Zobacz wątek - jakiego 1000 wybrać gsxr k4 czy cbr 954

jakiego 1000 wybrać gsxr k4 czy cbr 954

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

jakiego 1000 wybrać gsxr k4 czy cbr 954

Postprzez Huragan » 5/1/2009, 13:31

witam mam pytanko chce kupić 1000 i zastanawiam sie miedzy gsxr k4 a cbr 954 03r. Doradźcie :)
Huragan
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 24/7/2007, 10:14


Postprzez gogsu » 5/1/2009, 16:53

Zależy czego oczekujesz od motocykla stawiam na 954
gogsu
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 3/1/2008, 16:30
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez jordan23 » 5/1/2009, 17:01

Ja także jestem za 954 .Wg mnie jest to jeden z najlepszych i najładniejszych modeli Honda dotychczas
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?

Postprzez spazz » 5/1/2009, 17:16

no co ty. 954 ma tak brzydki przod ze k4 przy nim to pikenosc
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez MichalStunt » 5/1/2009, 17:16

Stanowczo CBR 954 03r ... jest to bardzo ładny i co najważniejsze dopracowany model pod każdym względem, chyba jeden z najlepszych do 2004 roku.

Bierz CBR-ke i się nie oglądaj ;)
Pozdro i pochwal się co kupiłeś..
MichalStunt
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 5/1/2009, 16:43
Lokalizacja: Wawa

Postprzez dambandit » 5/1/2009, 17:52

Bierz gsxr . Honda wygląda przy nim poprostu staro .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez Flow » 5/1/2009, 17:59

kazdy tylko o wygladzie :)

ale szczerze pokazcie mi z polskiego rybku 954 godna uwagi. te motocykle sa strasznie piłowane przez naszych polskich stanterów.

mimo wszystko brałbym cebre ale poszukalbym go na zachodzie.
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez MichalStunt » 5/1/2009, 18:58

A powiedz mi który z sportów nie jest piłowany?? Szczerze to kazdy jest piłowany czy to ZX10 czy R1 bądz też GSXR. Te motory są użytkowane w większości przez tak zwanych szaleńców.Na kazdym biegu do odcięcia :)
Taka jest prawda :P POZDRAWIAM
MichalStunt
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 5/1/2009, 16:43
Lokalizacja: Wawa

Postprzez YZF R1 » 5/1/2009, 19:23

Ani K4 Ani 954 tylko R1..... hehe a tak na poważnie to nie rozumiem wypowiedzi gogsu jak to czego ma oczekiwać przecież to są sporty klasy 1000 reprezentują tę samą półkę osiągi i dane techniczne prawie takie same więc czego można oczekiwać po takich motocyklach do Poznania na tor i ogień... a i jeszcze browar u Hugo hehe. Dla mnie 954 troszkę gorzej wygląda od K4 wydaje się być starszą konstrukcją ale to tylko wygląda ja kilka dni temu jeździłem na 954 kolega kupił i sprawdzałem mu. Zakup udany oczywiście! 954 dla mnie osobiście ma szalenie duży atut jest 1000 a bak i przednia owiewka jest gabarytów 600 strasznie małe to wszystko miałem wrażenie że jechałem 600. 954 to jeden z najbardziej udanych Franków po SC33 oczywiście jedyny minus to to ze nie jest taki agresor jak R1 ale poza tym to zdecydowanie bardziej polecam 954 niżK4
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MichalStunt » 5/1/2009, 19:53

R1 z litrów najlepsza,z osiągami. Dla mnie R1 to wielki autorytet. :)

Pozdrawiam wszystkich a szczególnie tych którzy myślą tak jak Ja;)
MichalStunt
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 5/1/2009, 16:43
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Flow » 5/1/2009, 20:31

MichalStunt napisał(a):A powiedz mi który z sportów nie jest piłowany?? Szczerze to kazdy jest piłowany czy to ZX10 czy R1 bądz też GSXR. Te motory są użytkowane w większości przez tak zwanych szaleńców.Na kazdym biegu do odcięcia :)
Taka jest prawda :P POZDRAWIAM

tu sie nie zgodze bo sa motocykle bardziej lub mniej uzywane w stuntach.
mysle ze taka 1000rr latwiej znalezc w dobrym stanie niz 954.
wedlug twojego postu kazdy kto uzywa litra musi byc szalencem a tak naprawde tak nie jest.
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez MichalStunt » 5/1/2009, 21:01

No tak z Tobą też się zgodzę,ale tu nie chodzi tylko o stunt,bo są tez tacy którzy nie stuntują tylko po prostu dla szpanu ciągle palą gume albo tak jak już wcześniej napisałem,że na każdym biegu do odcięcia.
MichalStunt
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 5/1/2009, 16:43
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Flow » 5/1/2009, 21:22

a gdzie po miescie pojedziesz litrem do odciecia ? chyba do max 2-3 biegu :)
600cc no jeszcze zrozumiem jak ktos sie uprze to 5 wbije
i tak wiadomo ze wiekszosc litrów toru nie widzi :)
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez YZF R1 » 5/1/2009, 22:32

Moja była odcinana w Poznaniu na każdym biegu...

Michalstunt również pozdrawiam... :wink:
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PavloRBR » 5/1/2009, 23:17

Flow napisał(a):
MichalStunt napisał(a):A powiedz mi który z sportów nie jest piłowany?? Szczerze to kazdy jest piłowany czy to ZX10 czy R1 bądz też GSXR. Te motory są użytkowane w większości przez tak zwanych szaleńców.Na kazdym biegu do odcięcia :)
Taka jest prawda :P POZDRAWIAM

tu sie nie zgodze bo sa motocykle bardziej lub mniej uzywane w stuntach.
mysle ze taka 1000rr latwiej znalezc w dobrym stanie niz 954.
wedlug twojego postu kazdy kto uzywa litra musi byc szalencem a tak naprawde tak nie jest.


Nie do końca sie z Toba zgodze ze np 1000RR moze byc mniej katowana od takiej 954... 02.11.2008 byłem na Lotnisku Arłamów/Trójca, i zjechało sie pare kolesi cos ze 4 1000RR ze 2 gixery , jednka kawa utp... ale to co koles dawał 1000RR to aż mi jej szkoda było przez cały pas lotniska ponad 2KM koles latał cały czas na gumie nie przesadzając ale tak z 2h, i z gazu i z dwójki na stojąca na siedzącą szybkośc miał na gumie tak pod 200KM/h czy smoka miał zrobionego to nie wiem ale tak długie latanie na gumie dobre nie jest... ale to jest nic koles jak by tego mu było mało dawał na gumie za starującą awionetka moze tak z 10m sie trzymał na gumie cały czas 8) ale umiał umiał szacun dla niego... PS bierz 954 ale z roku 2002 w tych z 2003 podobno siadały bloki ;/
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez Flow » 5/1/2009, 23:22

no wiesz Pavlo tak to mzona kazde moto wymieniac:) jak ktos sie uprze to i stuntowac sobie moze na transalpie albo varadero :) tylko ze 954 to juz legenda stuntu,tak jak f4i czy kawa zx6r , trzeba bardzo uwazac bo ryzyko kupienia padaki maxymalnie wzrasta przy tych motocyklach.
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez PavloRBR » 5/1/2009, 23:33

no przy sportowych maszynach tego typu jest wąłsnie takie ryzyko... ostatnio byłem po 929 i 500KM darmo , moto latało na gumie bez używania klamy skutki 2 bieg wywalony, dekiel alternatora jak i blok lepiony jakimś klejem i spawny... ogólnie moto po nie małych przejściach... ale nieraz sie widzi na zlotach ładną 929 czy 954 która aż chciało by sie odkupić, w więksdzości przypadków idzie rozpoznac czy ktoś sznował moto bo to jego pasja czy tylko srodek transportu którego mu ciezko nawet umyć...
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez YZF R1 » 5/1/2009, 23:39

954 to żadna legenda był popularny ale bez przesady legenda to SC33 a nie 954....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Flow » 5/1/2009, 23:58

YZF R1 napisał(a):954 to żadna legenda był popularny ale bez przesady legenda to SC33 a nie 954....

w usa napewno
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez melvin » 6/1/2009, 06:51

ONLY 954!!!
gixer w miarę ale dopiero nie k3-k5
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr