Szersza opona do JAJKA
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Szersza opona do JAJKA
witam szukałem wcześniej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie ale nie znalazłem więc zapytam posiadaczy gsxf czy tylna opona o rozmiar szersza sie sprawdza i czy wogle można ją zastosować a chodzi mi o 160/70/17 ?? dzięki za pomoc
GSX 750 F
-
KOSA - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 14/3/2008, 21:42
- Lokalizacja: wawa/śró-płd
ja będę może i nudny, ale powiem, że najlepszym rozwiązaniem jest założenie ogumienia fabrycznego, takiego jakie zaliceił producent
wiem , że się powtarzam, ale nikt z nas nie posiada na tyle pieniędzy i narzędzi pomiarowych, aby móc przewidzieć jak taki nieoryginalny "laczek" się będzie zachowywał
moim zdaniem konstruktorzy mieli więcej pieniędzy na testy i nie dla kozery wybrali taki, a nie inny rozmiar opony
coś za tym przemawiało
więc jeżeli chcesz poprawiać fabrykę to uwzględnij, że wybrali dedykowany rozmiar nie dla checy
wiem , że się powtarzam, ale nikt z nas nie posiada na tyle pieniędzy i narzędzi pomiarowych, aby móc przewidzieć jak taki nieoryginalny "laczek" się będzie zachowywał
moim zdaniem konstruktorzy mieli więcej pieniędzy na testy i nie dla kozery wybrali taki, a nie inny rozmiar opony
coś za tym przemawiało
więc jeżeli chcesz poprawiać fabrykę to uwzględnij, że wybrali dedykowany rozmiar nie dla checy
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Tak ja tysz jestem za,staram się zawsze wybierać oryginalne części i trzymać tego co producent zaleca ale słysząc tyle o poszeżaniu sobie tylnego kapcia byłem po prostu ciekaw czy ktoś ma doświadczenia a'propos jajka PZDR!!!
GSX 750 F
-
KOSA - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 14/3/2008, 21:42
- Lokalizacja: wawa/śró-płd
Bandity starsze miały opony 150 tył i 110 przód, a te powyżej 1998r. 160 i 120, więc teoretycznie jeśli z tyłu ma być 160, to z przodu musi być 120.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
pamietajcie ze tylna oppona jest uzalezniona od przedniej i odwrotnie.... jesli zmienisz ktoras z nich zmienia sie kat nachylenie powstaly z wielkosci "grzyba opony" czyli sa dwa rozne katy wiec motocykl moze no uciekac przodem lub "nadrzucac" tylem albo odwrotnie ... mam nadzieje ze kumacie o co mi chodzi..;>???
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Dokładnie podpisuje się pod słowami limak'a14 i YZF R1!!!!
P.S. Jakieś kompleksy Ci dokuczają, że chcesz większe laki zapodawać? Może poprostu zapodaj sobie Chopera i wpie** do tyłu takiego laka jak z tyłu mają Ferrari!
P.S. Jakieś kompleksy Ci dokuczają, że chcesz większe laki zapodawać? Może poprostu zapodaj sobie Chopera i wpie** do tyłu takiego laka jak z tyłu mają Ferrari!
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Ale zakladali wezsze, a nie szersze. Szersza opona z tylu uwydatnia moment prostujacy w zakrecie.
Energie ist nichts ohne Steuerung.
Nie jest dla mnie ważna Twoja ranga na forum, staż, ilość wypisanych postów, dla mnie jesteś człowiekiem i tylko w takich kategoriach Cię postrzegam.
Nie jest dla mnie ważna Twoja ranga na forum, staż, ilość wypisanych postów, dla mnie jesteś człowiekiem i tylko w takich kategoriach Cię postrzegam.
-
OvertakeR - Świeżak
- Posty: 170
- Dołączył(a): 21/12/2008, 13:53
kolego ja mam jojo z 98 roku , miałem założone oponki 120/60 zr17 i 160/60 zr 17 i powiem ci szczeze ze jak zmieniłem na orginalne zestawienie , czyli 120/70 i 150 / 70 to moto o wiele lepiej sie zachowuje na drodze , lepiej wchodzi w zakrętu i lepiej sie trzyma.
ogólnie to w tył można za..bac nawet 180 i wejdzie na styk , ale podejzewam ze hujowo bedzie sie wtedy moto prowadziło.
pozdro
ogólnie to w tył można za..bac nawet 180 i wejdzie na styk , ale podejzewam ze hujowo bedzie sie wtedy moto prowadziło.
pozdro
- gsx_750_f
- Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
- Lokalizacja: piła
pamiętajcie tesz że jajko i bandyt mają te same ramy silniki większość podzespołów rozmawiałem w weekend z ludzmi mającymi o wiele większe doświadczenie i więcej wylatanych km i opinia większości jest taka że 160 przy oryginale 150 nie tylko nie jest złe ale poprawi komfort jazdy ja spróbuje i wtedy ocenie całą sprawę PZDR!!!
GSX 750 F
-
KOSA - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 14/3/2008, 21:42
- Lokalizacja: wawa/śró-płd
B600 1996 , mam przód 120/60/17 tył 160/60/17, i jest bajka.
Wszystko się mieści nic nie poprawiałem.
Wszystko się mieści nic nie poprawiałem.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Falconiforme - a jak z prowadzeniem? Poprawa/pogorszenie?
Energie ist nichts ohne Steuerung.
Nie jest dla mnie ważna Twoja ranga na forum, staż, ilość wypisanych postów, dla mnie jesteś człowiekiem i tylko w takich kategoriach Cię postrzegam.
Nie jest dla mnie ważna Twoja ranga na forum, staż, ilość wypisanych postów, dla mnie jesteś człowiekiem i tylko w takich kategoriach Cię postrzegam.
-
OvertakeR - Świeżak
- Posty: 170
- Dołączył(a): 21/12/2008, 13:53
KOSA napisał(a):pamiętajcie tesz że jajko i bandyt mają te same ramy silniki większość podzespołów rozmawiałem w weekend z ludzmi mającymi o wiele większe doświadczenie i więcej wylatanych km i opinia większości jest taka że 160 przy oryginale 150 nie tylko nie jest złe ale poprawi komfort jazdy ja spróbuje i wtedy ocenie całą sprawę PZDR!!!
kolego , ze większosć podzespołów to sie zgodze , ale ze ramy te same ?
to chyba coś ci sie pomieszało co, bo jak na moje oko to rama z bandziora , a z jaja to 2 różne bajki.
- gsx_750_f
- Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
- Lokalizacja: piła
OvertakeR napisał(a):Falconiforme - a jak z prowadzeniem? Poprawa/pogorszenie?
Nie zauważyłem jakichkolwiek pogorszeń.
Na 100% 120/60/70 Michelin Pilot Power na przód to świetna sprawa i naprawdę później łapie poślizg niż moja poprzednia oponka.
Na 100% Metzeler Z6 jest świetny w wersji 150 na tył.
Założyłem Michelin Pilot Roda 160/60/17 na tył i jest chyba trochę lepsza.
W takim zestawie 120/160 przód/tył mam większy margines na przedniej oponie(więcej cm do zamknięcia). Ale to chyba przez Pilot Power który ma pozwalać na większe pochylenia.
Moment prostujący przy hamowaniu w zakręcie zawsze był taki sam niezależnie na jakich gumach jeździłem.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego zestawu i zawsze taką konfigurację będę polecał.
Pilot Power 120/160 na przód i tył byłby chyba świetną sprawą na głębokie pochylenia maszyn GSF czy GSX-F 600.
Z6 150-kę udało mi się zamknąć z poślizgiem, dlateo zdecydowałem się na zestaw o oczko wyżej i takiej konfiguracji będę się trzymał.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości