Zobacz wątek - cbr 250

cbr 250

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

cbr 250

Postprzez jajko » 21/1/2009, 19:41

czy w polsce mozna nabyc cbr 250 czy tylko import wchodzi w gre?

zastanawia mnie dlaczego produkcja cbrki 250 skonczyla sie w latach 90 , a to taka piekna maszyna.

Obrazek



http://pl.youtube.com/watch?v=hNCpMYNUszU

brzmi jak F1
jajko
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2/4/2007, 19:38


Postprzez dr.artur » 21/1/2009, 19:49

tez sie zastanawiam czemu nie robia takich moto juz a czemu 400 tez nie produkuja ? kto to wie
dr.artur
 

Postprzez jajko » 21/1/2009, 19:52

jedyna alternatywa dzisiaj to kawasaki 250 , honda czy yamaha moglaby wkoncu zrobic nowa 250
jajko
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2/4/2007, 19:38

Postprzez Movi » 21/1/2009, 19:59

Ale Kawka 250 jest niczego sobie na prawdę. Nie miałem okazji dosiąść, ale widziałem jak stała i w jeździe też się ładnie prezentuje jak na tą pojemność.
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez SHVAYA » 21/1/2009, 20:06

ale nie kreci sie do 16krpm ;P czy tam 18 :D
Obrazek
Peugeot Vivacity -> '06 Kawasaki Ninja 250 :D:D:D
Avatar użytkownika
SHVAYA
Bywalec
 
Posty: 687
Dołączył(a): 23/11/2008, 19:52
Lokalizacja: Piła, Wlkp

Postprzez jajko » 21/1/2009, 20:07

20 ;D
jajko
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2/4/2007, 19:38

Postprzez dr.artur » 21/1/2009, 20:07

czyli jednak dobrze widzialem ten obrotomierz 45koni z 250cm niezle
dr.artur
 

Postprzez SHVAYA » 21/1/2009, 22:13

jak sie oglada filmiki na yt to wiekszosc kamer nie lapie juz dzwieku powyzej 16krpm ;D
Obrazek
Peugeot Vivacity -> '06 Kawasaki Ninja 250 :D:D:D
Avatar użytkownika
SHVAYA
Bywalec
 
Posty: 687
Dołączył(a): 23/11/2008, 19:52
Lokalizacja: Piła, Wlkp

Postprzez jajko » 22/1/2009, 13:21

najladniejsza cbrka 250 jaka widzialem, pieknie zadbana! :)

Obrazek

Obrazek


w dodatku na sprzedaz , ale w australii ;p koles chce za nia 6000$ australijskich czyli jakies 13 tys pln

rocznik 98
jajko
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2/4/2007, 19:38

Postprzez leff » 22/1/2009, 13:28

zmien Australia na Austria i bedziem ja sciagac :-)
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez jajko » 22/1/2009, 13:31

hehe , z tego co znalazlem w necie to w europie i stanach ich nie ma w duzych ilosciach .

Produkcja byla w japoni w latach 89-96 i w australii chyba 2 lata wiecej czy 3.

Wiec po cbrke 250 trzeba tam sie udac :p.

nawet dealerzy australijscy sprzedaja wogole nie jezdzone 10-letnie 250 jako "nowe" co jest malym przekretem bo biora za nie wiecej.
jajko
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2/4/2007, 19:38

Postprzez dr.artur » 22/1/2009, 13:40

ciekawe ile by nowa teraz kosztowala niorac pod uwage ze tyle obrotow kreci pewnie pod 30 tys by cena byla
dr.artur
 

Postprzez icid » 22/1/2009, 21:45

Miałem VTR 250 nawet przyjemny motorek ale w trasie niestety brak mocy daje o sobie znać, poza tym obroty które kręci taki silnik dość skutecznie obniżają jego żywotność. Jak ktoś kupuje 250 to raczej do kręcenia się w koło komina albo do nauki :)
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Kurt » 23/1/2009, 01:15

Nie oszukujmy się. 250 w 4t to ma ok30KM w 2t powiedzmy z 60. Albo chcemy osiagi wtedy 2t np RS250 albo żywotność i ekonomię np CB250 albo nowa CBF250, taką na kursie jeździłem, całkiem sympatyczna. Obawiam się, że w europie motocykle klasy 250 traktuje się trochę po macoszemu i dlatego tak mało ich jest. Najnowsze dziecko Kawasaki czyli Ninja 250 jest bardzo fajne i miejmy nadzieję, że pojawią się jacyś konkurenci innych marek. Jeśli interesują Cię sporty, trochę tańsze niż nowa kawa, to moźe ZZR250 chociaż ich też za wiele nie ma na rynku:(
Avatar użytkownika
Kurt
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21/1/2009, 14:21
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez jajko » 23/1/2009, 11:04

Icid z tego co wyczytalem to te cbrki 250 do 100 tys km jezdza bezproblemowo.
jajko
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2/4/2007, 19:38

Postprzez dr.artur » 23/1/2009, 11:29

ladniutka to musze przyznac
dr.artur
 

Postprzez mognilwo » 23/1/2009, 11:59

Taką 250 bym nie pogardził, spoko moto.Dżwięk silnika bardzo przyjemny dla ucha w przeciwieństwie do reszty motocykli o tej samej pojemności.
http://pl.youtube.com/watch?v=nAJmNQ0Z6 ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx ... re=related
Avatar użytkownika
mognilwo
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 10/12/2008, 19:27

Postprzez jajko » 23/1/2009, 15:18

dzieki temu ze takie obroty kreci ;)
jajko
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2/4/2007, 19:38

Postprzez icid » 23/1/2009, 16:25

jajko napisał(a):Icid z tego co wyczytalem to te cbrki 250 do 100 tys km jezdza bezproblemowo.
Moja VTR zrobiła 93 tys przebiegu i silnik rozsypał się w mak. Wszystkie przeglądy miała robione na czas i była jeżdżona turystycznie, naprawdę spokojenie od nowości. Także myśle że wszystko zależy od właściciela jak moto było pałowane to taka 250 nie zrobi 50 tys.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez jajko » 6/5/2009, 22:02

najpiekniejszy fireblade 250 jakiego widzialem :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek
jajko
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2/4/2007, 19:38



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na gr