Który najlepszy ?
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Który najlepszy ?
Ktory z tych sprzetów najlepszy?
Plusy i minusy tych motocykli?
Wrazenia i opinie od uzytkowników.
1. Suzuki DR 800
2. Suzuki DR 650
3. Yamaha TT 600
4. Yamaha XT 600
5. Kawasaki KLR 650
6. Honda NX 650 (ale ten przod paskudny)
Plusy i minusy tych motocykli?
Wrazenia i opinie od uzytkowników.
1. Suzuki DR 800
2. Suzuki DR 650
3. Yamaha TT 600
4. Yamaha XT 600
5. Kawasaki KLR 650
6. Honda NX 650 (ale ten przod paskudny)
-
Lukasiusclay - Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 1/7/2008, 10:12
To zależy do czego chcesz je wykorzystywac,przewaga szosa/teren.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Posiadam Suzuki Dr 650 i powiem szczerze ze niczego mi nie brakuje, ciężko zajechać, od gazu na koło mozna wyrwac, spalanie dosyc rozrzutne, zalezy jak jezdzisz 5-10L/100km
Raz udalo mi siÄ™ nawet zejsc do 4L
Jedyne o co musisz dbać w tych wszystkich sprzętach to OLEJ! jezeli nie zabraknie Ci go to będziesz jezdził i jezdził:)
pozdr
Raz udalo mi siÄ™ nawet zejsc do 4L
Jedyne o co musisz dbać w tych wszystkich sprzętach to OLEJ! jezeli nie zabraknie Ci go to będziesz jezdził i jezdził:)
pozdr
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez Młota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<


-
ChudyNs1 - Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47
Poszukuje moto aby jezdzic po roznego rodzaju drogach - od asfaltu po szutry. Mieszkam na mazurach i jest tu mnostwo miejsc gdzie mozna jezdzic i łapać kontakt z naturą.



-
Lukasiusclay - Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 1/7/2008, 10:12
chudyns1 a jakiego masz dr? bo ja mam 650 i zeby spalil z 7 to trzeba niezle go katowac
Zapomniałem dodac ze dr 650 to naprawde dobry sprzęt, mozna nim polatac wmiare normalnie po szutrach, lesnych drogach, w jakies błoto tez wleci na kostkach, mało pali, bezawaryjny, wytrzymały, tani w ekploatacji . Daje sporo frajdy na drogach nieutwardzonych, ale i na aswalcik niebedziesz nazekal. Wady to niewygodna kanapa, słaba ochrona przed wiatrem i przedewszystkim hamulce - przód jest tragiczny i jest troche zawolny na trase. Ale ogolnie bardzo fajny motocykl.
A jeszcze mam pytanko ile kasy masz na moto ??
Zapomniałem dodac ze dr 650 to naprawde dobry sprzęt, mozna nim polatac wmiare normalnie po szutrach, lesnych drogach, w jakies błoto tez wleci na kostkach, mało pali, bezawaryjny, wytrzymały, tani w ekploatacji . Daje sporo frajdy na drogach nieutwardzonych, ale i na aswalcik niebedziesz nazekal. Wady to niewygodna kanapa, słaba ochrona przed wiatrem i przedewszystkim hamulce - przód jest tragiczny i jest troche zawolny na trase. Ale ogolnie bardzo fajny motocykl.
A jeszcze mam pytanko ile kasy masz na moto ??
<zx12r> / <Suzuki dr 650>
"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
-
Cezarjusz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 550
- Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
- Lokalizacja: Warszawa
W zeszłym sezonie jeździłem XT600E, głównie po mieście (dojazd praca-dom) ale też weekendowo w lekkim terenie i śmiało mogę polecić,
jedyny minus przy bardzo szybkiej jeździe to spalanie max 6.0litra /100km.
Średnio około 5l/100km.
Silnik jest w miarÄ™ mocny, jak na singla i tego typu motocykl, co prawda nie grzeszy kulturÄ… pracy na niskich obrotach ale przynajmniej jest nie zawodny.
Na asfalcie zawieszenie sprawuje się bardzo dobrze i można na prawdę trochę szybciej pośmigać po zakrętach.
W lekkim terenie też żadnego problemu, jadąc asfaltem przy około 60-70km/h śmiało można zjechać na szutrowe utwardzone pobocze i nim jechać bez problemów.
W ostrym terenie nie testowałem XT (Powód brak odpowiednich opon).
Zobacz mojÄ… opiniÄ™ strona 2:
viewtopic.php?t=23218&postdays=0&postorder=asc&start=15
jedyny minus przy bardzo szybkiej jeździe to spalanie max 6.0litra /100km.
Średnio około 5l/100km.
Silnik jest w miarÄ™ mocny, jak na singla i tego typu motocykl, co prawda nie grzeszy kulturÄ… pracy na niskich obrotach ale przynajmniej jest nie zawodny.
Na asfalcie zawieszenie sprawuje się bardzo dobrze i można na prawdę trochę szybciej pośmigać po zakrętach.
W lekkim terenie też żadnego problemu, jadąc asfaltem przy około 60-70km/h śmiało można zjechać na szutrowe utwardzone pobocze i nim jechać bez problemów.
W ostrym terenie nie testowałem XT (Powód brak odpowiednich opon).
Zobacz mojÄ… opiniÄ™ strona 2:
viewtopic.php?t=23218&postdays=0&postorder=asc&start=15
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Na moto bedzie tak ok 8 tys. Najbardziej przymierzam sie do dr 800 bo jest duzy, a ja 190cm i 90 kg mam.
-
Lukasiusclay - Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 1/7/2008, 10:12
Ja też waże około 90 kg i mam 185cm i powiem ze dr nie jest mały, siedzenie jest naprawde wysoko nad ziemia. Za 8 tys. to juz bedziesz mial niezły wybór, pamietaj tylko ze 800 jest wieksza, ciezsza i bedziesz mial mniej przyjemnosci z jazdy po zadupiach, a 650 mozna latac jak "rowerkiem" 

<zx12r> / <Suzuki dr 650>
"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
-
Cezarjusz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 550
- Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
- Lokalizacja: Warszawa
Lukasiusclay napisał(a):Na moto bedzie tak ok 8 tys. Najbardziej przymierzam sie do dr 800 bo jest duzy, a ja 190cm i 90 kg mam.
Jeden i drugi bedzie Ci dobrze pasowal do wzrostu. 650 jest poreczniejsza w terenie. Za to 800 ma wygodniejsza (szersza) kanape.
- Haemophilus
- Świeżak
- Posty: 134
- Dołączył(a): 13/8/2007, 20:19
- Lokalizacja: Wawa
Ja osobiscie barł bym Yamaha XT 600.Wygodna,trwała silnik nie do zajechania, brak awaryjności.Trzeba tylko dbać o OLEJ.
Polecam Yamaha XT 600 .

Polecam Yamaha XT 600 .
- MichalStunt
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 5/1/2009, 16:43
- Lokalizacja: Wawa
- Haemophilus
- Świeżak
- Posty: 134
- Dołączył(a): 13/8/2007, 20:19
- Lokalizacja: Wawa
Yamaha TT 600 S 1998r
Na razie żadnych awarii nie miałem, jedynie zmieniałem linkę od sprzęgła (ale to wliczam do eksploatacji, nie do awarii). Spalanie chyba ok. 5-8 litrów (nie liczyłem dokładnie bo nie było mi to potrzebne. W terenie mocy nie brakuje, ale na trasę przydałoby się jeszcze z 10KM. Prędkości maxymalnej nie sprawdzałem, bo powyżej 150 strasznie kierownicą trzęsie i w sumie strach jechać tak na kostkach.
Zalety:
-tanie części
-bezawaryjność
-wygodna pozycja - szerokie miękkie siedzenie. Moto jest całkiem spore, mam 181cm i zawieszenie 2cm od najniższego poziomu i czasami czuję że mam za krótkie nogi. Spokojnie można ją jeszcze o 2cm podwyższyć.
-zawieszenie - tył regulowana gazówka Ohlinsa, przód UPSY
-hamulce - żyletki Brembo
-sucha miska olejowa - lepsze smarowanie
-guma z gazu, ale nie ma co się dziwić przy tej pojemności:D
-odpalanie na kopniak z automatycznym dekompresatorem, ssania przy odpalaniu nie używam, zawsze odpala po max 5 kopnięciach, a jak jest nagrzana to od 1 buta. W sumie zaleta bo nikt niepowołany nie odpali, nawet jak ma klucze
-mocne przednie światła - jak na tak małą lampę świecą bardzo mocno, przynajmniej u mnie.
- idealne moto w teren
Wady:
-brak chłodnicy, ale jeszcze nie zdarzyło mi się zagrzać moto
-masa- jak na enduraka jest ciężki, wersja S waży 156kg, jest jeszcze odchudzona wersja R, chyba 140kg waży
To tyle
Jak jeszcze jakieÅ› pytania masz to pisz.
XT 600 jest cięższa i nadaje się bardziej do jazdy turystycznej, ze względu na wagę i przełożenia.
Na razie żadnych awarii nie miałem, jedynie zmieniałem linkę od sprzęgła (ale to wliczam do eksploatacji, nie do awarii). Spalanie chyba ok. 5-8 litrów (nie liczyłem dokładnie bo nie było mi to potrzebne. W terenie mocy nie brakuje, ale na trasę przydałoby się jeszcze z 10KM. Prędkości maxymalnej nie sprawdzałem, bo powyżej 150 strasznie kierownicą trzęsie i w sumie strach jechać tak na kostkach.
Zalety:
-tanie części
-bezawaryjność
-wygodna pozycja - szerokie miękkie siedzenie. Moto jest całkiem spore, mam 181cm i zawieszenie 2cm od najniższego poziomu i czasami czuję że mam za krótkie nogi. Spokojnie można ją jeszcze o 2cm podwyższyć.
-zawieszenie - tył regulowana gazówka Ohlinsa, przód UPSY
-hamulce - żyletki Brembo
-sucha miska olejowa - lepsze smarowanie
-guma z gazu, ale nie ma co się dziwić przy tej pojemności:D
-odpalanie na kopniak z automatycznym dekompresatorem, ssania przy odpalaniu nie używam, zawsze odpala po max 5 kopnięciach, a jak jest nagrzana to od 1 buta. W sumie zaleta bo nikt niepowołany nie odpali, nawet jak ma klucze

-mocne przednie światła - jak na tak małą lampę świecą bardzo mocno, przynajmniej u mnie.
- idealne moto w teren
Wady:
-brak chłodnicy, ale jeszcze nie zdarzyło mi się zagrzać moto
-masa- jak na enduraka jest ciężki, wersja S waży 156kg, jest jeszcze odchudzona wersja R, chyba 140kg waży
To tyle

XT 600 jest cięższa i nadaje się bardziej do jazdy turystycznej, ze względu na wagę i przełożenia.
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto



-
wiklad - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
- Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin
Dzieki dla osób ktore udzieliły odpowiedzi.
Musze wybrac jak najbardziej uniwersalne moto aby na trasie mozna bylo jechac tak spokojnie te 130 -1400, a do tego i "coś" potrafiło w terenie (no nie chodzi mi tu o jazde pod pionową scianę
)
Musze wybrac jak najbardziej uniwersalne moto aby na trasie mozna bylo jechac tak spokojnie te 130 -1400, a do tego i "coś" potrafiło w terenie (no nie chodzi mi tu o jazde pod pionową scianę

jawka 50, Mz Etz 150, Honda NTV, Kawasaki GPX 600R, Kawasaki VN 800 classic
-
Lukasiusclay - Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 1/7/2008, 10:12
- MichalStunt
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 5/1/2009, 16:43
- Lokalizacja: Wawa
Yamahą TT możesz polecieć na trasie spokojnie 120-130 na kostkowych oponach, jak lecisz szybciej to telepie kierą i mocno wieje
(kostki i brak owiewek). Możesz wrzucić szosowe opony, w lekkim terenie też dają radę, a na trasie jest o wiele wygodniej i bezpieczniej.

Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto



-
wiklad - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
- Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin
Ja ważę 100kg i mam 185cm wzrostu, na Xt bardzo fajnie mi się jeździło, do 120km/h bez pochylania się do 150km/h pochylając się (niestety to drobna wada motocykla z tak małą owiewką).
W teren 800 to już moim zdaniem zbyt duża masa.
Niestety nie ma nic uniwersalnego o dużej pojemności.
Moim zdaniem 600ccm i 45KM wystarczy do zabawy w lekkim terenie, jak zrobi się ciepło to może sprawdzę KLR, ale dla mnie to już nie to co XT.
A jeśli chodzi o jazdę w piachu pod lekką górę to (po za brakiem zbyt dużego doświadczenia - wcześniej jeździłem tylko po drogach szutrowych utwardzonych)
wydaje mi się że XT jest już trochę za ciężka, próbowałem balansować ciałem i niestety czuć że przednie koło lekko traci sterowność (oczywiście na oponach niby uniwersalnych), ale na szczęście daje się przejechać jadąc z prędkością około 30-40km/h.
Jak próbowałem przejechać szybciej kończyło się to zwolnieniem do tych 30-40km/h (lęk i dziwne uczucie nurkowania przodu i braku sterowności)
Ciekawe jak by było na kostce
W teren 800 to już moim zdaniem zbyt duża masa.
Niestety nie ma nic uniwersalnego o dużej pojemności.
Moim zdaniem 600ccm i 45KM wystarczy do zabawy w lekkim terenie, jak zrobi się ciepło to może sprawdzę KLR, ale dla mnie to już nie to co XT.
A jeśli chodzi o jazdę w piachu pod lekką górę to (po za brakiem zbyt dużego doświadczenia - wcześniej jeździłem tylko po drogach szutrowych utwardzonych)
wydaje mi się że XT jest już trochę za ciężka, próbowałem balansować ciałem i niestety czuć że przednie koło lekko traci sterowność (oczywiście na oponach niby uniwersalnych), ale na szczęście daje się przejechać jadąc z prędkością około 30-40km/h.
Jak próbowałem przejechać szybciej kończyło się to zwolnieniem do tych 30-40km/h (lęk i dziwne uczucie nurkowania przodu i braku sterowności)
Ciekawe jak by było na kostce

Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Właśnie o takie opinie mi chodzi - konkretne sytuacje i wrażenia z jazdy konkretnym typem motocykla.
jawka 50, Mz Etz 150, Honda NTV, Kawasaki GPX 600R, Kawasaki VN 800 classic
-
Lukasiusclay - Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 1/7/2008, 10:12
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości