Zobacz wątek - na co dzien i stunt

na co dzien i stunt

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

na co dzien i stunt

Postprzez FabrykaSnow » 7/1/2009, 19:57

witam chce kupic motocykl do 6000zł
moto potrzebne do jazdy do pracy,na studia,na jakies wypady za miasto
jak i na weekendowy stunt
troche juz jezdze i olej w głowie czesto wymieniam wiec nie pytac o doswiadczenie
ale za to w stunt'sie zerowe jestem amator ale zawsze mi sie to podobało i
chciałbym spróbowac moje pierwsze moto poszło na sell wiec chciałbym zaczac sezon w mocnym akcentem choc za 6000 zł bedzie trudno ale licze na wasza pomoc.
poj. min 600
rocznik najlepiej od 94 roku
marki jakie mnie interesuja
Honda
Suzuki
Yamaha
CARPE DIEM ET MEMENTO MORI
FabrykaSnow
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 23/5/2007, 10:15
Lokalizacja: Kraków


Postprzez gumis » 7/1/2009, 20:09

za 6 patoli na psa masz cbr 600 f2, za 2 patole wiecej masz f3. motocykle praktycznie nie do zarzniecia i do jazdy na codzien bardzo przyjemne.

i suzuki gsxr 750 ale stary olejak za te kase tez bedzie. na psa tez niezly sprzet
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez AlpenGold » 7/1/2009, 20:28

Ja też polecam cbr F2 albo znajdziesz jakas f3 po wywrotce,slizgu w dobrej cenie .
Avatar użytkownika
AlpenGold
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 6/12/2008, 20:10
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez ChudyNs1 » 7/1/2009, 23:09

Jezeli chodzi Ci o coś do nauki stuntu to polecam Ci jakieś supermoto, lekkie i zrywne, ale marki konkretnej nie potrafie podać w tej cenie, musisz poprostu wejsc np. motoallegro i poszukac
Pozdr.
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez Młota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
ChudyNs1
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47

Postprzez PavloRBR » 7/1/2009, 23:11

silniczek krokowy Ci siadł 8)8) joke
do temtu to bieraj F2/3 , FZR 600 i i jak dobrze poszukasz to F4 moze kupisz ale to po szlifie dobrym ale jeśli ci chodzi o psa to jak znalazł bedzie dzisiaj na allegro widizałem nawet F4 za 4400, rozbita ale moto by zrobił 8)
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez YZF R1 » 8/1/2009, 01:13

nie kupisz jednego motocykla do tego wszystkiego... albo stunt albo wypady poza miasto to się ze sobą kłóci...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Brachu » 8/1/2009, 10:29

Wydaje mi się że do stuntu trzeba dużo większą zębatke założyć, a jeśli tak zrobisz moto będzie dużo wolniejsze. Ale może uda ci się znaleźć jakiś kompromis. Pozdrawiam
Brachu
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 18/11/2008, 18:48
Lokalizacja: Gorlice / Kraków

Postprzez limak14 » 8/1/2009, 11:59

YZF R1 napisał(a):nie kupisz jednego motocykla do tego wszystkiego... albo stunt albo wypady poza miasto to się ze sobą kłóci...

to także moje zdanie na ten temat...
nie ma takiej maszyny, która byłaby mega-uniwersalna
trzeba się zadeklarować i coś wybrać...
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez Pisiu » 8/1/2009, 14:37

Coś co jest do wszystkiego jest do d**y.. Mam 58z i jazda po mieście jeszcze spoko (chociaż nie jeżdze prawie wogóle) ale poza miastem masakra i tortura :D Chociaż możesz załozyć 50z i cieszyć sie tym i tym:P Lub wogóle na seri dawać.. Co do sprzęta f2/f3 spokojnie do 6000 tyś znajdziesz,tak na początek do ogarnięcia tematu nie ma lepszego motocykla :twisted:

PS ale lepiej nastaw sie na jedno,stunt lub co tam innego chcesz :]
Pisiu
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez mateuszz55 » 8/1/2009, 15:34

Popieram YZF R1 . Przy nauce Stuntu musisz poswiecic ten motocykl, bo napewno nie jedna glebe zachachysz ;] wiem cos o tym :D
przegladaj sobie od czasu do czasu allegro wpisujac ze chcesz motocykl o tej i tej pojemnosci do tylu złotych.. Pozdrawiam ;] zakładajac wieksza zebatke zwaz na to ze motocykl bedze miał wieksze spalanie (ale nie wiele). Sa tez plusy poniewaz skrzynia ma mniejsze obciazenia..
i plus minus tego ze bedziesz miał skrócone przełozenie ;] ja mysle ze to wiesz, wiec po co ja Ci to mowie :D hehe
Motocykle to nie wszystko, ale wszystko bez nich jest niczym..
Avatar użytkownika
mateuszz55
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 21/12/2007, 00:44
Lokalizacja: okolice Słupcy \ Konin

Postprzez kosta » 8/1/2009, 17:12

F2 ale tylko stunt
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez melvin » 8/1/2009, 17:54

jeśli 600ccm to nie jest jakieś mega kryterium to
za 6 łykasz moją CB, w mieście radzi sobie bez problemu, a i w stuncie na nich wymiatają... :)
btw. widzieliście kiedyś ER/GS/GPZ w stuncie?

a tu kilka CB w stuncie:
http://pl.youtube.com/watch?v=FqcL4PHXg7E

http://www.dailymotion.pl/related/x793c ... 2008_sport

http://pl.youtube.com/watch?v=WVwDsw_N8 ... re=related
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na gr