[skutery] Piaggio MP3 trójkołowa rewolucja
Posty: 17
• Strona 1 z 1
[skutery] Piaggio MP3 trójkołowa rewolucja
Dyskusja na temat: Piaggio MP3 trójkołowa rewolucja
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Piaggio MP3 trójkołowa rewolucja
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Piaggio MP3 trójkołowa rewolucja
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co otzymamy z rownania: (Piaggio mp3 + BMW c1) - dzwigienki i duperele = ?!, ... moze bezpieczny i stabilny pojazd miejski? ...elekrryczny? ... hybrydowy? ...powszechny!!! znaczy tani! Pomysl dobry, wart dalszych prac rozwojowych.<br><hr>Edek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam wszystkich zwolenników skuterów szczerze mówiąc bardzo mi sie podoba ten skuter mp3 jest rewelacją w tej klasie tylko cena przeraża .<br><hr>mirek651965
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W Paryżu bardzo dużo widać na ulicach tych MP3. Ale tam są nieco inne ralia - cena nie jest tak przerażająca dla Francuzów, a samochód w Paryżu jest niepraktyczny z powodu korków i braku miejsc do parkowania. Dlatego na ulicach widać eleganckie damy i kostiumikach od Deni Cler i szpilkach, popylające do biura właśnie takimi MP trójkami. Czyli tam, to nie jest pojazd dla fascynatów, lecz praktyczny środek lokomocji, dla tych, który może troszkę boją się poślizgu na dwóch kółkach.<br><hr>KwachsKomentatorzy napisał(a):Co otzymamy z rownania: (Piaggio mp3 + BMW c1) - dzwigienki i duperele = ?!, ... moze bezpieczny i stabilny pojazd miejski? ...elekrryczny? ... hybrydowy? ...powszechny!!! znaczy tani! Pomysl dobry, wart dalszych prac rozwojowych.<br><hr>Edek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Skuter jest swietny i niepodzielam uwagi o przechylach itp.Komentatorzy napisał(a):czy ktos na nim jeździł ,czy cena przekłada się na wygode jazdy?
<br><hr>martin189<br>
Szybko docenic mozna przyczepnosc i wygode przy stawaniu na swiatlach czy parkowaniu.
Kupilem wersje 125cc za £4k ale juz wiem,ze skuter jest wart kazdego pensa.
nie mam prawka na motor.
Ale piaggio sprzedaje modele LT 250cc i 400cc na ktore wystarczy zwykle prawko na samochod.
Jest swietny!
Wrazenia jak jazda na Jet Sky przy spokojnej wodzie.
Do domu mam trase ok 27mil. bez lamania ograniczen prawnych 50mph z Lka. jade 45min. Mam ok 19 swiatel i 9rond.Kiedy sa duze korki 55min. Kolega nawet jedzie 3h )) samochodem oczywiscie ))
jezeli masz jakies obawy co do jazdy skuterem czy motorem itp to napewno MP3 zmieni to radykalnie.
polecam jeszcze kask wraz ze stereofonicznym bluetooth.
Skuter posiada 2wbudowane showki gdzie z latwoscia schowasz 2 kaski ,pokrowiec i cos na deszcz.
Polecam z cala odpowiedzialnoscia.
Pozdrawiam<br><hr>bXXs
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Skuter jest wart kazdego pensa.
Bardzo stabilny,dynamiczny i bezpieczny.
Przechyly na mokrej powierzchni rozwalaja impreze, inne motory czy skutery zostaja w rowach.
Parkowanie jest genialne. Poprostu stajesz,zaciagasz reczny hamulec i do widzenia. Skuter jest ciezki wiec bardzo ciazko go urasc jezeli go nie zapniesz (Londyn).
Schowek pod siedzenie zmiesci duzy kask +pokroweic na motor i spodnie ochronne przed deszczem.
Schowek z tylu zmiesci kask i soldne zapiecie.
Z przodu jest sporo miejsca na duza nawigacje,ktora latwo podlaczyc do ogromnej baterii pod siedzeniem.
Spalanie. ok 10litrow na 120mil. 2 litry rezerwy, wole nie ryzykowac bo juz kiedys pchalem mniejszy motorek.
Doswiadczenia z jazdy 125cc (brak prawka na motor) zmusily mnie do oszczednosci by kupic LT400 nowa seria Piaggio gdzie (UK) nie wymagane jest prawko na motor tylko samochodowe.
Warto!
£6k za 400cc juz w poazdzierniku <br><hr>bXXs
Bardzo stabilny,dynamiczny i bezpieczny.
Przechyly na mokrej powierzchni rozwalaja impreze, inne motory czy skutery zostaja w rowach.
Parkowanie jest genialne. Poprostu stajesz,zaciagasz reczny hamulec i do widzenia. Skuter jest ciezki wiec bardzo ciazko go urasc jezeli go nie zapniesz (Londyn).
Schowek pod siedzenie zmiesci duzy kask +pokroweic na motor i spodnie ochronne przed deszczem.
Schowek z tylu zmiesci kask i soldne zapiecie.
Z przodu jest sporo miejsca na duza nawigacje,ktora latwo podlaczyc do ogromnej baterii pod siedzeniem.
Spalanie. ok 10litrow na 120mil. 2 litry rezerwy, wole nie ryzykowac bo juz kiedys pchalem mniejszy motorek.
Doswiadczenia z jazdy 125cc (brak prawka na motor) zmusily mnie do oszczednosci by kupic LT400 nowa seria Piaggio gdzie (UK) nie wymagane jest prawko na motor tylko samochodowe.
Warto!
£6k za 400cc juz w poazdzierniku <br><hr>bXXs
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To wcale nie jest opracowane przez Piaggio ten skuter to nic innego jak Italjet Scoop którego plany zostały sprzedane Piaggio po upadku Italjet Moto jedyne co jest w nim zmienione to silnik i wyglad bo technika zawieszenia nie została zaprojektowana przez Piaggio moze go ulepszyli nie wiem nie dowiemy się bo Italjet Moto nie ma pieniędzy na produkcje i sprzedaż Scoopa<br><hr>ITKomentatorzy napisał(a):Skuter jest wart kazdego pensa.
Bardzo stabilny,dynamiczny i bezpieczny.
Przechyly na mokrej powierzchni rozwalaja impreze, inne motory czy skutery zostaja w rowach.
Parkowanie jest genialne. Poprostu stajesz,zaciagasz reczny hamulec i do widzenia. Skuter jest ciezki wiec bardzo ciazko go urasc jezeli go nie zapniesz (Londyn).
Schowek pod siedzenie zmiesci duzy kask +pokroweic na motor i spodnie ochronne przed deszczem.
Schowek z tylu zmiesci kask i soldne zapiecie.
Z przodu jest sporo miejsca na duza nawigacje,ktora latwo podlaczyc do ogromnej baterii pod siedzeniem.
Spalanie. ok 10litrow na 120mil. 2 litry rezerwy, wole nie ryzykowac bo juz kiedys pchalem mniejszy motorek.
Doswiadczenia z jazdy 125cc (brak prawka na motor) zmusily mnie do oszczednosci by kupic LT400 nowa seria Piaggio gdzie (UK) nie wymagane jest prawko na motor tylko samochodowe.
Warto!
£6k za 400cc juz w poazdzierniku <br><hr>bXXs<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To wcale nie jest opracowane przez Piaggio ten skuter to nic innego jak Italjet Scoop którego plany zostały sprzedane Piaggio po upadku Italjet Moto jedyne co jest w nim zmienione to silnik i wyglad bo technika zawieszenia nie została zaprojektowana przez Piaggio moze go ulepszyli nie wiem nie dowiemy się bo Italjet Moto nie ma pieniędzy na produkcje i sprzedaż Scoopa<br><hr>ITKomentatorzy napisał(a):Skuter jest wart kazdego pensa.
Bardzo stabilny,dynamiczny i bezpieczny.
Przechyly na mokrej powierzchni rozwalaja impreze, inne motory czy skutery zostaja w rowach.
Parkowanie jest genialne. Poprostu stajesz,zaciagasz reczny hamulec i do widzenia. Skuter jest ciezki wiec bardzo ciazko go urasc jezeli go nie zapniesz (Londyn).
Schowek pod siedzenie zmiesci duzy kask +pokroweic na motor i spodnie ochronne przed deszczem.
Schowek z tylu zmiesci kask i soldne zapiecie.
