Zobacz wątek - CBR 900 RR

CBR 900 RR

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

CBR 900 RR

Postprzez Pawcio415 » 13/1/2009, 10:58

Siema!
Z przyczyn niezaleznych musze zrezygnowac z nowego moto w tym sezonie wiec pozostaje mi jedynie lekko zmodyfikowac mojego Bladego.
Co moge zrobic zeby nadawal sie do dalekiej turystyki?
Nie moge wywalic za wiele kasy ale tak se mysle,ze na poczatek wyzsza szyba,tekstylne sakwy na tyl oraz wyzsza kiera.

I tu wlasnie pytanie o kiere...

Jaka moge zalozyc?
Oprocz oryginalnej wiem,ze pasuja proste typowo stunterskie ale nie wiem jak sie to sprawdzi w trasie.
A moze pobawic sie w jakies dystanse zeby podwyzszyc ta co jest?

Na oryginalnej jezdzi sie fajnie tylko nadgarstki nie wytrzymuja.

Co innego jeszcze mozecie poradzic?

Thanks from the mountain (czyt.z gory dzieki) :)
Ostatnio edytowano 13/1/2009, 14:47 przez Pawcio415, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge


Postprzez melvin » 13/1/2009, 11:12

ja jeździłem na SC33 z szeroką kierownicą, czułem się tak wygodnie jak na CB czy hornecie, jedynie nadgarstki bolały od dużej zębatki z tyłu :)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Pawcio415 » 13/1/2009, 11:14

Wlasciwie to tylko o te nadgarstki mi sie rozchodzi bo przebiegi rzedu 2700 km na raz nie sa mi obce :)
Polroczne rzedu 20 tys km tez nie
No ale nadgarstki juz nie wytrzymuja niestety :(
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge

Postprzez melvin » 13/1/2009, 11:19

mnie to nadgarstki zabolały bo jechałem na zębatce 56zębów z tyłu, a to już wstawało z 3 z gazu na koło...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez norban » 13/1/2009, 18:24

Zastanów sie z ta kiera bo jak ja zalozysz to niebeda bolec cie nadgarstki ale bedziesz mial mniejsza oslone przed wiatrem bo bedziesz bardziej wyprostowany pozatym bedziesz musial przerobic jakos lusterka bo przy prostej kierze musisz zdjac stelaz na ktorym trzymaja sie lusterka bo niebedziesz mogl skrecic kierownica.
RD350>FZR750>CBR1000>ZZR600>2xFZR1000EXUP>RN09
norban
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 26/1/2007, 19:55

Postprzez zephyr47 » 13/1/2009, 19:11

Też miałem okazję jechać na prostej i w dodatku z 17 z przodu i muszę powiedzieć, że jeździ się lepiej niż myślałem. Tylko, że takie zestawienie skłania bardziej do stuntowania niż turystyki :P Dużo łatwiej idzie na koło bo jest przesunięty środek ciężkości itp. Wystarczy dać maxa w palnik i pion (bez szarpania):D Nie wiem czy wiatr aż tak mocno potrafi przeszkadzać żeby szybke trzeba było podnosić jak się jest dobrze ubranym, (w sumie jak śmigam to przeważnie leże więc mogę nie wiedzieć;P) kołnierz na kark czyni cuda ;-), na pewno koło 17 i kiera wysoka ci doda komfortu jazdy. Dodatkowo "tankbag" na bak ew. jakieś kufry boczne i wio :D
Lewy pas, gaz na koło -Wtedy czuje się wesoło ;]
Avatar użytkownika
zephyr47
Bywalec
 
Posty: 801
Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez elco » 13/1/2009, 19:36

Ja bym proponowal jeszcze zmienic kanape. Calkiem niedawno znalazlem kilka firm zajmujacych sie tapicerstwem motocyklowym. Mysle, ze warto zainwestowac w cos bardziej komfortowego.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Pawcio415 » 13/1/2009, 22:09

Dzieki za info!
Kanapa jest ok wiec raczej zostanie,
kolo z przodu narazie tez musi zostac
Nie wiedzialem tylko,ze zalozenie prostej kiery wiaze sie z przerobka przodu,ze lusterka nie pasuja itd.
A sa jakies zestaw podwyzszajace to tego modelu motocykla?
Wiatr mi nie przeszkadza :)
W tym(tamtym) roku zrobilem 40 tys km z czego wiekszosc w deszczu i przy wietrze takze o to sie nie boje bo dam se rady.
Jedynie co to chce odciazyc nadgarstki.
Mozna sciskac bak kolanami no ale nie przez kilkaset kilometrow bez przerwy,prawda?!
Tankbag i askwy juz sa.Zostaje wiec tylko kiera...
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge

Postprzez zephyr47 » 13/1/2009, 22:38

Ale to, że fajery mają strasznie nisko położoną kierę to akurat prawda. A co do zmiany kiery to trzeba zmienić stelaż, i jeszcze półkę więc takie proste to to nie jest. Koszt 600-800zł. Tak samo felga z 600zł kosztować będzzie... Kasa, kasa kasa....
Lewy pas, gaz na koło -Wtedy czuje się wesoło ;]
Avatar użytkownika
zephyr47
Bywalec
 
Posty: 801
Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez melvin » 13/1/2009, 23:27

felga 16" zakładana była do fajery aby zapobiec "unoszeniu" przodu w czasie hamowania w zakręcie, teraz zakłada się do 900rr felgi 17", ale tylko w motocyklach do stuntu, powód to problem z kupieniem opony 16" a w stuncie przód zużywa się bardzo szybko... do turystyki nie musisz zmieniac felgi, a koszt wcale nie jest tak duży jak napisał zephyr... ogólnie zmieniając przednią 16" na 17" musisz dorobić dystanse.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez zephyr47 » 14/1/2009, 08:37

Interesowałem się tym też niedawno i mi zrobili taki właśnie kosztorys. W rezultacie wolałem kupić oponę 16 na przód za 480zł (+50zł przekładka) bo było to tańsze rozwiązanie...

Ps.
ścigacz.pl napisał(a):Jak zostało to powiedziane już wcześniej, motocykl jest podatny na przeróbki. I to nie tylko te w obrębie silnika. Każdy, kto chce używać motocykla do turystyki, powinien zainwestować w wyższą szybę oraz szeroką (wysoką) kierownicę wraz z półką. Najtańsza półka firmy Lucas pod prostą kierownicę to wydatek rzędu 800zł. Dzięki temu pozycja staje się bardziej wygodna, nadgarstki są odciążone, a komfort podóżowania tym motocyklem wzrasta.


http://www.scigacz.pl/CBR,900RR,Fireblade,160.html
Lewy pas, gaz na koło -Wtedy czuje się wesoło ;]
Avatar użytkownika
zephyr47
Bywalec
 
Posty: 801
Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez Pawcio415 » 14/1/2009, 09:20

Czyli w 1 tys zl powinienem sie zamknac ze wszystkim...Nie jest zle!
Dzieki za info!

Aha...jak juz zaloze prosta i wyzsza kiere to odciaze nangarstki a co z lokciami i ramionami?
To zupelnie inna pozycja przeciez.Cale cialo ma wymuszona pozycje lezaca a rece beda wyzyj wtedy.
Do stuntu ok. ale jak sie to spisze w trasie?
Zdaje sobie sprawe,ze ze supersporta nie zrobie turystyka ale nie chce zalowac potem decyzji o zmianie kiery.Nie chce zeby sie okazalo,ze ogolna pozycja w trasie bedzie nie do zniesienia...

Sorki za dziwne pytania ale chce wiedziec jak najwiecej o tym.
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge

Postprzez melvin » 14/1/2009, 12:19

zephyr wystarczy trochę pokombinować i masz to w wiele niższej kasie...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Brachu » 18/1/2009, 23:31

Myślę że dało by się na pewno taniej niż tysiąc, jest jeszcze sprawa przewodów chamulcowych do prostej kierownicy czy nie będą za krótkie.
Brachu
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 18/11/2008, 18:48
Lokalizacja: Gorlice / Kraków

Postprzez Sureal » 19/1/2009, 00:28

<b>elcommendante</b>

Mógłbyś rozwinąć temat siedzeń? W poprzedniej fazerze miałem customową kanapę i byłą o niebo lepsza od oryginały. W nowej też chciałem zmienić, ale ceny latają od 1000 do 2000 zł - jakiś kosmos.

Masz może jakiś dobrych tapicerów?

Pozdr.
Sureal
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30/6/2008, 23:41
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Brachu » 19/1/2009, 11:37

Napewno kanapa odgrywa dużą rolę w komforcie podróży sam jestem ciekawy.

Pozdrawiam
Brachu
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 18/11/2008, 18:48
Lokalizacja: Gorlice / Kraków

Postprzez Pawcio415 » 19/1/2009, 21:54

Nie kumam o co chodzi z ta kanapa.
Myslicie,ze inna wysciolka odciazy rece?
Bo na seryjna kanape w Bladym nie moge narzekac.
Wysiedzialem bez przerwy 22 godziny i jeszcze mi malo bylo wiec w domu zrzucilem plecak i jeszcze bak paliwa wyjezdzilem.
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge

Postprzez Sureal » 19/1/2009, 22:25

Ja miałem bagstera i oryginała. W yamasze są cholernie niewygodne oryginalne kanapy. Trzeba się przejechać powiedzmy z 3 godzinki na jednej i na drugiej, żeby poczuć różnicę. Nie chodzi tu o ręce, ale o to, żeby wygodnie siedzieć.
Sureal
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30/6/2008, 23:41
Lokalizacja: Poznań

Postprzez matsze19 » 20/1/2009, 18:09

Sureal ma 100% racje
matsze19
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 23/2/2008, 08:49
Lokalizacja: opole



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr