Dyfuzor
Posty: 14
• Strona 1 z 1
i jedyna;d chyba że masz przyssawki ;p albu dziórka i wyginac drucikiem zagiętym.. ale wiecej czasu zmarnujesz
najlepiej jak kolega napisał upitol ;d wyklep i zaklej
najlepiej jak kolega napisał upitol ;d wyklep i zaklej
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
A jaki masz aluminiowy czy stalowy? Jeśli stalowy to na środku wgięcia można przyspawać drut i ,,wyciągnąć" (ja tak wgnieciony bak naprawiałem).
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
tak włąsnie robisz tak biuerzesz dosc spory drut najlepiej zbrojeniówke
wyginasz w kształcie litery L i dłuzszym koncem spawasz w srodek wgniecenia i młotkiem pukasz az sie wybrzuszy
potem odcinasz spaw i młotkiem równasz najlepszy sposób. nie ma co nacinac ani robic dziur bo to bardziej osłabi wytrzymałosc tego miejsca niz dobry spaw 



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
eee... Landek chodzi Ci o to aby go wyprostowac nie??
ale to nie jest cienka blaszka.. tylko wzmacniana blacha
tak więc jak on pozaginał go w paru miejscach może byc problemik;/
bierzesz małego flesha, cieniutką tarczkę i jedziesz na pół
tam nic nie tykasz tylko kładziesz pod spód kowadło albo cos płaskiego i gumowym młotkiem napierdylasz aż będzie równiusiu
ale to nie jest cienka blaszka.. tylko wzmacniana blacha
tak więc jak on pozaginał go w paru miejscach może byc problemik;/
bierzesz małego flesha, cieniutką tarczkę i jedziesz na pół
tam nic nie tykasz tylko kładziesz pod spód kowadło albo cos płaskiego i gumowym młotkiem napierdylasz aż będzie równiusiu
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Wszyscy proponujecie (ja to nazywam) rzeźnicki sposób wyprostowania dyfuzora. Ja i większość, którzy się tym zajmują robimy to w następujący sposób. Zaopatrzeni w zaślepki rury, w tym jedna z wentylem jak w dętce. Po założeniu zaślepek na rurę pompuję powietrze nawet do max ile poda sprężarka, miejsce wgięcia grzeję palnikiem, które pięknie wychodzi. Jestem wstanie nawet zrobić w tym miejscu niewielki balon. W przypadku ostrych zagięć używam malutkiego młoteczka, po zagrzaniu i wyprostowaniu uderzam w to miejsce młoteczkiem. Wierzcie, że można tak wyprostować wgięcia, że nie będzie nawet śladu. Może pozostać tylko ślad grzania, ale to też można zamaskować.
- weteran
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 7/12/2006, 18:44
weteran, wez mi powiec jak te "zaslepki" wygladaja. ja osobiscie wiem, ze wielu mechanikow stosuje patent z przyspawaniem preta (spawac najlepiej migomatem, zeby nie przegrzac materialu). chwala sobie ten sposob!
- ddit
- Świeżak
- Posty: 101
- Dołączył(a): 22/7/2008, 20:52
- Lokalizacja: FrÄ…czki, okolice Olsztyna
Ja stosowałem metodę pręta (gwintowany) bo to mogłem zrobić we własnym zakresie, jest to dość proste i skuteczne, też należy podgrzać wgięcie żeby było łatwiej wyciągnąć.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Kumpel kiedyś wydmuchiwał w ten sposób bak w Simsonie, no i trochę przesadził, bo mu się z boku dziura chwilę później zrobiła, dosyć duża dziura... 

"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Manhatan jak najpopularniejszym sprzętem w Polsce był piękny, wspaniały, silny, porywający, szczyt marzeń niejednego crossowca motocykl marki CZ, a więc było to sporo czasu temu. Jeden z moich kolegów wgiął zbiornik (stalowy) i też próbował wyprostować go tylko powietrzem, no średnio się udało bardziej udało się zwiększyć jego pojemność, ale pojawił się problem z jego zamontowaniem na ramie. Niechciał wejść, bo rozdmuchało go w środku. Co do zaślepek, moje pierwsze, które wymyśliłem były wykonane z grubej gumy wytoczone w tokarni na średnice jak otwory w dyfuzorze. W środku jedna zaślepka miała kominek z dętki, druga śrubę. Tak przygotowane wkładałem je w rurę. Po nakręcaniu nakrętek gumy pęczniały uszczelniając ucieczkę powietrza. Wykorzystywałem je do czasu prostowania mojej rury od KX 500 cc. Jak raz ta większa wystrzeliła (huk jak z armaty) wymyśliłem (choć nie do końca bo wcześniej o podobnych słyszałem) takie, które byłyby bezpieczniejsze. Są wykonane z płaskownika z aluminium. Dwa otwory wykonane są na śruby, które muszą być przymocowane do rury nawet opaskami, a nakrętkami dociskane do czoła otworu. Między płaskownik a otwór wkładam gumę. Drugi płaskownik wykonany podobnie, mniejszy, bo mniejsza średnica rury i tam wkładam w otwór wykonany w środku wyciętą dętkę wraz z kominkiem. Dobra już Wam tyle napisałem to powiem więcej. W ten sposób wyprostowaliśmy u kolegi kolanko wydechu od YZ 250 F tuningowe oczywiście też tytanowe. Proponuję zastosować mój pierwszy pomysł z gumami. W mniejszą średnicę gumy zamontować kominek wentyla. We większą gumę wkręcić śrubę i zabezpieczyć ją aby nie wystrzeliła z rury (nawet drutami), a przy najbliższym spotkaniu dla mnie browar za zdradzenie tajemnic. Pozdrawiam.
- weteran
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 7/12/2006, 18:44
ja tam bym rozcioł w pół tak jak manhatan piszee, jak dobrze zespawasz niebędzie śladu
daj fotke jak ci się wgniutł, ba jak 1 cm to niepłacz bo i tak różnicy niebędzie

daj fotke jak ci się wgniutł, ba jak 1 cm to niepłacz bo i tak różnicy niebędzie

sprzedam :
- Sony Ericson P99i (700pln)
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)

- Sony Ericson P99i (700pln)

- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
-
bastus - Bywalec
- Posty: 827
- Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
- Lokalizacja: Wrocław
tak ale sie osłabia
potem złapie temperatury przejedzie przez wode i moze rozwalic tamto miejscee :p dla weterana piwko serio za pomysł 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości