[skutery] Zipp Vapor
**** wam w dupe muj BASIC leci 180 troche go podwiewa ale ***.Niemam zadnej blokady.I silnik wymienilem na 900.Jest git biore wszystkich,psy zwineli mie 8 razy ale ja im spierdalalem CHWDP.I zawsze sie udało.Jak cos to wymieniajcie silniki najlepiej od YAMAHY 900,on akurat wchodzi do vapora!c;<br><hr>>DAWIDOWSKIKomentatorzy napisał(a):cześć.mam zippa vapora i zaniepokoiło mnie to jak zaczął chodzić.ponieważ zaczął strasznie ryczeć i chrzęsty dochodzą z silnika i przekładni.nie wiecie co się mogło stać??gdyby ktoś mógł mi to wytłumaczyć to proszę pisać na gg11015704<br><hr>Mateusz<br>Komentatorzy napisał(a):olbo nie nalali ci oleju do przekladni lub malo oleju w silniku abo musisz przeczyscic gaznik tez mam zappa vapora.<br><hr>Adrian Grzybek<br>Komentatorzy napisał(a):a jak to zrobic ?bo ja nie kumam.<br><hr>fraglez<br>Komentatorzy napisał(a):ty masz najebane
<br><hr>lebork i ziomki<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a ile taki silnik kosztuje bo moze bym se kupił<br><hr>PawełKomentatorzy napisał(a):cześć.mam zippa vapora i zaniepokoiło mnie to jak zaczął chodzić.ponieważ zaczął strasznie ryczeć i chrzęsty dochodzą z silnika i przekładni.nie wiecie co się mogło stać??gdyby ktoś mógł mi to wytłumaczyć to proszę pisać na gg11015704<br><hr>Mateusz<br>Komentatorzy napisał(a):olbo nie nalali ci oleju do przekladni lub malo oleju w silniku abo musisz przeczyscic gaznik tez mam zappa vapora.<br><hr>Adrian Grzybek<br>Komentatorzy napisał(a):a jak to zrobic ?bo ja nie kumam.<br><hr>fraglez<br>Komentatorzy napisał(a):ty masz najebane
<br><hr>lebork i ziomki<br>Komentatorzy napisał(a):**** wam w dupe muj BASIC leci 180 troche go podwiewa ale ***.Niemam zadnej blokady.I silnik wymienilem na 900.Jest git biore wszystkich,psy zwineli mie 8 razy ale ja im spierdalalem CHWDP.I zawsze sie udało.Jak cos to wymieniajcie silniki najlepiej od YAMAHY 900,on akurat wchodzi do vapora!c;<br><hr>>DAWIDOWSKI<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
odłącz czerwony przewód który wychodzi z silnika z lewej strony (wiązka instalacji). Złącze pod plastikiem, prawa strona. Jeśli nie znajdziesz złącza, możesz go odciąc na dowolnej długości. To cały sekret.powodzenia<br><hr>TOMO81Komentatorzy napisał(a):mam zippa Steed kończy mi się gwarancja i chciałbtm sciągnac blokade z niego mozecie mi pomuc ???<br><hr>LAKI LUK<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
odłącz czerwony przewód który wychodzi z silnika z lewej strony (wiązka instalacji). Złącze pod plastikiem, prawa strona. Jeśli nie znajdziesz złącza, możesz go odciąc na dowolnej długości. To cały sekret.powodzenia<br><hr>TOMO81Komentatorzy napisał(a):mam zippa Steed kończy mi się gwarancja i chciałbtm sciągnac blokade z niego mozecie mi pomuc ???<br><hr>LAKI LUK<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dzieki<br><hr>pawloKomentatorzy napisał(a):mam zippa Steed kończy mi się gwarancja i chciałbtm sciągnac blokade z niego mozecie mi pomuc ???<br><hr>LAKI LUK<br>Komentatorzy napisał(a):odłącz czerwony przewód który wychodzi z silnika z lewej strony (wiązka instalacji). Złącze pod plastikiem, prawa strona. Jeśli nie znajdziesz złącza, możesz go odciąc na dowolnej długości. To cały sekret.powodzenia<br><hr>TOMO81<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dzieki<br><hr>pawloKomentatorzy napisał(a):mam zippa Steed kończy mi się gwarancja i chciałbtm sciągnac blokade z niego mozecie mi pomuc ???<br><hr>LAKI LUK<br>Komentatorzy napisał(a):odłącz czerwony przewód który wychodzi z silnika z lewej strony (wiązka instalacji). Złącze pod plastikiem, prawa strona. Jeśli nie znajdziesz złącza, możesz go odciąc na dowolnej długości. To cały sekret.powodzenia<br><hr>TOMO81<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zipp vapor to jest fajny motorek nie psuje sie tylko jak sie już zepsuje to jest nie ciekaw. w moim paliwo dochodzi iskra jest a niechce odpalic <br><hr>mały
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
temacik 115km vapor zipp :)
Komentatorzy napisał(a):Mam pytanie do tego kolesia co dostał mandacik co pały go zatzymały czy robiłeś może tego vaporka na oruni bo słyszałem ze jedna taka wersja wyszła vapora z 2007 <br><hr> Łysy z GdańskaKomentatorzy napisał(a):HEY HEY HEY ja mam zippa vapora z 2007 r mam zdięte blokady spotrowy wydech TEHNIGASA chromowany ,diody led niebieskie do koloru skuta idzie mi bardzo dużo jest cylinder 80cc naraku i wał sportowy naraku filtr stożkowy i sprenżynki sprzęgła i jest zrywniejszy jest też variator sprzengło sportowe za 260zł daje mi to wszystko 21 koni a pojemność 80cc zarejestrowany na 49cc idzie mi 115 km/h wiem że nie wierzycie ale to prawda mam kilku świadków mz 250 to z miejsca zostaje na jednej z wsi to zaliczyłem mandacik było do 40km a ja miałem 110 km i **** pies mnie zatżymał i było tak ile jechałeś ja 50 a on ty miałeś ze 100wke a ja nie góra 60 a on ile ci to idzie a ja 65 więcej nie a on domnie przećeż to widac jaki tu jest duży silnik ja ma 5km a on on ma 20km on przygazyj go jo nodobrze odpaliłem i mu w p*** ostro a gliniaż to jest potwur anie zipp vapor oddał mi dokumenty i pojechałem ale mandat był na ojca hehe jak ruszałem to było po deszczu i mu w p*** a mi **** po asfalcie chodziła slalonem przez jakieś 6-8 metrów wstawiłem też obrotowież do 12 tyś obrotów krenici mi sie do 9750ob/min do czerwonego pola na obrotomieżu prędkocsc była mieżona mercedesem sprinterem z 2006 r<br><hr>motocykl jet bogiem fristayl nałogiem w latowiczu <br>
witam was wszystkich,chcialbym zabrac glos jako osoba postronna
zajmuje sie juz od 5 lat sprowadzaniem skuterow z chin prosto z fabryk posiadam tez serwis pogwarancyjny skuterow chinskich,,,,
co do wypowiedzi tego pana na temat zipp vapor ---ludzie majacy vapory i znajacy dzialanie silnika 4 suwa wiedza ze -jedynie przyspieszajac obroty silnika mozna zwiekszyc v max {czyli trzeba wymienic modul ale na jakis dobry a nie z allegro ,lecz w tym wypadku mozna uzyskac jakich gora 75 80 przy wadze 50 lub 60 kg masy ciala ,lecz korbowod moze niewyrzymac nacisku rozprezenia tloka i odsrodkowej sily ,,,,po drugie czym tym koles chamuje LUDZIE VAPORY maja bardzo slabe chamulce przystosowane do jazdy max 50 km /h hyba spadochronem chamuje ,jak czytam takie wypowiedzi to niemoge ,z tego co pisze to wlozyl ze 3000 tysiace do skutera -to zadajmy sobie pytanie dlaczego kupil jednego z najtanszych skuterow kture tak zle sie tuninguje czemu nie 2 t ??2 suwy sie tuninguje dobrze maja silnigi na licencji mineralli ,boze ludzie niewierzcie w takie brednie i niepakujcie kasy w tunigi skuterow 4t a tym bardziej chinczykow jedynie warto cylinder na 80 bo bedzie zrywniejszy i silniejszy pod gorke bedzie kolol 50 cisnol /w zaleznosci od gorki ,jesli jestescie zainteresowani napisze szerzej o technice 4t i co trzeba zrobic i co wymienic aby dalo rezultaty ale mowie z gory niepujdzie wam 115 hyba ze jak bedziecie wchodzic w atmosfere ziemi

pozdrawiam
- kobrettti
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 7/4/2009, 18:22
witam kolegow mam zipp vapor i idzie mi 70 a chce zeby szed wiecej niz 80 co mam zrobic wykrecilem srubke i to wszystko bardzo prosze o odp....<br><hr>alil
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
terz mialem problem z odkreceniem ale dorobilem takie cos z metalu i poszlo .. . mam zipp vapor i lece im 70 a chce zaby szybciej co robic prosze o odp<br><hr>aquoKomentatorzy napisał(a):MAM GO JUŻ ROK I JEST OK<br><hr>paca<br>Komentatorzy napisał(a):witam...zamierzam wrzocic mu cylek 80 i lepszy wal..to na dobry poczatek..ale nie wiem jak sie ustawia zawory jaka powinna byc odleglosc na ssacym a jaka na wydechowym..prosze o odpowiedzi.. jak ktos chce zalozyc forum albo bloga na temat vaporka to pisac na gg 8701354 <br><hr>ostaszek 8701354 gg<br>Komentatorzy napisał(a):Cześć mam problem... nie umiem wymienić paska napędowego w Zipp Smart... Co trzeba zrobić żeby go wymienić bo mam juz go kupionego ale nie wiem co dalej....
<br><hr>Kamiloso<br>Komentatorzy napisał(a):Pasek napędowy, jest pod tą czarną osłoną od silnia, odkręcasz ją, potem niestety musisz ściągnąć wariator, tylko uwarzaj żeby ci sie nie rozsypało(wariator to taka tarza z przodu silnika pod tą właśnie czarną pokrywą) żeby założyć pasek z tyłu musisz rozszeżyć te tarcze(najlepiej śrubokrętem, potem zakładasz pasek wszystko skręcasz. PS. wariator najlepiej odkręcić jest kluczem pneumatycznym. <br><hr>KORNIK<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a co daje ten tłumnik sportowy chcem go kupic tylko ze niewiem czy mi sie oplaca i prosilbym o jakas tania ale dobra firme ktora robi tlumniki do modeli zippa vapora<br><hr>aquoKomentatorzy napisał(a):MAM GO JUŻ ROK I JEST OK<br><hr>paca<br>Komentatorzy napisał(a):witam...zamierzam wrzocic mu cylek 80 i lepszy wal..to na dobry poczatek..ale nie wiem jak sie ustawia zawory jaka powinna byc odleglosc na ssacym a jaka na wydechowym..prosze o odpowiedzi.. jak ktos chce zalozyc forum albo bloga na temat vaporka to pisac na gg 8701354 <br><hr>ostaszek 8701354 gg<br>Komentatorzy napisał(a):Cześć mam problem... nie umiem wymienić paska napędowego w Zipp Smart... Co trzeba zrobić żeby go wymienić bo mam juz go kupionego ale nie wiem co dalej....
<br><hr>Kamiloso<br>Komentatorzy napisał(a):Pasek napędowy, jest pod tą czarną osłoną od silnia, odkręcasz ją, potem niestety musisz ściągnąć wariator, tylko uwarzaj żeby ci sie nie rozsypało(wariator to taka tarza z przodu silnika pod tą właśnie czarną pokrywą) żeby założyć pasek z tyłu musisz rozszeżyć te tarcze(najlepiej śrubokrętem, potem zakładasz pasek wszystko skręcasz. PS. wariator najlepiej odkręcić jest kluczem pneumatycznym. <br><hr>KORNIK<br>Komentatorzy napisał(a):terz mialem problem z odkreceniem ale dorobilem takie cos z metalu i poszlo .. . mam zipp vapor i lece im 70 a chce zaby szybciej co robic prosze o odp<br><hr>aquo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):a co daje ten tłumnik sportowy chcem go kupic tylko ze niewiem czy mi sie oplaca i prosilbym o jakas tania ale dobra firme ktora robi tlumniki do modeli zippa vapora<br><hr>aquoKomentatorzy napisał(a):MAM GO JUŻ ROK I JEST OK<br><hr>paca<br>Komentatorzy napisał(a):witam...zamierzam wrzocic mu cylek 80 i lepszy wal..to na dobry poczatek..ale nie wiem jak sie ustawia zawory jaka powinna byc odleglosc na ssacym a jaka na wydechowym..prosze o odpowiedzi.. jak ktos chce zalozyc forum albo bloga na temat vaporka to pisac na gg 8701354 <br><hr>ostaszek 8701354 gg<br>Komentatorzy napisał(a):Cześć mam problem... nie umiem wymienić paska napędowego w Zipp Smart... Co trzeba zrobić żeby go wymienić bo mam juz go kupionego ale nie wiem co dalej....
<br><hr>Kamiloso<br>Komentatorzy napisał(a):Pasek napędowy, jest pod tą czarną osłoną od silnia, odkręcasz ją, potem niestety musisz ściągnąć wariator, tylko uwarzaj żeby ci sie nie rozsypało(wariator to taka tarza z przodu silnika pod tą właśnie czarną pokrywą) żeby założyć pasek z tyłu musisz rozszeżyć te tarcze(najlepiej śrubokrętem, potem zakładasz pasek wszystko skręcasz. PS. wariator najlepiej odkręcić jest kluczem pneumatycznym. <br><hr>KORNIK<br>Komentatorzy napisał(a):terz mialem problem z odkreceniem ale dorobilem takie cos z metalu i poszlo .. . mam zipp vapor i lece im 70 a chce zaby szybciej co robic prosze o odp<br><hr>aquo<br>
Witam jak masz 2 t to jak najbardziej kupuj tlumik sportowy ale jak masz 4 t to tylko wywalisz 400 zl a osiagi wzrosna nieco,moja rada nieoplaci sie wymieniac tlumika ,zajmuje sie tuninkiem i wyscigami i powiem ci ze w 4 t niedaje roznicy mierzac moc na tylnym kole wzrazta od 3 do 10 proc
- kobrettti
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 7/4/2009, 18:22
a moze moduł sportowy wsadzic i filtr ktory juz zakupiłem co ty na to ??<br><hr>aquoKomentatorzy napisał(a):MAM GO JUŻ ROK I JEST OK<br><hr>paca<br>Komentatorzy napisał(a):witam...zamierzam wrzocic mu cylek 80 i lepszy wal..to na dobry poczatek..ale nie wiem jak sie ustawia zawory jaka powinna byc odleglosc na ssacym a jaka na wydechowym..prosze o odpowiedzi.. jak ktos chce zalozyc forum albo bloga na temat vaporka to pisac na gg 8701354 <br><hr>ostaszek 8701354 gg<br>Komentatorzy napisał(a):Cześć mam problem... nie umiem wymienić paska napędowego w Zipp Smart... Co trzeba zrobić żeby go wymienić bo mam juz go kupionego ale nie wiem co dalej....
<br><hr>Kamiloso<br>Komentatorzy napisał(a):Pasek napędowy, jest pod tą czarną osłoną od silnia, odkręcasz ją, potem niestety musisz ściągnąć wariator, tylko uwarzaj żeby ci sie nie rozsypało(wariator to taka tarza z przodu silnika pod tą właśnie czarną pokrywą) żeby założyć pasek z tyłu musisz rozszeżyć te tarcze(najlepiej śrubokrętem, potem zakładasz pasek wszystko skręcasz. PS. wariator najlepiej odkręcić jest kluczem pneumatycznym. <br><hr>KORNIK<br>Komentatorzy napisał(a):terz mialem problem z odkreceniem ale dorobilem takie cos z metalu i poszlo .. . mam zipp vapor i lece im 70 a chce zaby szybciej co robic prosze o odp<br><hr>aquo<br>Komentatorzy napisał(a):a co daje ten tłumnik sportowy chcem go kupic tylko ze niewiem czy mi sie oplaca i prosilbym o jakas tania ale dobra firme ktora robi tlumniki do modeli zippa vapora<br><hr>aquo<br>Komentatorzy napisał(a): Witam jak masz 2 t to jak najbardziej kupuj tlumik sportowy ale jak masz 4 t to tylko wywalisz 400 zl a osiagi wzrosna nieco,moja rada nieoplaci sie wymieniac tlumika ,zajmuje sie tuninkiem i wyscigami i powiem ci ze w 4 t niedaje roznicy mierzac moc na tylnym kole wzrazta od 3 do 10 proc <br><hr>kobrettti<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Polecam ci zippa vapora mam go od 2007roku i prawie mi sie nie psuje .<br><hr>PawełKomentatorzy napisał(a):jakie polecacie skutery (z gory za pomoc dziekuje)<br><hr>piotrek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam mam zipp vapora 4T z 2008 roku i mam kabel od silnika obcięty i ten różowy kabel pod siedzeniem odłączony i jedzie mi tylko 65km/h...Co zrobić zeby jechał więcej tak z 75-85 km/h ;;Z gory dziięki<br><hr>krystiian
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam Chce zdjac blokaduy z zippa vapora i niewiem jak pomoze ktos?? z gory dziekuje....<br><hr>BiOoLy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam Chce zdjac blokaduy z zippa vapora i niewiem jak pomoze ktos?? z gory dziekuje.... gg692135<br><hr>BiOoLy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tuning, tuning i jeszcze raz tuning ;pKomentatorzy napisał(a):Witam mam zipp vapora 4T z 2008 roku i mam kabel od silnika obcięty i ten różowy kabel pod siedzeniem odłączony i jedzie mi tylko 65km/h...Co zrobić zeby jechał więcej tak z 75-85 km/h ;;Z gory dziięki<br><hr>krystiian<br>
Podstawa to:
filtr paliwa - większy,
cewka sportowa,
moduł sportowy,
dobra świeca,
Po tym będzie ci leciał jakieś Max 75 ale to duży max...
Polecam jeszcze kupić sportowy wariator, cylinder co najmniej 65ccm+ głowica, i gaźnik (przynajmniej do 80ccm trzeba gaznik wymieniać, nie wiem jak jest z 65, można spróbować kupić tylko dysze...
Po takim tuningu podobno vapor zamyka licznik

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości