADZIE CAŁE BYŁO POPSUTE. KOLEŚ WYMYŚLIŁ SOBIE MODEL MOTOCYKLA, KTÓRY SŁUŻY DO TURYSTYKI, NAPISAŁ, ŻE MOTO MIAŁO 1,5 ROKU, A PÓŹNIEJ WYMYŚLIŁ TYP AWARI, KTÓRE MUSIAŁ USUNĄĆ- TAKIE ZESTAWIENIE NAPRAWDĘ ROBI WRAŻENIE. Naprawdę przedstawienie faktury zakupu poparte rachunkami za naprawę rozwiałoby wszelkie wątpliwości.
Na koniec powiem jeszcze, że przy okazji kupowania i serwisowania motocykli, staliśmy się z pracownikami Motomotion KOLEGAMI więc miałem również okazję przeczytać korespondencję pomiędzy Klientmotomotion a Tomkiem Lipertem i niestety MAM ZUPEŁNIE INNY OBRAZ SYTUACJI NIŻ WY KTÓRZY SIĘ TUTAJ WYPOWIADACIE, SŁOWNICTWO KLIENMOTOMOTION, ŻYCZENIA, KTÓRE SKŁADA W MAILACH DO TOMKA LIPERTA SĄ POPROSTU ODRAŻAJĄCE I POZBAWIONE ABSOLUTNIE JAKIEJKOLWIEK KULTURY( może powiem Tomkowi Lipertowi, żeby wkleił tu maila).
Pozdrawiam i życzę wszystkim SZEROKOŚCI W ZBLIŻAJĄCYM SIĘ SEZONIE :-))
tomraczek
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23/10/2007, 10:00
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Moto Motion » 2/2/2009, 00:19

Mam prośbę do 'Klientmotomotion" o usunięcie wszystkich postów dotyczących mojej osoby czy też firmy. Jeżeli moja prośba nie zostanie uwględniona skieruję sprawę do sądu.

Informuję czytających, że poza tym co można czytać na tym forum otrzymuję również "prywatną korespondencję" od "klientmotomotion"-tutaj cytat...

-"CHUJ WAM W DUPE FRAJERZY !

Obyś Tomku ch*** sobie złamał jadac na motorze!"
Moto Motion
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26/1/2009, 11:37
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez klientmotomotion » 2/2/2009, 10:29

wiadomość usunięta
Ostatnio edytowano 13/2/2009, 08:18 przez klientmotomotion, łącznie edytowano 1 raz
klientmotomotion
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/1/2009, 14:12

Postprzez klientmotomotion » 2/2/2009, 10:29

POST USUNIĘTY
Ostatnio edytowano 12/2/2009, 21:10 przez klientmotomotion, łącznie edytowano 1 raz
klientmotomotion
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/1/2009, 14:12

Postprzez Bosu » 2/2/2009, 12:26

Nawet ja mam teraz dylemat kto ma rację. Pan Tomasz czy klientmotomotion. Może wklejcie te mail'e, o ile obnie strony się zgadzają.

Kasowanie postów nie było dobrym rozwiązaniem. Lepiej wyjaśnić całą sprawę jeżeli już zaczęliśmy tą dyskusję.
Bosu
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7/4/2008, 13:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez simonw » 12/2/2009, 11:52

Jesli firma MotoMotion bedzie chciala prowadzic jakiekolwiek dochodzenie swoich praw w sadzie, prosze w imieniu redakcji i administracji o kontakt ze Scigacz.pl celem przekazania logów / pelnej korespondencji / adresow IP jako materiału dowodowego.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez klientmotomotion » 12/2/2009, 21:09

[size=18]Niestety,
z racji braku jakichkolwiek dokumentów za naprawy którymi mógłbym dochodzić podeprzeć swoją historię muszę wycofać swojego posta. Na mocy ustaleń mailowych z Tomaszem Lipertem - usuwam wszystkie napisane informacje, które napisałem o Motomotion i przepraszam ich na na forum publicznym.
Nie zależy mi na postępowaniu przeciw mnie i bujaniu się po sądach tak więc przepraszam najmocniej firmę motomotion za oczernianie ich na forum publicznym. W głupi i beszczelny sposób chciałem popsuć ich opinię. PRZEPRASZAM MOTOMOTION ZA TEGO POSTA. USUNĄŁEM Z NIGO WSZYSTKIE SWOJE WPISY. TO CO PO ZŁOŚCI NAPISAŁEM JEST KOMPLETNĄ BZDURĄ. NIE WIEM CO MNIE PODKUSIŁO. PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION.
Z POWAŻANIEM KLIENT MOTOMOTION
[/b]
klientmotomotion
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/1/2009, 14:12

Postprzez klientmotomotion » 13/2/2009, 22:51

I dodatkowo po konsultacji z prawnikiem:

Jako klient komisu MotoMotion z siedzibą w Warszawie przy ulicy Połczyńskiej 113 przepraszam MotoMotion, Pana Tomasza Liperta za naruszenie dóbr osobistych poprzez pomówienie i narażenie na utratę zaufania publicznego. Treść komentarza do transakcji zawartej między nami - którego jestem autorem, jest nieprawdziwa i nie ma odniesienia do rzeczywistości. Przepraszam MotoMotion za wszelkie niedogodności wynikłe z powodu wystawienia przeze mnie nieprawdziwego, oszczerczego komentarza.

Pozdrawiam,
Klientmotomotion
klientmotomotion
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/1/2009, 14:12

Postprzez icid » 15/2/2009, 21:05

Następnym razem, zanim ktoś założy taki temat będzie musiał wkleić skany faktur za zakupy czy naprawy, w przeciwnym wypadku na życzenie poszkodowanych firm będzie przekazywany materiał który je oczernia oraz nr. IP osoby wypowiadającej się. Dodatkowo osoba która bezpodstawnie pomówi jakąś firmę będzie miała usuwane konto.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Pegaz » 5/3/2009, 18:12

Kupilem motocykl w MM mniej wiecej rok temu. Bylo to jajko 3/4 K6. Otrzymalem informacje co sie mu wczesniej stalo. Przejechalem nim 8k kilometrow i nic sie nie dzieje. Moze trafilem na dobry egzemplarz?
Najbardziej mnie bulwersuje podejscie "klienmotomotion". Jak narazie naliczylem chyba na 4-ech forach dokladnie tego samego posta o skargach, zalach i takie tam. To bylo ewidentnie robienie "zlej" reklamy.

Ja mam jak najbardziej dobra opinie o MM i przy zakupie nastepnego moto na pewno zobacze ich oferte.
Pegaz
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5/3/2009, 17:55
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do Katalogu Firm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr
cron