Z przodu jest sporo miejsca na duza nawigacje,ktora latwo podlaczyc do ogromnej baterii pod siedzeniem.
Spalanie. ok 10litrow na 120mil. 2 litry rezerwy, wole nie ryzykowac bo juz kiedys pchalem mniejszy motorek.
Doswiadczenia z jazdy 125cc (brak prawka na motor) zmusily mnie do oszczednosci by kupic LT400 nowa seria Piaggio gdzie (UK) nie wymagane jest prawko na motor tylko samochodowe.
Warto!
£6k za 400cc juz w poazdzierniku <br><hr>bXXs<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Biednemu Polakowi pozostaje tylko wysłużony Simsonek albo gówniany skuter "made in China"' który rozsypie się po roku i będzie dużo szczęścia, jeśli nie pogubi kół podczas jazdy albo rama nie pęknie na spawie. <br><hr>MoleXKomentatorzy napisał(a):Co otzymamy z rownania: (Piaggio mp3 + BMW c1) - dzwigienki i duperele = ?!, ... moze bezpieczny i stabilny pojazd miejski? ...elekrryczny? ... hybrydowy? ...powszechny!!! znaczy tani! Pomysl dobry, wart dalszych prac rozwojowych.<br><hr>Edek<br>Komentatorzy napisał(a):W Paryżu bardzo dużo widać na ulicach tych MP3. Ale tam są nieco inne ralia - cena nie jest tak przerażająca dla Francuzów, a samochód w Paryżu jest niepraktyczny z powodu korków i braku miejsc do parkowania. Dlatego na ulicach widać eleganckie damy i kostiumikach od Deni Cler i szpilkach, popylające do biura właśnie takimi MP trójkami. Czyli tam, to nie jest pojazd dla fascynatów, lecz praktyczny środek lokomocji, dla tych, który może troszkę boją się poślizgu na dwóch kółkach.<br><hr>Kwachs<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam,Będe sprzedawał swoje mp-3 125 2007r tylko tak koło zimy bardziej więc jak ktoś bedzie zainteresowany to dzwonić podaje telefon 78 567 49 35 Pozdrawiam.<br><hr>piaggiooooo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co za nieuk to pisał? Zero znajomości tematu, mógł chociaż trochę pojeździć na Piaggio MP-3.<br><hr>Tom
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam mam problem. Posiadam Piaggio MP3 250 2007r skuter stał przez zimę nie używany i gdy przyszedł sezon przejechałem się i jest wszystko ok oprócz blokady na kola nie wiem jak to się dokladnie nazywa aczkolwiek chodzi o to że gdy naciskam przycisk blokady tych kół to nic się nie dzieje nie blokuje ani nawet nie pali sie ta pomarańczowa kłódka która powinna migać. Nie miga.... rozebrałem czasze i powierzchownie sprawdzałem ale wszystko wygląda ok gdy pociagnę za linke i zacisne linkę to jak wiadomo blokuje się no ale to jak trzymam własną siłą i zapala się pomarańczowa kłódka i jest tylko piiiiip, piiiip o i tyle. Czy ktoś miał taki problem ? czy ktoś wie o co chodzi ? prosze... pomocy
- patryko40
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 19/4/2010, 17:03
- Lokalizacja: Warszawa
Czy za parkowanie MP3 Piaggio 125cc z L-ka w Londynie trzeba płacić jak za auto? Dzis znajomy mi tak powiedział i nie chce mi sie w to wieżyc. Ma ktoś jakieś doświadczenia z trzykołowcem w Londynie? Zamierzam kupić MP3 Piaggio Yurban 125cc i troche mnie to przeraziło.<br><hr>Greg
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie placi sie za parkingi i cc, niemniej jednak w niektorych dzielnicach za motory/skutery trzeba placic, bodaj na chelsea trzeba bulic, kolega tam za burgmana dostal bilecik <br><hr>CzesioKomentatorzy napisał(a):Czy za parkowanie MP3 Piaggio 125cc z L-ka w Londynie trzeba płacić jak za auto? Dzis znajomy mi tak powiedział i nie chce mi sie w to wieżyc. Ma ktoś jakieś doświadczenia z trzykołowcem w Londynie? Zamierzam kupić MP3 Piaggio Yurban 125cc i troche mnie to przeraziło.<br><hr>Greg<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości