GSXR 750
Posty: 4
• Strona 1 z 1
GSXR 750
jak w temacie, rok 2006, black edition, przeszukalem forum ale przebic sie przez taka sterte smieci zeby odszukac cos interesujacego graniczy z cudem, sprawa ma sie tak ze pan w salonie byl bardzo mily i zakupilem dzisiaj spontanicznie taka maszynke na przyszly sezon, wlascicieli takich maszynek prosilbym o jakies wskazowki na co jest wrazliwy, na co uwazac i czego pilnowac, ile pali taki motocykl? pytam czysto z ciekawosci zeby miec odniesienie czy wszystko z moja sztuka jest ok, ogolnie wady i zalety mile widziane
z gory dzieki wszystkim chetnym do pomocy
Pozdrawiam
Irek
z gory dzieki wszystkim chetnym do pomocy
Pozdrawiam
Irek
na stanie
trx 450r
ktm 530 excr
gsxr 750
trx 450r
ktm 530 excr
gsxr 750
- irko
- Świeżak
- Posty: 191
- Dołączył(a): 28/5/2008, 19:41
- Lokalizacja: że znowu
W tym dziale jest świeży temat odnośnie przygotowania GSXR 600 do sezonu. Tam jest wszystko ładnie wyjaśnione czym powinieneś się zainteresować. 750 i 600 to bliźniacze konstrukcje. Różnice w silniku są pod względem ekspolatacyjnym do pominięcia(oprócz mocy oczywiście).
Spalanie na jakie możesz liczyć to od 6 do 10 litrów zależnie od warunków jazdy. A wrażliwy jest jak każdy sprzęt tej klasy na odpowiednie serwisowanie (w necie znajdziesz serwisówkę Haynes'a na pewno, tam wszystko jest), oraz na jakość użytych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności oleju.
Jeśli nie jeździłeś wcześniej mocnym sprzętem to mniej się na baczności, bo 3/4 robi robotę.To 150 koni, i dostaje potężnego kopa ok 7-8tys obrotów
Spalanie na jakie możesz liczyć to od 6 do 10 litrów zależnie od warunków jazdy. A wrażliwy jest jak każdy sprzęt tej klasy na odpowiednie serwisowanie (w necie znajdziesz serwisówkę Haynes'a na pewno, tam wszystko jest), oraz na jakość użytych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności oleju.
Jeśli nie jeździłeś wcześniej mocnym sprzętem to mniej się na baczności, bo 3/4 robi robotę.To 150 koni, i dostaje potężnego kopa ok 7-8tys obrotów
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
dzieki wielkie kolego, poczytam, nie wiem jeszcze jak sie ma V-lka to tej rzedowki bo jezdzilem wczesniej a w zasadzie dalej mam vtr-e i chcialem cos bardziej zwrotnego na miasto jednoczesnie nie odbierajac sobie typowego sporta, gixer troche szybszy ale z vtr nie ma jakiejs przepasci tylko inne krecenie obrotami dojdzie wiec na pewno damy rade 

na stanie
trx 450r
ktm 530 excr
gsxr 750
trx 450r
ktm 530 excr
gsxr 750
- irko
- Świeżak
- Posty: 191
- Dołączył(a): 28/5/2008, 19:41
- Lokalizacja: że znowu
Ja się przestawiałem też z Vki na rzędówkę. Powiem ci, że mi dużo bardziej pasuje chrakterystyka oddawania mocy i łatwo się przestawić. Fakt, Vka lepiej ciągnie od dołu. Wcześnie zaczyna, ale też wcześnie kończy, i powyżej 9tys obrotów nie dzieje się zbyt wiele. Tu przy tych obrotach zabawa dopiero zaczyna. Do tego nie ma szarpania przy jeździe z małymi prędkościami na niskim biegu, i zdecydowanie mniejsze spalanie.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości